Det behöver inte vara svårt att hitta ett perfekt lyxigt hotell i Panama City. Välkommen till Central Hotel Panama, ett trevligt alternativ för resenärer som du.
Närliggande sevärdheter som Katedralen i Panama Viejo (0,1 km) och Iglesia de la Merced (0,3 km) gör Central Hotel Panama till ett fantastiskt ställe att bo på under ett besök i Panama City.
Gästrummen har bekvämligheter som plattskärms-tv, luftkonditionering och minibar, och gäster kan enkelt använda internet tack vare kostnadsfritt wifi som hotellet erbjuder.
Central Hotel Panama har en reception som är öppen dygnet runt, rumservice och en concierge för att göra din vistelse ännu trevligare. Här finns även en pool och gratis frukost. Om du kör till Central Hotel Panama finns privat betalparkering på plats tillgänglig.
Om du är på jakt efter en bra pub kan det vara värt att besöka La Rana Dorada, Cerveceria La Rana Dorada Pub eller The Red Lion medan du bor på Central Hotel Panama.
Under resan får du inte glömma bort att besöka ett konstmuseum, till exempel MAC Panamá.
Central Hotel Panama ser fram emot att välkomna dig under ditt besök i Panama City.
Vackert gammalt hus och ligger på ett väldigt bra läge i Casco Viejo. Dock är rummen lite slitna och man skulle kunna önska mer av servicen då det ofta tog lång tid att få tag på någon i restaurangen och de inte pratade så bra engelska i receptionen. Frukostbuffen va dock super bra.
Fräscht hotell i gamla stan precis bredvid Katedralen. Rummen och förövrigt hela hotellet var mycket rent. Hotellet är byggt i kolonialstil med en öppen area i mitten. Vi utnyttjade hotellets SPA och där fick vi en skön massage. Receptionen var också mycket hjälpsam med bra tips för både utflykter och sevärdheter.
Bra läge, vacker trappa och mycket upptagen. Vi stannade en natt på detta hotell, tyvärr var rummet och badrummet extremt små. Det fanns inte ens en plats att ställa våra toalettartiklar, TV:n fungerade inte och AC:n var bullrig och knappast någon kall luft. Någon kom för att fixa det, men vi fick fortfarande inte kall luft. Kommer inte bo på detta hotell igen.
Detta är ett underbart hotell med ett utmärkt läge som är en arkitektoniskt fantastisk renovering. Vi hade en fantastisk vistelse i ett vackert rum och takpoolen har fantastisk utsikt över staden. Den bästa hemligheten med detta hotell är kocken Chen som jobbar kvällar i restaurangen Terrace. Be honom om något speciellt och du kommer inte att bli besviken, oavsett om det är traditionell panamansk mat till något unikt och fantastiskt. Han kan också sina viner och rom och kommer inte att göra sig besviken där, och ger utmärkta kombinationer med maten. Jag skulle normalt ha gett hotellet 5 stjärnor men efter att ha lämnat några tillhörigheter bakom mig (inklusive mitt hus och bilnycklar), har det varit en mardröm att försöka få dem tillbaka. Hotellpersonalen som jag har varit tvungen att arbeta med kan inte ta reda på hur man skickar något via Fedex - - även om jag har ett kontonummer och kostnader skulle faktureras mig. Jag har hamnat i omständliga samtal med personal där jag inte kommer någonstans. Det har tagit över en vecka. Kom ihåg det.…
Vi fann Hotell incheckningsprocessen långsam och besvärlig. Rummet vi fick (149) var smutsigt och mycket bullrigt. Musiken både från fester/evenemang som hölls på hotellet och från baren (direkt under rum 149) var hög och pågick till långt in på tidig morgon. Hela det centrala atriumet ekade av all hög musik. När vi frågade när musiken skulle stängas av eller sluta fick vi veta 21.00. Sedan 22.00. Sedan kl 1. När vi frågade om vi kanske skulle byta rum eftersom vi ville sova ignorerade receptionspersonalen oss först, och hävdade sedan upprepade att det inte fanns något alternativt rum tillgängligt och att hotellet var 100 % fullt. Musiken fortsatte. Slutligen gick vi tillbaka till receptionen igen för att be om ett rumsbyte och återigen sa personalen i receptionen att de redan hade sagt till oss att det inte fanns något ledigt utrymme. Men vi kontrollerade vid bokning. com, det fanns rum tillgängliga! Personalen i receptionen trodde inte på oss och bad om att vi skulle visa dem bevis. Vi visade dem vid bokning. com och alla tillgängliga rum för närvarande. Efter att ha fått reda på, ändrades personalens inställning till att vara föga hjälpsam och avvisande. 20 minuter av att knacka på receptionens dator och ignorera oss sa de till slut att de kunde ha ett rum (415) men det var inte tystare (för första gången erkände bullret i det första rummet). De sa att det andra rummet också var bullrigt men den här gången med musik från restaurangen i närheten på 4:e våningen. Vi sa att vi skulle prova det. Vi flyttade från 149 till 415 även om det var mindre, mörkare och en mycket längre promenad från receptionen, luftkonditioneringen var bara antingen helt på (full frys 17 C) eller helt avstängd. Så vi fick lite sömn eftersom vi under natten var tvungna att slå på eller av den beroende på om vi var kokvarma eller iskalla. Dusch i badrummet översvämmade vid varje användning också. Personalen i receptionen var frostiga för oss under resten av vår hotellvistelse. Avkastningen av $200 var också långsam och osäker. Vi kommer inte tillbaka.…
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt