Herr Amr, Ivy & Mr. Terence vid receptionen och Shermila & Mr. Ahmed på Breakfast Restaurant gjorde vistelsen speciell. De var alla omtänksamma och fantastiska så jag kommer definitivt tillbaka tillbaka inom en snar framtid.
Rena rum, sängkomfort, personalen var mycket vänlig, trevliga bekvämligheter i badrummet, gratis wifi, men om valet av frukost måste förbättras och måste lägga till rumservice om vi behöver beställa drycker eller mat under natten.
Utmärkt betjäning. Från mottagning till hushållning. Särskilt Leon - mottagning och Nabila i köket. Receptionen är beredd att hjälpa så mycket som förväntas. Tack för en utmärkt semester. Perfekt vistelse med rimligt pris. Högt rekommenderad. . Tack
Vi stannade bara en natt, men var mycket imponerade av detta hotell. Personal / chef var oerhört hjälpsamma och vänliga. Sängen var comfy, WiFi var snabb, luftkonditionering är ganska. Rummet var så rent. Platsen var perfekt och lättillgänglig tunnelbana. Priset var rimligt för den standarden.
Vi stannade en natt. Vi bokade två rum men de hjälper inte personal på mitten av natten vi kallar några plattor. De levererade inte igen Jag kallar på ishink de levererade inte igen vi kallar en vinöppnare igen vägrade på morgonen vi frågade från personalen var är poolen han inte känner Frukost helt hemsk mat vi känner att det här är ett Hilton-märke Men det är inte ett Hilton I rummet fanns det inte tandkit, det var ingen toffel, restaurangpersonal ser ut som om vi kommer gratis till frukost
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt