Advertisement
Jaz Aquamarine Resort
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Förteckningarna över bokningserbjudanden för varje verksamhet tar hänsyn till den ersättning som våra partner betalar till oss. Priserna som visas kan vara för olika rumstyper. De priser som visas är de lägsta tillgängliga, vilket motsvarar den billigaste tillgängliga rumstypen, som tillhandahålls av våra partner vid tidpunkten då användaren söker.

Jaz Aquamarine Resort

Resenär (15375)
Reservierung von Liegen im Strandbereich, entlang der Pools ist es noch gravierender
Pool och strand (2438)
Svit och rum (1087)

Visa priser för dina resdatum

Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Har du redan bokat det här hotellet?
Berätta för oss så att vi kan hjälpa dig att planera.
Genomsnittlig 1 526 kr /natt, 12 /8 - 12 /9
5 697 kr
per natt
3 590 kr
per natt
1 482 kr
per natt

dec.

jan.

8 dec.
I dag

10 dec.

12 dec.

14 dec.

16 dec.

18 dec.

20 dec.

22 dec.

24 dec.

26 dec.

28 dec.

30 dec.

1 jan.

3 jan.

5 jan.

7 jan.
Återspeglar de senaste genomsnittliga priserna per natt som rapporterats av våra partner. Priserna kanske inte inkluderar beräknade skatter eller avgifter. Priset i kassan kan variera.
Billigare
Genomsnittlig
Högre

Om

4,5
Nr 78 av 298 hotell i Hurghada
4,3 av 5 bubblor
Läge
4,5 av 5 bubblor
Rum
4,4 av 5 bubblor
Standard
4,6 av 5 bubblor
Renlighet
4,5 av 5 bubblor
Service
4,5 av 5 bubblor
Sovkvalitet

Är du på jakt efter ett boende i Hurghada? Då är Jaz Aquamarine Resort perfekt – ett familjevänligt hotell som ser till att det bästa av Hurghada finns nära till hands.

Gästrummen har plattskärms-tv, luftkonditionering och kylskåp, och Jaz Aquamarine Resort gör det enkelt att använda internet tack vare kostnadsfritt internet.

Du kan även utnyttja några av de bekvämligheter som hotellet erbjuder, till exempel rumservice, en concierge och en takterrass. Dessutom har gäster tillgång till en pool och frukost under vistelsen. Det finns även fri parkering tillgänglig för gäster.

När du befinner dig i Hurghada ska du se till att uppleva närliggande asiatiska restauranger som Nasaya Restaurant & Lounge, Makai Tukai Restaurant eller Sesame Sushi Bar & Lounge.

Under ditt besök får du inte glömma bort att besöka ett populärt konstmuseum, till exempel Sand City som ligger nära hotellet.

Vi är övertygade om att du kommer att gilla din vistelse på Jaz Aquamarine Resort under tiden som du utforskar allt som Hurghada har att erbjuda.

Läs mer
Föreslå ändringar för att förbättra det vi visar.Förbättra det här objektet
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfri parkering
Kostnadsfritt internet
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Pool
Bar/lounge
Strand
Dykning
Lekplats för barn
Parkering
Wifi
Betalt wifi
Omklädningsrum i träningsanläggning/spa
Träningspass
Bastu
Badtunna
Pool-/strandhanddukar
Pool med utsikt
Vuxenpool
Utomhuspool
Uppvärmd pool
Privat pool
Restaurang
Frukost tillgängligt
Frukostbuffé
Barnvänlig buffé
Snacksbar
Menyer med specialkost
Bar vid poolen
Tennisbana
Vattenpark
Vindsurfing
Aerobics
Pilkastning
Underhållningspersonal
Kvällsunderhållning
Bordtennis
Vattenrutschkana
Nattklubb/DJ
Inomhuslekområde för barn
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Barnklubb
Barnpool
Utomhusleksaker för barn
Flygplatstransport
Busstransfertjänst
Bilhyrning
Taxitjänst
Affärscenter med tillgång till internet
Konferensanläggningar
Bankettrum
Mötesrum
Spa
Parmassage
Ansiktsbehandlingar
Fotmassage
Helkroppsmassage
Huvudmassage
Massage
Salong
Ångbastu
Säkerhet dygnet runt
Bagageförvaring
Portier
Livsmedelsbutik
Valutaväxling
Souvenirbutik
Butiker
Sol-/strandstolar
Solparasoller
Reception öppen dygnet runt
Expressincheckning/-utcheckning
Kemtvätt
Tvättservice
Stryktjänst
Rumsegenskaper
Mörkläggningsgardiner
Luftkonditionering
Privat strand
Städning
Kaffe-/tebryggare
Plattskärms-tv
Extra långa sängar
Badkar/dusch
Sammanhängande rum tillgängliga
Privat balkong
Rumsservice
Värdeförvaringsskåp
Område med sittplatser
Telefon
VIP-rumsbekvämligheter
Vatten på flaska
Privata badrum
Golv med stenplattor/marmor
Väckningstjänst/väckarklocka
Minibar
Elektrisk vattenkokare
Hårtork
Rumstyper
Havsutsikt
Poolutsikt
Rökfria rum
Sviter
Familjerum
Bra att veta
HOTELLKLASS
Betyg med stjärnor är ämnat att indikera förväntad allmän nivå av funktioner, bekvämligheter och tjänster. Det här boendet är klassificerat enligt Giata.
5,0 av 5 stjärnor
TYP AV HOTELL
Modern
Trendigt
Talade språk
Engelska, Ryska, Arabiska, Afrikaans och 1 till

Plats

South Sahl Hashish Road, Hurghada Egypten
Namn/adress på det lokala språket
Vägbeskrivning
Ganska promenadvänligt
Boenden bedöms på en skala på 0–100. Ju högre bedömningen är, desto enklare är det för resenärer att hitta restauranger och saker att göra på gångavstånd.
Bedömning: 59 av 100
59
Hurghada Airport
15 775Omdömen2 557F+S29Rumstips

Omdömen
Vi utför kontroller på omdömen.
Tripadvisors syn på omdömen
Innan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar varje publicerat omdöme på webbplatsen som ifrågasatts av våra användare om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.

Medlemsbetyg
  • 11 578
  • 2 550
  • 959
  • 391
  • 296
Resenärssäkerhet
Tid på året
Resenärstyp
Språk
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
Anna M skrev ett omdöme nov. 2024
3,0 av 5 bubblor
Stort fint hotell med många olika pooler. Tyvärr så är det inte så många som är uppvärmda, men tacksam för dem, då havet är så gott som omöjligt att bada i. Bli inte lurade av den fina piren på bilderna. Den tillhör grannhotellet!
En del service funka utmärkt, men annan var det en massa strul med. Har du långt/tjockt hår och bor på vån 3 så kan du glömma att kunna tvätta det. Det är inget tryck i duschen. Okej mat och bra alkohol.
Har varit i Egypten några gånger tidigare och skulle säga att det här var nog det dyraste hotellet, men absolut inte det bästa.
Läs mer
Datum för vistelsen: november 2024Resetyp: Reste med vänner
Tips för att välja rum: Passar säkert jättebra med barn.
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Svar från Mohamed Wafa, General Manager för Jaz Aquamarine Resort
Svarade för 1 vecka sedan
Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that on this occasion we failed to achieve this for you. However, we would like to thank you for your positive comments about great hotel, many different pools, food and good alcohol. We do advertise that the sea is extremely shallow. Unfortunately, this is part of the natural landscape here and we are unable to change this. We have applied for permission to build a jetty, but a minimal amount is given permission every year in order to minimize the impact on the red sea, but we hope to be able to build one soon in order that everyone can enjoy the sea and snorkeling, although we do have a small in house reef nearby. We are very surprised about your comments about our staff, as we continuously receive praise and excellent scores regarding the staff, with very good comments about their friendliness and professionalism. This is something that is the core of our hotel operation and that we continuously work on improving by training in daily operations. In fact, most of our guests regularly praise our service as very good and special. This also means that our guests always deserve nothing less than a friendly and positive attitude, and under all circumstances, not just for tipping. This is the bare minimum we can expect from our employees and is a core part of the training our employees receive. You can be sure that we will continue to pay attention to it. If for any reason we were unable to provide you with a good service, we apologize. Nevertheless, we have forwarded your comments to the relevant department for their perusal and action where deem needed. Regarding your comment about water pressure in the shower, we would like to highlight that our Engineering department is available 24/7 upon our valued guests’ requests to fix any issue arising in the room. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future, so we may provide you with a perfect holiday experience. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager
Läs mer
Rapportera svaret som olämpligt
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
shajhrinat skrev ett omdöme nov. 2024
Skövde, Sverige
3,0 av 5 bubblor
Här är en omformulerad version av texten:

Detta var vår första resa till Egypten, och denna recension återspeglar enbart våra upplevelser och förväntningar.

Område: 4/5

Området är välskött och städas dagligen, vilket var uppskattat. Tyvärr dras betyget ner eftersom underhållsarbeten utfördes dagtid och kunde medföra en del oreda i vissa områden.

Rum: 2/5

Rummen var slitna och i behov av renovering. Duschen saknade varmvatten och trycket var mycket svagt. Om ni får ett rum på tredje våningen utan tak, förbered er på att balkongen blir oanvändbar — fåglar smutsar ner den dagligen, vilket gjorde det omöjligt att hänga tvätt där. Sängarna var hårda och ganska obekväma, men städningen var däremot bra. Vi lämnade 1 dollar i dricks varje dag.

Mat: 2/5

Det fanns ett stort utbud och maten smakade bra. Tyvärr blev jag magsjuk efter tre dagar, och det höll i sig i två dagar. Under hela vistelsen åt jag enbart på hotellet.

Dryck: 2/5

Dryckesutbudet var generöst, men drinkarna lämnade mycket att önska. Bartendrarna verkade stressade och prioriterade kvantitet över kvalitet. Flera gånger fick jag lämna drinkarna efter första klunken eftersom de var odrickbara. Det säkraste valet var att hålla sig till öl.

Pool: 4/5

Poolområdet var bra, men jag hade önskat att barnpoolen städades mer noggrant.

Strand: 2/5

Det finns i princip inget hav att bada i! Om ni planerar att bada i havet är detta fel hotell. Vattnet är endast cirka 25 cm djupt, även 500 meter ut, och stranden används mest för vindsurfing på grund av de starka vindarna.

Sammanfattning

Ett okej hotell för en veckas vistelse, men inget jag skulle återvända till.
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Datum för vistelsen: november 2024
2,0 av 5 bubblorStandard
2,0 av 5 bubblorRum
2,0 av 5 bubblorLäge
3,0 av 5 bubblorRenlighet
3,0 av 5 bubblorService
2,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Resetyp: Reste med familjen
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Svar från Mohamed Wafa, General Manager för Jaz Aquamarine Resort
Svarade för 2 veckor sedan
Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that on this occasion we failed to achieve this for you. However, we would like to thank you for your positive comments about our well-maintained and clean area, good room cleaning, varied and good food and good pools. For what concern your comment about maintenance work, kindly be informed that the hotel is in full operation 365 days a year and updates are subject to an ongoing process, when and as needed. Although we have not been closed for full renovations, we do our best to keep our rooms at a good standard. Nevertheless, we would like to apologize if this disturbed you. Regarding your comment about the lack of hot water and low water pressure, kindly be informed that our engineer department is available 24/7 upon our valued guests request to fix any issue arising in the room. Regarding birds, we would like to highlight that our Housekeeping department cleans rooms daily, balcony included. If you did bring this to our attention, we would have found a solution to your concern. We note your comments stating, "I got food poisoning" and would advise that hygiene is the number one priority to us and we have a clear and precise action plan to ensure that high levels are met. Everything to do with health and safety is monitored by a leading UK health and safety advisor named Crystal who carry out audits on everything relating to your safety including food and drink (checked items include delivery, storage, preparation, cooking, presentation, all machinery used, as well as samples of the food and drink). We have the documentation to prove that our hotel is operating in a safe and hygienic way as we always score in the extremely high level. In fact we are so confident of our high levels of hygiene that, when guests are reporting illness, we offer them a free stool analysis at the local hospital in order that everyone can be assured that the sickness is just the usual result of too much sun, change of temperature, change of food, change of cooking style, overeating, over-drinking, shocking the stomach with ice-cold drinks, mixing the wrong type of foods together, change of diet, etc, etc. Obviously, the personal tolerance of an individual plays a large part in their well-being. Concerning your comment about our cocktails, we would like to highlight that our bartenders are constantly training to satisfy our valued guests’ taste. However, we are sorry that we did not meet yours, your feedback has been forwarded to the relevant department for its perusal. Regarding your feedback about our pools, kindly be informed that swimming pools have a rigid cleaning and testing program and are again tested by Cristal. There are also pool emergency procedures in place. We would advise that the pools are closed at sunset for treatment each day and checked daily by our Engineering Department each morning at 08:00, and then again at 12:00 midday and 16:00. We do advertise that the sea is extremely shallow. Unfortunately, this is part of the natural landscape here and we are unable to change this. We have applied for permission to build a jetty, but a minimal amount is given permission every year in order to minimize the impact on the red sea, but we hope to be able to build one soon in order that everyone can enjoy the sea and snorkeling, although we do have a small in house reef nearby. Unfortunately, with the details provided we are not able to trace you in our system. We are therefore wondering if you did report to Guest Relations or Front Office any of the above concerns. We do value the opinion of our guests and their feedback, as we always thrive to improve ourselves in all aspects of the hotel to enhance future guest's stay, however, there are matters we need to act on immediately or on spot and are unable if they are not reported. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future, so we may provide you with a perfect holiday experience. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager
Läs mer
Rapportera svaret som olämpligt
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Una Lucia C skrev ett omdöme nov. 2024
5,0 av 5 bubblor
Ett helt fantastiskt hotell med ett stort utbud av aktiviteter för både barn och vuxna sju dagar i veckan ⭐
Poolområde så långt ögat kan nå, otroligt trevlig personal som är mån om att du med sällskap ska trivas. Saknar du något, be om hjälp! De ordnar med allt för er skull.
Våra döttrar 6 & 7 blev mer eller mindre bästisar med gänget från Entertainment team och kände sig som riktiga små prinsessor under hela vistelsen!
Läs mer
Datum för vistelsen: november 2024
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Resetyp: Reste med familjen
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Svar från Mohamed Wafa, General Manager för Jaz Aquamarine Resort
Svarade för 3 veckor sedan
Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our activities, friendly staff and animation team. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager
Läs mer
Rapportera svaret som olämpligt
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Suad E skrev ett omdöme okt. 2024
5,0 av 5 bubblor
Fint hotell, exakt som på bilderna. Trevliga personal med fint bemötande. Ett hotell med mycket aktiviteter, man blir aldrig uttråkad. Fina och fräscha rum och god mat. Very good hotel food and drinks are good , i Will come here again❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Läs mer
Datum för vistelsen: oktober 2024
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Resetyp: Reste med familjen
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Svar från Mohamed Wafa, General Manager för Jaz Aquamarine Resort
Svarade 20 okt. 2024
Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our pleasant staff, entertainment program, food and drinks. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager
Läs mer
Rapportera svaret som olämpligt
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Afsaneh A skrev ett omdöme aug. 2024
Sundsvall, Sverige
+1
2,0 av 5 bubblor
Otrolig bra hotell som har under senaste åren blivit alltmer sämre och mindre utbud av allt. Vi var där för femte gången och för varje gång vi har varit där har kvalité på mat, utbud men framför allt städning blivit klart sämre. Till exempel första gången bjöds man på våffla på eftermiddagar, och det var så mycket att alla som ville ha fick ta så mycket man ville. Sista gången vi var där ser serverades våfflor inte varje dag. Man fick hämta det på baren vid receptionen, de var ogräddade och man fick en våffla per person. Vi upptäckte att städaren vek ihop samma handdukar vi la på golvet och hände upp i badrummet för att använda igen. Vi protesterade och de flyttade städaren så att han städade andra rum. Den nya städaren gjorde samma sak. Mycket ohygienisk och upprörande. Vi misstänker även att de gjorde handduks byte mellan olika rum. Vi blev inte heller kompenserad för slarvet/fusket. Utbud av maten var också kännbart sämre. Stökigare gäster då många polacker var störiga och högljudda. Det var nog sista gången vi var där tyvärr om inte hotellchefen ringer och erbjuder oss resa för två veckor gratis 🤭 dock tar jag med mig egna handdukar. Underhållning var obefintlig och det var dålig underhållning det lilla som existerade. Drinkarna var bra på receptions baren. Alla små kiosker hade reducerats och väldigt dåligt och ofräsch utbud.
Läs mer
Datum för vistelsen: april 2024Resetyp: Reste som ett par
Tips för att välja rum: Bättre städning och kvalificerad städare, bättre utbud av mat, underhållning, eftermiddags fika,...
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Svar från Mohamed Wafa, General Manager för Jaz Aquamarine Resort
Svarade 6 aug. 2024
Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that on this occasion we failed to achieve this for you. However, we would like to thank you for your positive comments about our good drinks. We are wondering what you mean about the waffle station, as we serve it daily on the Fayrouz terrace from 3 pm to 5 pm. We are very sorry about the inconvenience with towels, but we are wondering why you did not report it a second time, as you have been in contact with the Guest Relation team. We would have take an immediate action. We are shocked to hear that you suspected our House Keeping to exchange towels between rooms, as our staff is trained and aware of all hygiene standards. How can you possibly state that the variety of food is severely lacking, as we have 2 main restaurants (Topaz and Four Corners), 3 Snack Bars, 6 Beach Kiosk with variety of food, in addition to 5 A La Carte Restaurants (Asian, Middle Eastern, Burger Bay, Indian and Italian), so there are many food outlets to choose from, as the hotel caters for 25 different nationalities, and over 3000 people daily. However, if you are still unable to find something to suit your particular taste then our chefs are more than happy to prepare something specifically for you. Unfortunately, we are not able to foresee our valued guests’ actions and prevent such situations to happen, nevertheless our staff is well prepared to take prompt action whenever such circumstances come to their knowledge, therefore we are wondering if you reported the above mentioned incidents to anyone from the hotel management. Regarding your comment about entertainment, we would like to highlight that the Animation Team works in the Active Area during the day. A list of daily events is printed on their notice board. Every night we have a kids disco, followed by a show (four times a week from outside entertainers) and then the adults disco. In addition there are live singers in the bars seven days a week. We would like to highlight that if our highly valued guests are providing us their feedback, we are trying our best to improve ourselves for future guest’s experience, however, if we are unaware of issues that are leading to a 2 star reviews, we are unable to act against them. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future, so we may provide you with a perfect (although paid) holiday experience. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager
Läs mer
Rapportera svaret som olämpligt
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Fredrik-swede ställde en fråga sep. 2019
Stockholm, Sverige3 inlägg
Is there a gym in the Hotel?
Svar från Sanna
Stockholm, Sverige75 inlägg3 hjälpsamhetsröster
Yes
19Anna74 ställde en fråga dec. 2018
Varberg, Sverige17 inlägg11 hjälpsamhetsröster
Could anybody tell me the temperature in the heated pools please.
Svar från Jonatan F
Svedala, Sverige4 inlägg1 hjälpsamhetsröst
They are nice and warm. At least 30 degrees.
Svar från Henri W
4 inlägg1 hjälpsamhetsröst
Yes there is small shopping areas close to hotel. I didn't find any issues about safety in these areas.
junicissi ställde en fråga feb. 2018
Malmö, Sverige
Hur många grader i pooler i februari?
Finspång, Sverige17 inlägg5 hjälpsamhetsröster
Det brukar vara minst en som är uppvärmd
Finspång, Sverige17 inlägg5 hjälpsamhetsröster
Enligt mitt tycke är Röda havet fantastiskt vackert! Har snorklat på flera platser med detta slår allt hittills
Anna M skrev ett tips nov. 2024
13 inlägg1 hjälpsamhetsröst
3,0 av 5 bubblor
"Passar säkert jättebra med barn."
Läs hela omdömet
Afsaneh A skrev ett tips aug. 2024
Sundsvall, Sverige108 inlägg11 hjälpsamhetsröster
2,0 av 5 bubblor
"Bättre städning och kvalificerad städare, bättre utbud av mat, underhållning, eftermiddags fika, trevligare personal och mer kvalitets anda"
Läs hela omdömet
Malin S skrev ett tips mars 2024
1 inlägg
5,0 av 5 bubblor
"Thank u guys for the Hard work"
Läs hela omdömet
Ronnie S skrev ett tips mars 2024
1 inlägg
5,0 av 5 bubblor
"Thanks"
Läs hela omdömet
Salam R skrev ett tips jan. 2024
1 inlägg
5,0 av 5 bubblor
"Det va riktigt bra upplevelse "
Läs hela omdömet
Är det inte rätt boende för dig?
Det finns fler ställen att välja bland i Hurghada-området.
PRISKLASS
1 416 kr - 2 195 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
iberotel aquamarine hotel hurghada
PLATS
EgyptenRöda havet och SinaiHurghada
ANTAL RUM
1 001
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt

JAZ AQUAMARINE RESORT (Hurghada, Egypten) - omdömen och prisjämförelse - Tripadvisor

Vanliga frågor och svar om Jaz Aquamarine Resort
Vilka populära sevärdheter ligger nära Jaz Aquamarine Resort?
Närliggande sevärdheter inkluderar Got Your Guides (4,3 km), Jungle Aqua Park (2,3 km) och Sand City (2,5 km).
Vilka är några av de bekvämligheter som finns på Jaz Aquamarine Resort?
Några av de populäraste bekvämligheterna som erbjuds är pool, restaurang och lounge.
Vilka rumsbekvämligheter finns på Jaz Aquamarine Resort?
De bästa bekvämligheterna inkluderar minibar, luftkonditionering och plattskärms-tv.
Vilka alternativ för mat och dryck finns på Jaz Aquamarine Resort?
Gästerna kan ta del av restaurang, lounge och bar vid poolen under vistelsen.
Finns det parkering vid Jaz Aquamarine Resort?
Ja, fri parkering är tillgängligt för gäster.
Vilka restauranger ligger i närheten av Jaz Aquamarine Resort?
Restauranger med bra läge inkluderar Sofra Middle Eastern Cuisine, Makai Tukai Restaurant och Makai Tukai.
Finns det möjligheter att träna på Jaz Aquamarine Resort?
Ja, gästerna har tillgång till pool, träningsanläggning och bastu under vistelsen.
Har Jaz Aquamarine Resort kostnadsfri flygplatstransport?
Ja, Jaz Aquamarine Resort erbjuder flygplatstransport för gäster. Vi rekommenderar att du ringer i förväg för att bekräfta uppgifterna.
Erbjuds städtjänster på Jaz Aquamarine Resort?
Ja, kemtvätt och tvättservice erbjuds åt gästerna.
Erbjuder Jaz Aquamarine Resort några företagstjänster?
Ja, det erbjuder företagscenter, mötesrum och bankettrum.
Vilka språk talas av personalen på Jaz Aquamarine Resort?
Personalen talar flera språk, inklusive engelska, tyska, ryska, arabiska och afrikaans.
Alla hotell i HurghadaErbjudanden på hotell i HurghadaSista minuten HurghadaHotell i närheten av Jaz Aquamarine Resort
Saker att göraRestaurangerFlygresorSemester-​bostäderReseberättelserKryssningarHyrbilar