Jw Marriott Panama
Visa priser för dina resdatum
Om
Välkommen till JW Marriott Panama! Det här hotellet blir som ditt "andra hem" när du besöker Panama City och erbjuder många bekvämligheter som är framtagna för att ge dig en bättre vistelse.
För dem som är intresserade av att besöka populära sevärdheter under vistelsen i Panama City ligger JW Marriott Panama nära Iglesia del Carmen (2,3 km) och Habla Ya Spanish for Travelers - Day Classes (2,5 km).
Gästrummen har bekvämligheter som plattskärms-tv, kylskåp och luftkonditionering, och gäster kan enkelt använda internet tack vare kostnadsfritt wifi som hotellet erbjuder.
JW Marriott Panama har en concierge, en takterrass och rumservice för att göra din vistelse ännu trevligare. Här finns även en takpool och frukost. Om du kör till JW Marriott Panama finns parkering tillgänglig.
Om du gillar asiatiska restauranger ligger JW Marriott Panama nära Segundo Muelle San Francisco, Makoto Panama och Chin Chin.
JW Marriott Panama ser till att det bästa av Panama City finns nära till hands, vilket gör att din vistelse blir både avslappnande och trevlig.
Plats
OmdömenVi utför kontroller på omdömen.
- 1 425
- 649
- 251
- 119
- 112
- Filtrera
- Svenska
Mitt rum såg aldrig ren Jag tog med städartiklar och gjorde det själv
Frukostbaren var bra och personalen var bra
Personalen mycket vänlig och hjälpsam
Restaurangerna var alla mycket högt prissatta men maten var bra
För det första incheckning av personal var arrogant. Uppenbarligen har de tränats i att ställa frågor som artigt småprat, men de ignorerar de givna svaren och framstår som oförskämda och avvisande. Kanske vi var olyckliga med vem vi checkade in med men det var inte en bra början.
Sen kom vi till rummen. Jag hade varit i kontakt tidigare på dagen via e-post för att påminna hotellet om att jag hade beställt 2 angränsande rum eftersom vi är en familj på 5 . Jag fick ett svar som bekräftade detta, flera timmar innan vi kom.
När jag gjorde bokningen diskuterades det mycket länge att vi har 3 tonårsbarn och jag skulle vilja ha en säng var för dem i ett angränsande rum. Detta noterades i vederbörlig ordning vid tidpunkten för bokningen. Jag tänkte bekräfta detta på incheckningsdagen så det fanns tid att förbereda om det behövdes. Det fanns 2 sängar i rummet. Så personalen sa att de skulle ta med en annan säng.
Vi gick en promenad runt hotellet, gick för en drink i baren på lobbynivå där vi serverades av en mycket artig och uppmärksam servitör. Vi kom tillbaka för att hitta den extra sängen i fel rum. Så jag gick till receptionen igen för att be dem rätta till saken. Till slut var det fixat.
Generellt rummen var mycket rena men verkade något slitna.
Små detaljer var fel. Kaffe på rummet till exempel. En påse vanligt kaffe tillhandahölls. Vad tror jag om det? Är det ett sätt att uppmuntra mig att köpa kaffe? Ett annat exempel är glödlamporna i korridorerna som flimrar. Det var 3 jag märkte bara titta runt mig på väg mellan rumsdörren och hissen. De är gamla glödlampor och bör bytas ut - vem som helst kan se det. Den högre personalen bör gå varje del av hotellet och få underhåll för att fixa detta. Det ser helt enkelt billigt och smaklöst ut.
Det finns flera andra saker som tyder på att hotellet inte är anpassat för familjer. Om detta är en målmedveten policy så kanske din personal som arbetar med bokningar bör få denna information presenterad för dem när de hjälper kunder att boka.
Efter över en timme i telefon med din bokning personal vid tre tillfällen trodde jag att jag hade sett till att jag hade gjort rätt val för vår familj och allt var i sin ordning.
Jag har fortfarande inte hört från chefen.
Jag är besviken över hotellet. Jag trodde att priset skulle återspegla kvalitet, men i det här fallet var det verkligen inte sant.
Poolerna är trevliga dock.
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt