Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sheraton Zhuhai Hotel

No.1663 Yinwan Road, Wanzai, Xiangzhou District, Zhuhai 519000 Kina
Besök hotellets webbplats
2 personer tittar på det här hotellet
Incheckning— - — - —
Utcheckning— - — - —
Gäster1 rum, 2 vuxna, 0 barn
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com132 US$
Orbitz.com132 US$
Travelocity132 US$
Agoda.com132 US$
Expedia.com132 US$
ZenHotels.com138 US$
* Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar genomsnittliga rumspriser, inklusive skatter och avgifter som är fastslagna och kända för våra partner och som betalas i samband med bokningen. Mer information finns hos våra partner.
Resenär (1594)
Svit och rum (53)
Middag (46)
Certificate of Excellence

Om

Läge
Renlighet
Service
Standard
Certificate of Excellence
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Pool
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Bar/lounge
Tennisbana
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Busstransfertjänst
Kostnadsfritt internet
Wifi
Offentligt wifi
Internet
Badtunna
Inomhuspool
Utomhuspool
Uppvärmd pool
Restaurang
Frukost tillgängligt
Frukostbuffé
Bar i poolen
Bar vid poolen
Affärscenter med tillgång till internet
Konferensanläggningar
Bankettrum
Mötesrum
Spa
Portier
Rökfritt hotell
Kemtvätt
Tvättservice
Visa fler
Rumsegenskaper
Havsutsikt
Rökfria rum
Sviter
Familjerum
Luftkonditionering
Privat balkong
Minibar
Plattskärms-tv
Rökrum tillgängliga
Rumsservice
Kylskåp
Visa fler
Bra att veta
HOTELLKLASS
TYP AV HOTELL
Fina utsikter
Business
Hotellänkar
Besök hotellets webbplats
Specialerbjudande:Klicka för mer information
Hotellerbjudanden
1 396omdömen3F+S0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 1 285
  • 73
  • 19
  • 6
  • 13
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Jag gillade verkligen min tid på Sheraton Zhuhai. Det är ett fantastiskt hotell och störst saken om den måste vara den personal. De var alla ivriga att du snäll och mycket tillmötesgående. När jag gick för frukost på 'Fest', jag var mycket imponerad av den urval av mat på erbjuder och den service som tillhandahålls av personalen. Ett särskilt medlem av personalen, en Ms- 'Jimmy' var mycket, mycket hjälpsam. Hon betjänade mig och min flickvän, hon var mycket tålmodiga, hennes Engelska var av mycket hög standard och att hon var angelägen om att gå över förväntan i hennes service för oss. En härlig ung dam, det var en glädje att ha henne servera oss. Alla i alla, en fantastisk hotel med en toppen - snäpp läge och otroligt hjälpsam personal. Jag tackar dig till den Sheraton Zhuhai och Ms Jimmy för att hjälpa oss att ha en härlig vistelse.
Läs mer
Ett mycket bekvämt hotell, med full faciliteter och en utmärkt plats att besöka den region. Maten var mycket god och de har en lunchbuffé som var mycket rik och kan vara rekommenderade. Vi hade ett problem med vårt rum, som vi hade beställt icke - för rökare och och de hade inte tillgängliga, men det är löst i slutändan.
Läs mer
Bli förvånad över när du gått in i hotellet med sin hisnande oriental miljö. The lobby lounge är insvept i en gamla kinesiska mansion. Rummen är rymliga och rena med en fantastisk utsikt över Macao. Det ligger nära till Chimelong Ocean kungariket och är bara 10 minuter bort från gallerior och restaurang. En fantastisk tillflyktsord om du vill koppla av och komma bort från allt liv och rörelse i staden.
Läs mer
När vi besöker Zhuhai, vi bor här. Läget är fantastiskt att det ligger nära Chimelong. Var häftig. Vi kunde se Macao, den bay, och Hengqin island. Det var vackert. Servicen var inte konsekvent i de lounge för en dag kom servitrisen bara helt ignorerade vårt bord utan ansåg hand om alla andra. Alla andra dagar, det var jättebra, så jag vet inte vad som pågick den dagen. Den särskilda eventsamordnare var ytterst hjälpsamma och om du vill värd ett där, kom ihåg att ta med din egen skyltar. Läget för registrering är mycket åt ena sidan från huvudingången skidbussen avgår ligger precis framför hissen från garaget så det är en bra kompromiss. Bara kom ihåg att ta med massor av skyltar. De kommer inte ge det. Lobbyn är vackert. Det finns en autentisk kinesisk te house med en musiker spelar guzheng i det annalkande över du som du ange den moderna utrymme. En annan service inkonsekvens var i den lobby. Vi hade återvänt våra rum och väntade på vår (inkompetent) för att komma hämta oss i lobbyn. Det var mycket tidigt på morgonen och vi var utmattade eftersom vi bara såg the circus kvällen innan. Vi kan självklart inte var satt rakt upp i vår stolarna i lobbyn. Vi gjorde inte ens ta upp mer än en soffa. Våra resväskor var alla den dumpade tillsammans i ett område precis intill där vi var krävs övning på en av de många soffor i lobbyn. Ännu en anställd, kom och berättade för oss vi var tvungna att organisera oss, att vårt bagage var inte där det var tänkt att vara, och frågade oss varför vi var i lobbyn (det var ganska ohövligt också. ) Vi berättade för henne att vi var väntade för vår resa. Hon sa till oss, vi hade att gå vänta i våra rum och sitta upp. Jag vet inte om dig, men med alla våra grejer bredvid oss, skulle jag antar att vi hade velat checka ut redan. Varför skulle vi ha havererat annat? Det var inte bara en lättare ryggsäck heller. Kan jag knappast hålla ögonen öppna. Till sist, jag är 100 % säker på att jag luktade rök vid flera tillfällen. Jag avskyr att lukt. Hotell i det här området behöver förbättra på att behålla sina icke - för rökare politik eller att ha den politik. Vår svit var underbar och TV-var lättast att navigera jag någonsin sett och de erbjöd jag tror 50 bra gratis filmer.
Läs mer
Vi bestämde oss för att ta en långhelg resa till Chimelong Ocean Kingdom i Zhuhai under de senaste semester som en njutning för mina fyra år gamla dotter som hade gått igenom lyckad cancer ett par månader tidigare surgery. Jag grubblade länge och hårt mellan bokningen Sheraton Zhuhai och Henqin hotel next to the park, och i slutet Valet föll på Sheraton på grund av att tänka att rummen och det allmänna klimat skulle bli trevligare, och det skulle vara lugnare än Henqin. Poolen på Sheraton såg också bra och innehade en stor del av att göra det beslutet. Jag kan vederbörligen betänkande som min tankar hade rätt och rummen på Sheraton var trevligare än Henqin och miljön en hel del mer fredliga. Rummen var mycket stort och bekvämt, lugnt och inga problem med renlighet. Vi hade en mycket sent in på ca 02:00 och det tog ca 20 minuter. Vi fick en "havsutsikt" men som andra har nämnt det är mer över en kanal. Så långt är allt gudomligt, men sedan saker försämrats ganska snabbt. Jag gillar att tänka jag är en fast men rättvis (omdömesskribent och det här är bara min andra en stjärna award för en hotel (ironiskt nog den andra en är också en Sheraton, men med betyget på sin hemskt wifi ta betalt politik) . Jag är i allmänhet en nöjd-resenär om jag ta emot de varor jag har betalat för och det tar verkligen en hel del för mig att få upset. Denna resa gjorde mig ganska upprörd över. Det var uppenbarligen en hel del känslor kring denna resa på grund av vår döttrar senaste hälsoproblem men jag kommer att hålla mig till de fakta om vad som hände endevour. - På grund av att de bra recensioner och de bra väder vi bestämde oss att engagera på av våra två dagars vistelse till att ha en spela och en koppla av runt omkring den utomhus pool (Den webbplats gjorde det klart att de inomhus pool var stängd för renovering men den utomhus pool var öppen) - Vid ankomsten vid poolen vi tillfrågades om vi hade hattar. Jag sade nej och killen i receptionen gick in i ett bakre rum och producerade två mycket trötta simning hattar (man skulle inte tvätta din bil med dem, de var stinkande trasor) . Lite förvånad övar att detta bara som hände, jag brydde mig inte säga något men jag måste ha haft en rolig skåda på min ansikte som personalen följs sedan vi kliva in i byta från rum till betraktar oss. De såg mig lämna de hattar i baren locker och därefter tilltalade min dotter och jag i korridoren, fysiskt blockerar tillträde till pooldörren. - På allvar, jag kommer att använda en hatt på den lokala leisure centre bara att hålla den fred, men att vara fick veta att bära en på en (det var meningen) fem stjärniga hotell? - Jag lugnt bad personalen flera gånger om de vägrade låta mig simma och de sa att ja de var. Jag bad om att få tala med chefen calmly. De tvingade oss sitta på ungefär 15 minuter medan de gjorde ingenting och vi kontaktade någon. Under denna tid jag var tvungen att fältet frågor från min dotter som till "varför inte hotellet folk som jag? " (Första globala problem som jag känner men hjärtskärande för en förälder icke desto mindre) . - Jag lämnade gymmet område och gick till receptionen. Jag hade begärt en tidig utcheckning och en återbetalning för vistelsen som jag tror var en allt igenom godtagbar lösning under de omständigheter. Jag hade betalat för hotellet mycket baserad på tillträde till poolen, och nu jag var tillträde om vad som skulle ser mycket uppnå trädgård. - Receptionisten inte verkade i någon humör att ta itu med eventuella problem och vägrade mina förfrågningar att tala med den administrativa chefen. Hon tillkallade en mer erfaren receptionisten och jag igen, mycket lugnt och någorlunda gjorde en begäran för en återbetalning och tidigt kolla ut. - Vad hände nästa steg togs de mest bisarra sak jag någonsin upplevt i över 20 år av resor. Den utflyktsdisk chef skrattade på mig. Jag är inte prata bevandra i att hon sa till mig 'ingen chans'. Hon bokstavligen brast ut HAW HAW skrattade i ansiktet. - Hon fortsatte med att tala om för mig med en charmig att eftersom vi hade bokat via en tredje part hon inte skulle göra något för mig. Jag vill åter bad att få tala till den allmänna chef och fick veta att var inte ett alternativ. De sedan slutsatsen dras att att det fanns absolut ingenting annat de var beredda att diskutera, och sa till mig om jag ville lämna jag kunde åka härifrån. De sedan blickar den ner deras näsor på mig stod där tills jag var tillräckligt förödmjukade nog att göra annat än bort som den ohyra man ansåg mig som. - Som tur var min dotter som görs av en hel del sterner saker än hennes pappa var över att vara förnekade simning så vi bestämde oss för att gå till den tema park och rädda vad var kvar av den dagen. - Vi kikade på vid Henqin hotell, och blev förvånad över att se att deras urläckert pool kunna användas utan att behöva bära en hatt (vilket är relevanta senare i berättelsen) . Vi diskuterade för bara avskrivning av vistelsen på Sheraton och förflyttning till Henqin, men med den helgresa kalkyl över $ 2000 som det var, det gick bara inte spräcker budgeten några ytterligare åtgärder. - Trots att dagens upplevelse, jag hade en lugnande tänkte hos tillbaka av min åsikt i linje med "Detta är ett globalt hotellet är helt, kommer de gör sånt ok, kommer det att finnas en skrivelse av någon sorts försök på service recovery väntar ursäkt eller för oss vid vår återkomst. . . . . ' Hahaha, ja som om (sic) . Mer chans av en gris som flyger förbi den ocean view. - Den här gången jag ringde kundtjänst och bad att få tala igen för att den administrativa chefen. Igen de misstänka att det här är inte riktigt ett som händer. I slutändan blir ett junior chef kom upp att tala med mig. Han var mycket artig och lyssnat till den fråga uppmärksamt. Han hävdade att det var en regering kravet på att använda en hatt i poolen som var mycket konstig eftersom Henqin verkar inte ha följ denna 'lag". Jag hoppas att simmare på Henqin som inte var iförd blir arresterad för att begå dessa en avskyvärda hattar fungerade inte brott! (Jag ringer . . Vi naturligtvis, men jag har bott här länge nog för att veta när du bör spara ansikte och inte ifrågasätta de "vackra lögn") . Att fråga sig vad chefen höll jag ville ha, och jag berättade för honom att jag hade sagt till receptionen vad jag ville ha. Han sa till mig varken i gymmet eller receptionen hade ställt någon anteckningar mot det rum som det hade funnits frågor. Jag fann det mycket oprofessionell en chef att ställa en betalande kund vad de vill ha, särskilt i ett sådant ansikte att rädda kultur. Jag redan hade begärt återbetalning och en tidig utcheckning och kränkts så det var osannolikt skulle jag "fråga" för något vidare. I den slutet jag igen undangömt min-svansen mellan mina ben och tillät att honom att ta tid att få tala till mig var nog och en bra middag rekommendation skulle hjälpa fixa saker, även om han var bara kan att rekommendera den berömda lokala område vi hade redan varit fick veta om. Vi fick då skickade upp några äpplen och bananer som en ursäkt. Det slutade med att vi var tvungna utmärkt fisk och skaldjur måltid - en (det finns en kända lokala marknaden kan köpa från och har din uppstoppade kokt i närliggande restauranger - mycket rekommenderas) och sätta på dagar besvikelser bakom oss såg fram emot att våra följande dag på Chimelong. Men vänta! Vi kan inte avsluta vår historia det, kan vi? - Nästa morgon vi anländer vid frukosten (som med en swimmingpool, vi betalade till har detta ingår i rumspriset. Vi betalade extra i praktiken och restaurangen är absolut pandemonium. - Det finns en enorm kö för att komma in till restaurangen, folk är att trycka in överallt och personalen på skrivbordet är bara sittplatser vem tvingar till framsidan första. Personalen är helt snurrar runt och det omöjligt att reglera den situation. Den mycket mytiska General Manager även ut en kort stund i ett tillstånd av fullkomlig panik innan försvinner att gömma sig igen. - Efter ungefär 10 - 15 minuter, på cirka 9 am, vi får en plats (Jippi! ) Men tyvärr det mesta av maten är borta (boo! ) Och är fortfarande borta, men vi gjorde hantera att förvärva ett par av korv och en bit av bacon på runt 10:00 (yay! ) . Så mycket mer av vår dyrbara tid att förlora inte tillhandahålls med tjänster vi har betalat för. Vi provade och kommentarer diskret för att en chef i restaurangen efter ungefär 30 minuter att det inte råder mat men han verkade lite lika förvånad över och försvann, har aldrig att återvända. Jag kan hand på hjärtat säga jag är inte den typen av person att klaga för den sakens skull av det, och jag gör oftast inte låta enskilda fall av dåligt kund service påverkar min uppfattning av en hela hotel. Men det här upplevelse var på en annan nivå, och bara obeveklig servicepersonal. Jag klagade till både den hotel management och SPG-kund service men som förutspådde har fått mycket stock kopiera och klistra in svar om vanliga höga nivåer av kund service/vi har sjunkit sortera i detta exempel/vi kommer att passera på kommentarer till relevanta avdelningar för utbildning etc (som du kan se i svar nedan) . Inte vid någon punkt under vår vistelse gjorde något av personalen försök att hitta en lösning på problemet, inte en enda front line eller ledningen medlem i något skede beslutade att "hallå vägrar vi till låter denna familj utnyttja tjänster de har betalat för, måste vi har någon sorts moralisk och juridisk skyldighet att göra något? Detta är ganska oacceptabelt! " Inte en enda. Det är häpnadsväckande att tro att när jag skulle bara finner fortfarande en kund är att be om en återbetalning och ett tidig utcheckning kommer du antingen reda ut det professionellt utan glukagonreceptorerna situation eller du tar en genuint intresse för problemet och hitta en lösning, DIG INTE skratta I ansiktet. Och lov mig, på allvar. Den pågående kommunikation med hotellet och deras kategoriska avslag att erkänna de faktiskt gjort något brottsligt är en verklig uppgift om var de sova respekt för kundservice och på det sättet de se sina gäster. Med förakt. Kan det här ha varit annorlunda hade vi bokade direkt med Sheraton? Det är svårt att berätta men det fanns en attityd gentemot oss att vi var lite interlopers och gav inte förtjänar att vara där eftersom vi hade bokat genom en tredje part, så detta är något att vara medvetna om. Så för att sammanfatta, Hotel hårdvara finnas i allmänhet ganska trevligt, de väntande personal i restaurangen var riktigt härlig. Gym och personalen i receptionen, mycket väl varför skulle de göra en samvetsgranna beslut att prova och förstöra någons holiday? Varför skulle du välja att upprörd ett litet barn som nu är avsiktligt orolig över att bo hotell eftersom hon anser personalen där kommer inte att gilla henne? Jag kan verkligen inte förstå varför folk med sådana otäcka och varje oförsonligt personligheter skulle välja att arbeta i servera industrin. Jag är medveten om att detta kan alla har stött på lite söta och jag är långt ifrån den typen av karaktär, det bara går att visa hur djupt Lätt omtumlande detta var hela upplevelsen. Jag skulle inte rekommendera detta hotell förresten, bara för att bli missförstådd av någon tvekan ; )
Läs mer
Föregående
PRISKLASS
111 US$ - 184 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
KinaGuangdongZhuhai
ANTAL RUM
548
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt