Det behöver inte vara så svårt att hitta ett perfekt familjevänligt hotell i Panama City. Välkommen till Courtyard by Marriott Panama at Multiplaza Mall – ett trevligt alternativ för resenärer som du.
Rummen har plattskärms-tv, och du har även tillgång till kostnadsfritt wifi, så att du verkligen kan koppla av och vila.
Courtyard by Marriott Panama at Multiplaza Mall har rumservice och en concierge. Och som en uppskattad gäst på Panama City Courtyard har du tillgång till en pool och frukost som finns tillgänglig på hotellet. Gäster som kommer med bil har tillgång till fri parkering.
Med tanke på närheten till populära sevärdheter som Habla Ya Spanish for Travelers - Day Classes (1,4 km) och Iglesia del Carmen (1,7 km) kan gäster på Courtyard by Marriott Panama at Multiplaza Mall enkelt uppleva några av Panama Citys mest välkända sevärdheter.
Om du gillar italienska restauranger ligger Courtyard by Marriott Panama at Multiplaza Mall nära La Vespa, La Posta och La Vespa Vista Mare.
Courtyard by Marriott Panama at Multiplaza Mall ser till att det bästa av Panama City finns nära till hands, vilket gör din vistelse både avslappnande och behaglig.
Detta hotell är mycket undvikas. Jag föreslår starkt att du skulle vara bättre att krascha på en bänk på flygplatsen. Ingen mat. Och inga toalettartiklar. Och massor av ambivalent kundservice. Vi väljer att stanna här på grund av BonVoy-medlemskap men det verkar inte betyda så mycket här.
Vi bor här som en del av en grupp. Vistelsen har överlag varit mycket bra. Personalen har varit mycket lyhörd och proffsig. Rummet är trevligt, men lite trött. Frukosten är en av de bästa som vi har haft på flera år. Och du är belägen precis bredvid Multiplaza (största köpcentrum söder om USA).
Rummet var allt jag förväntade mig att se på en Marriott. Bra säng, kuddar, lakan, städning etc etc. Frukost, ja det var min första dag i Panama så jag insåg inte hur dyrt det var för mat här. Så jag kände att det var för dyrt för en grundläggande buffé. Jag har haft bättre bufféer på mycket billigare hotell på mycket dyra platser som Island så. . . Också priset på nätet skiljer sig från vad jag debiterades vilket var irriterande. Också när jag frågade servern hur man betalar tidigare, med avgift till rummet eller här (han hade precis bett mig om mitt rumsnummer) sade han att han skulle återkomma till mig. Det gjorde han aldrig, trots att jag bad om vatten. Och en sked. Och grädde. Eftersom inget av detta tillhandahölls till mig och inte tillgängligt på buffén. Så när jag såg andra människor bara upp och lämna utan att betala en faktura antog jag att det skulle debiteras rummet. Och eftersom servern fortfarande inte fanns när jag skulle åka, gick jag bara. När jag gick för att betala räkningen den kvällen var det en katastrof och det tog nästan en timme att lösa det. Och jag blev kallad tillbaka till receptionen två gånger för detta. Sedan fick jag tre samtal på slumpmässiga tillfällen under natten från någon automatiserad spansktalande sak och min spanska klockan 02.00 klarade inte att översätta. Jag försökte ringa receptionen för att fråga vad som pågick. Jag antog att väckningssamtal kanske hade angetts felaktigt. Men det fanns inget svar. Det bara ringde. Detta hände två gånger och tredje gången kopplade jag bara bort telefonen. Inte nöjd med denna vistelse.…
På grund av olyckliga omständigheter befann vi oss på detta hotell i 18 nätter. Det som sticker ut med detta hotell är personalen. De kunde inte ha varit mer hjälpsamma. De gjorde allt de kunde för oss med empati och förståelse. Tack till Roderick för att han gick den extra milen och hjälpte oss på alla sätt han kunde. . . . Vi kommer aldrig att glömma vilken skillnad han gjorde för vår vistelse. Juan vid frukosten och Humberto med sin vagn alltid där med ett leende och en pratstund. Albert skannar dokument. . . Vi kommer inte tillbaka i Panama men vi kommer aldrig att glömma hur vi blev behandlade här. Tack till Marriott Courtyard-familjen.
Hotellet är ganska grundläggande av Marriott Courtyard standarder. Kvaliteten på personalen är medioker och jag har märkt en hög personalomsättning under åren vilket är ett dåligt tecken. Jag går bara dit för platsen granne med en utmärkt Multiplaza Mall. Köpcentret är mycket bekvämt, säkert med myriader av butiker, restauranger och kaféer. När jag väl kommit på ett annat bekvämt hotell skulle jag inte röra detta hotell med en pråmstång.
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt