Det behöver inte vara så svårt att hitta ett perfekt lyxigt hotell i Panama City. Välkommen till W Panama – ett trevligt alternativ för resenärer som du.
Rummen på W Panama har luftkonditionering och en minibar för utmärkt komfort och smidighet, och gäster kan använda internet tack vare kostnadsfritt internet.
En concierge och rumservice är några av de bekvämligheter som erbjuds på det här hotellet. En takpool och frukost kommer också att göra din vistelse ännu mer speciell. Om du kör till W Panama finns fri parkering tillgänglig.
W Panama är perfekt för turister då det ligger nära några av Panama Citys mest populära sevärdheter som Iglesia del Carmen (0,4 km) och Habla Ya Spanish for Travelers - Day Classes (1,5 km).
När du befinner dig i Panama City ska du se till att testa lokala favoriter som poutine på Solomon's Deli.
Under ditt besök får du inte glömma bort att besöka populära sevärdheter som Cinta Costera (1,8 km) och Avenida Balboa (1,4 km), som alla ligger inom gångavstånd från hotellet.
W Panama ser till att det bästa av Panama City finns nära till hands, vilket gör din vistelse både avslappnande och behaglig.
Fantastisk vistelse från början till slut. Platsen är A 1 . Poolen är helt enkelt fantastisk med en att dö för utsikt över Panama city. Cocktails var läckra och massor av variation. Rymliga och väldesignade rum och den mest bekväma sängen. Frukost var mycket bra med förlorade val. Ja, det är ett dyrt hotell, men värt vartenda öre enligt min mening. Det som gjorde detta hotell mycket speciellt för mig var personalen. De kommer att gå utöver dina förväntningar för att se till att din vistelse blir en fantastisk upplevelse. Deras intryck på var man ska äta, vad man ska besöka var fantastisk. Från receptionen till restaurangen är personalen en av de bästa jag har stött på. Restaurangen på nedervåningen, som inte ägs av hotellet, men så nära att det slutar med att du går, är superbra, med massor av valmöjligheter, acceptera bara inte några turer som servitrisen kommer att föreslå eftersom det är en bluff. Men detta har inget med hotellet att göra. Jag rekommenderar verkligen W Panama. Tack så mycket för att du gjorde min resa till en minnesvärd. Alexandra…
Detta är ett vackert hotell. Jag var imponerad av personalens renlighet, inredningen, rumsdesignen, badrummet. . . det var allt vi kunde önska oss i en hotellsvit. Det luktade mögel i hallen men det blev ganska illa. Det trängde inte in i rummet, men när vi gick därifrån var det ganska stickande. Frukost ingick, vilket var mättande. totalt sett var jag nöjd. Platsen är i staden, så förvänta dig inte att vara nära några stränder. Uber-tjänsten är väldigt snabb och billig där, men förarna är vilda (du blev varnad). Om jag går tillbaka till Panama, skulle jag stanna här igen, men om de har en nära stranden, skulle jag åka dit först. Sammantaget njöt jag av min vistelse och bekvämligheterna! Jag tog bilder, men de återger bara det som finns på den här sidan. Det var vackert.
Inte vad jag förväntade mig! Sammantaget är hotellet bra, men rummet och atmosfären var en besvikelse. Stannade under NYE. Nackdelar: Med stannade på andra W egenskaper - var detta en låt ned. Jag gillade inte handfatet i mitten av rummet, som en avdelare mellan badrummet och sängen. Baren och drinkarna var bara ok - inget liv, drinkar urvattnade för $15 styck! ! Väggarna är tunna! ! ! ! ! ! ! ! Walkable ... men nästan alla restauranger, barer, klubbar stängda. Fördelar: Fastigheten är modern, ren, bra service! Sängen är comfy, stora badrum handdukar. Utsikten från taket är fantastisk, poolen är öppen 24 timmar om dygnet. David (concierge) vet ALLT! Lätt promenad till vatten/vik.
NACKDELAR - FRUKTANSVÄRD KUNDSERVICE - PAPPERSTUNA VÄGGAR - INGEN RIKTIG RESTAURANG FÖR MIDDAG - 0 UPPSKATTRING/FÖRDELAR FÖR BONVOY AMBASSADÖR ELITMEDLEMMER PROFFS - Rymligt GYM Beviljade medarbetare hade varnat mig för att INTE stanna på den här fastigheten efter deras senaste vistelse, jag bestämde mig för att gå emot mitt bättre omdöme och göra det ändå eftersom jag inte bara är en lojal Bonvoy Ambassador Elite-medlem till Marriott International utan också en enorm W Hotels märkesfläkt. Och LÅT INTE NAMNET LURRA DIG! Den här egenskapen ligger LÅNGT från alla W Hotel-standarder. Man kommer att förvänta sig efter år av lojalitet till Marriott att fastigheter alltid kontrollerar statusen för sina ankommande gäster för att förbereda sig för deras ankomster på högsta nivån som Bonvoy Ambassador Elite Members. Uppmärksamhet på detaljer bortom en väns leende och bekräftelse vid incheckning, man är van vid det bästa tillgängliga rummet (bort från hissar, på den sida av byggnaden som är tyst, sidor med minsta möjliga trafik och så vidare) och ett litet välkomnande gest vid ankomsten till rummet. Minst sagt inget av det hände på den här fastigheten och jag blev faktiskt behandlad som om jag var på en begagnad bilhandlare... faktiskt kanske jag skulle få MYCKET BÄTTRE service på en begagnad bilhandlare. Bokade min vistelse veckor i förväg och vid ankomsten fick jag inte bara tilldelat ett rum tvärs över hissarna utan blev hälsad som om jag precis hade gått in från gatan som anställd. Ingen erkännande på status, kort och oprofessionellt - en fullständig ointresserad av mig som gäst. Oimponerad återvände jag till lobbyn och uttryckte min besvikelse över att de inte hade tagit sig tid eller intresse för någon ansträngning för att bevisa tid med det bästa rummet och byttes till rummet bredvid. Lite att säga, det var inte bättre. Väggarna är PAPPERSTUNA och du kan bokstavligen höra människorna i rummet bredvid hela dagen/kvällen. Se den uppladdade videon. För att göra saker värre satte de mig vid sidan av byggnaden med poolen, där de har en DJ på helger inklusive söndagar och du gissade det woomp woomp hela natten långt in på tidiga morgnar. Kontrollerade endast för andra rum och de hade gott om lager tillgängligt. Återvände till lobbyn nästa dag och pratade med Paola och bad om att få prata med en chef angående min erfarenhet hittills. Hennes svar: "Han är inte här, om du vill försöka igen imorgon? " Jag var mållös! Allvarligt? Varför behöver jag som gäst gå på en stunds jakt för att prata med en chef? Jag är överlycklig över hennes svar och fullständiga brist på professionalism och kundservice! Hon backar, sa hans namn som börjar med ett Y och att han skulle kontakta mig nästa dag. Onödigt att säga att han aldrig gjorde det. Gick tillbaka igen 2 dagar senare och insåg att han bara var W Insider och inte en manager. När jag förklarar situationen avbryter han mig och ger mig sitt visitkort och säger att det är bättre att jag mailar honom mina bekymmer och han kommer att "vidarebefordra" det till chefen. Höger? ! Som att jag skulle tro honom? ! Om han inte hade anständigheten att lyssna på mig från början och inte avbryta mig, tror du att han skulle vidarebefordra något? Självklart inte. Hela personalen på hotellet är extremt oförskämd och oprofessionell. Restaurangpersonalen kommer att släppa kontrollen under frukosten när man äter eller mitt i en konversation som är EXTREMT OFÖRLIG! Jag har aldrig varit på ett "lyxhotell" där de tar med checken utan att bli tillfrågad, bara väldigt oprofessionellt. De har ingen sitta ner restaurang för middagar på egenskapen! Endast frukost erbjöds i restaurangen. Grädden på moset! Ring Whatever/Whenever och berättade att jag skulle gå till gymmet i två timmar och jag skulle vilja att mitt rum städat i det fönstret så att jag kunde komma tillbaka och koppla av på rummet efter gymmet. Pratade med Alexis och hans svar var att hushållningen kommer att städa rummet när de kommer till det. Jag sa, jag förstår vad jag frågar när jag kallar Whatever/Whenever och som Bonvoy Ambassador Elite Member är att mitt rum städas först (om det behövs) oavsett vilken rotation de har på plats - detta är säkert genomförbart. Hans svar: "el nivel no importa" "din status spelar ingen roll" och det var då det stod klart för mig att den här egenskapen INTE HAR INGEN UPPSKATTNING för Bonvoy Ambassador Elite Members, de är det mest oprofessionella, otillräckliga och värsta W Hotel som jag har stannade inne. Den här egenskapen skadar huvens namn på W Hotel Brand, inte bara för vad den står för utan också för att den kommer med. Jag är CHOCKAD Marriott International skulle tillåta en sådan egenskap representera dem, men sedan igen var Marriott International det VÄRSTA som kunde ha hänt Starwood Hotel and Resorts. VARNAS! Dina pengar uppskattas någon annanstans i Panama City! Mycket bättre egenskaper att välja mellan, även om du bestämt dig för att stanna inom Marriott International-kedjan. Kommer aldrig tillbaka! PS. Det har gått över en månad och jag har fortfarande INTE hört något från ledningen. Och som vi alla vet börjar allt från toppen. 0 ansvarighet 0 professionalism 0 respekt 0 uppmärksamhet på detaljer 0 vård…
Mitt 5-stjärniga betyg (delvis baserat på det betalda priset): 5 = Överträffade förväntningarna 4 = Uppfyllde förväntningarna till rätt pris 3 = Skulle ha motsvarat förväntningarna till ett lägre pris 2 = Skulle inte ha kontaktat säljaren men skulle inte avskräcka andra från att göra det 1 = Skulle inte ha kontaktat säljaren och skulle inte heller rekommendera andra att göra det Jag skulle faktiskt ge detta hotell mellan en 3 och 4 . . . Här är min sammanfattning Incheckning - 5 stjärnor Incheckning var smidig. Vi anlände runt 800 A och trodde att vi skulle behöva vänta till 300 P för ett rum men de hade ett direkt tillgängligt. Utöver vad vi förväntade oss. Hushållning var 5 stjärnor Luisa, vår hushållerska, var utmärkt. Hon gick bortom samtalet, organiserade våra skor, lade några av våra blöta kläder nära fönstret där det skulle torka snabbare. Lägger våra kläder på sängen, redo för oss. Hon höll rummet i spektakulärt skick. Rummet var 4 stjärnor Bekväm säng och sängkläder, gott om dusch, separat toalett, bra utsikt över staden, rymliga garderober, rent och kom med badrockar. Också, ganska bra toalettartiklar och bra mängd handdukar. Frukosten var 3 . 5 stjärnor Frukosten var en trevlig buffé med många alternativ, vällagad och välsmakande. Teamet var vänligt och uppmärksamt. . . allt detta som förväntat. Men det var dyrt på runt $30 per person Gymmet var 5 stjärnor Gymmet var mycket bättre än vad man kan förvänta sig på ett hotell. Den innehöll inte bara bra fria vikter utan en mängd olika maskiner som man kanske bara hittar i en vanlig gymnastiksal Pool - NA / JW Marriott Transfer - var 2 stjärnor Poolen var under reparation under vistelsen. Hotellet tillhandahöll gratis transport till JW Marriott för en poolsession. Medan transporten dit var gratis fick vi betala för returen. W ersatte oss dock mot vår räkning. Spa var 4 stjärnor Vi var ganska imponerade av tjänsten vi går från Spa. Vi hade ett antal behandlingar och allt gick som planerat och förväntat. . . mycket avkopplande. Sammantaget uppfyllde hotellet förväntningarna, överträffade dem med hushållning och gym men för dyrt med frukost. Vi rekommenderar fortfarande detta hotell eftersom det är centralt beläget med en vänlig personal och bekvämt boende.…
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt