Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.
Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Copthorne King's Hotel Singapore

Hotellets webbplats
Hotellerbjudanden
403 Havelock Road, Singapore 169632, Singapore
Erbjudanden och Meddelanden
25 % rabatt på rumspriset
De bästa priserna för din vistelse
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning Utcheckning
Visa tillgänglighet
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 7 sidor till!
Professionella bilder
Copthorne King\\
Visa karta
Lägg till bild Skriv ett omdöme

660 omdömen från TripAdvisors användare

Medlemsbetyg
  • 77
  • 258
  • 212
  • 75
  • 38
Se omdömen för
69
214
65
175
Betygsöversikt
  • Läge
    3,5 av 5 stjärnor
  • Sovkvalitet
    3,5 av 5 stjärnor
  • Rum
    3,5 av 5 stjärnor
  • Service
    3,5 av 5 stjärnor
  • Standard
    3,5 av 5 stjärnor
  • Renlighet
    3,5 av 5 stjärnor
Datum | Betyg
  • Danska först
  • Engelska först
  • Franska först
  • Indonesiska först
  • Italienska först
  • Japanska först
  • Kinesiska (traditionell) först
  • Kinesiska (förenklad) först
  • Koreanska först
  • Nederländska först
  • Norska först
  • Portugisiska först
  • Ryska först
  • Spanska först
  • Svenska först
  • Thai först
  • Tyska först
  • Ospecificerat
  • Alla senaste på svenska
Svenska först
Solna, Sverige
Nivå Skribent
41 omdömen
12 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
3 av 5 stjärnor Omdömet skrevs för 6 dagar sedan NYHET

Fick ett rum med dubbelsäng och en extra säng. Slitet badrum med endast fast takdusch. Glapp i balkongdörren. Bra frukost - god omelett. Bra läge på hotellet, nära till Clarke Quay och Chinatown där även tunnelbanestationen ligger.

  • Bodde där i Januari 2016, reste som ett par
    • 3 av 5 stjärnor Sovkvalitet
    • 2 av 5 stjärnor Rum
    • 3 av 5 stjärnor Service

Till hjälp?
Tack G L
Kuala Lumpur, Malaysia
Nivå Skribent
10 omdömen
7 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 hjälpsamhetsröster
3 av 5 stjärnor Omdömet skrevs november 24 2014
Detta omdöme har översatts från engelska. Visa original

Jag har kommit på mig själv att bo här ett antal tillfällen under de senaste månaderna och jag har blandade känslor om detta hotell. Å ena sidan är priset ganska anständigt - mina besök har hittills varit för företag och priset är ganska bra (eftersom min organisation får företagsskatt). Fördelar Frukosten är bra och servicen i receptionen är vänlig. Faciliteterna så som gym är tillräckliga och poolen är också bra. Kvaliteten på rummen har varierat beroende på vilket rum jag fått. Generellt föredrar jag att rummen i de lägre delarna (lyfter närmast lobbyn) jämfört med "tornet" på den bortre änden - rummen är trevligare och ser renoverade ut. Wi-fi är ganska tillförlitlig och (om den ingår i paketet), du får lösenord för att ansluta upp till 4 enheter. Nackdelar Det negativa, checka kan ibland ta alldeles för lång tid på detta hotell, oavsett om det finns en stor grupp närvarande. Renlighet är ganska ok, förutom att jag vid minst ett tillfälle upplevt ett badkar som inte rengjorts ordentligt och hade en tvålig yta, vilket jag insåg först när jag hade igång vattnet och steg i. Det resulterade i att jag gled ner och NÄSTAN ramlade. Jag sa till receptionen och de rengjorde badrummet på nytt. Städpersonalen har en tendens att rensa bort tidningar från rummet, vilket är lite irriterande, speciellt om man inte har haft möjlighet att läsa dem. MEN detta är bara jag som är lite petig. Sammantaget är hotellet ganska anständigt och ganska bekvämt beläget - ingen MRT station nära (15 min promenad till närmaste), men taxi är tillgängliga och det finns flera busslinjer som passerar hotellet - så inte särskilt svårt. Jag tycker att receptionen personal borde marknadsföra sitt M&F lojalitetsklubbprogram mer. Jag har förlorat flera vistelser eftersom jag inte visste om det förrän nyligen och kunde ha börjat tjäna poäng tidigare. Dessutom skulle det vara bra om ledningen tillät att retroaktivt tilldela nya medlemmar poäng.

  • Bodde där i Januari 2016, reste i arbetet
    • 3 av 5 stjärnor Sovkvalitet
    • 2 av 5 stjärnor Rum
    • 3 av 5 stjärnor Service
Mer 

Till hjälp?
Tack sirnds
Guest_Relations_CKS, Manager på Copthorne King's Hotel Singapore, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Dear sirnds, Thank you for taking the time to provide us with valuable feedback on your stay. We take feedback... Mer 

Resenärer berättar hänfört om de här hotellen i Singapore

775 bilder på det här hotellet

Bilder från resenärer: Se vad andra resenärer har sett

Visade
Alla bilder från resenärer (234)
Visade
Middag (5)
Visade
Hotell och omgivningar (65)
Visade
Pool/strandområde (7)
Visade
Utsikt från rummet (13)
Visade
Badrum (31)
Visade
Rum/svit (45)
Visade
Annat (68)

Expertbilder: Tagna av TripAdvisors reseexperter

Visade
Alla expertbilder (502)
Visade
Bekvämligheter (67)
Visade
Deluxerum (60)
Visade
Exklusiv svit (97)
Visade
Pool (25)
Visade
Restauranger och barer (100)
Visade
Superior-rum (61)
Visade
Superior-rum med park (51)
Visade
Hotellet (41)

Bilder från ledningen: Sköts av ansvariga för verksamheten

Visade
Alla bilder från ledningen (39)
Visade
Hotell och omgivningar (8)
Visade
Middag (10)
Visade
Rum/svit (14)
Visade
Pool/strandområde (1)
Visade
Annat (6)
Incheckning Utcheckning
Visa priser
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Singaporehotell
The Quays
Grand Copthorne Waterfront Hotel
Furama RiverFront
Nr 190 av 305 i Singapore
4.0 av 5 stjärnor 1 481 omdömen
The Quays
Riverview Hotel Singapore
Riverview Hotel Singapore
Nr 121 av 305 i Singapore
3.5 av 5 stjärnor 953 omdömen
Visa priser
Visa priser
Visa priser
The Quays
Studio M Hotel
Studio M Hotel
Nr 138 av 305 i Singapore
3.5 av 5 stjärnor 1 466 omdömen
Furama City Centre
Nr 48 av 305 i Singapore
4.0 av 5 stjärnor 1 661 omdömen
Visa priser
Visa priser
Visa priser

Bekvämligheter

Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning Utcheckning
Prissätt din vistelse