Dubai Grand Hotel By Fortune



Om
Välkommen till Dubai Grand Hotel By Fortune! Det här hotellet blir som ditt "andra hem" när du besöker Dubai och erbjuder många bekvämligheter som är framtagna för att ge dig en bättre vistelse.
För dem som är intresserade av att besöka United Christian Church of Dubai (4,2 km) under ett besök i Dubai ligger Grand Hotel Dubai nära.
Rummen på Dubai Grand Hotel By Fortune har en plattskärms-tv, luftkonditionering och en minibar, och gäster kan använda internet tack vare wifi.
Du har även tillgång till hotellets takpool och lounge under din vistelse på Grand Hotel Dubai. Behöver du en parkeringsplats? Fri parkering finns tillgänglig på Grand Hotel Dubai.
Dubai har flera fisk- och skaldjursrestauranger. så när du är här ska du se till att besöka populära ställen som Seafood Market, Yalumba och Al Seefah, vilka serverar fantastiska rätter.
Det råder ingen brist på saker att göra i området. Utforska ett populärt konstgalleri som XVA Gallery, Majils Gallery och Alserkal Cultural Foundation.
Dubai Grand Hotel By Fortune ser till att det bästa av Dubai finns nära till hands, vilket gör att din vistelse blir både avslappnande och trevlig.
Plats
OmdömenVi utför kontroller på omdömen.Tripadvisors syn på omdömenInnan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet. När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats. Vårt team kontrollerar varje publicerat omdöme på webbplatsen som ifrågasatts av våra användare om de uppfyller våra communityriktlinjer. Läs mer om vår omdömesmoderering.När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
- 44
- 69
- 59
- 14
- 44
- Filtrera
- Svenska

Jag skriver för att uttrycka min djupa besvikelse över det oprofessionella beteende som en av era medarbetare, Atul, uppvisade på Grand Fortune Hotel i Dubai Al Qusais.
Vid min ankomst möttes jag av en oförskämd och avvisande attityd från Atul. Hans uppträdande antydde ett ointresse för att ta hand om gästerna, vilket var omedelbart oroande. Inledningsvis erbjöd han mig ett pris på 225 AED för en promenad - i vistelse. Men när han märkte min 15-dagars bebis ändrade han plötsligt kursen till 355 AED. När jag ifrågasatte den betydande prishöjningen svarade han aggressivt och sade att jag kunde boka via en OTA-plattform om jag föredrog deras priser, vilket är mycket oproffsigt och inte i linje med branschstandarder.
Som någon med över 10 års erfarenhet inom besöksnäringen blev jag förvånad över Atuls beteende. Det är ovanligt för hotellpersonal att omdirigera promenader - i gästerna till OTA-plattformar snarare än att ge konkurrenskraftiga priser och säkerställa en trevlig gästupplevelse.
Sådant beteende från en medarbetare i receptionen kan allvarligt skada Grand Fortune Hotels rykte och trovärdighet. Jag rekommenderar starkt att genomföra en riktig mystisk gäst revision för att helt förstå omfattningen av frågan.
Tack för er uppmärksamhet i denna fråga. Jag hoppas att se förbättringar i personalens professionalism och gästrelationer.
Med vänliga hälsningar,
Nithin Viswanathan
Rum 134 & 136


Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt