Jag kommer aldrig mer bo här.. utifrån jättefint och höga priser. Otrevlig personal, inget internet som är stabilt och när man pratar med personalen och vänligt försöker framföra sina åsikter tittar dom på en som man är från en annan planet och svarar knappt på tilltal. Jag brukar inte klaga, men detta var verkligen dåligt och vi hade bokat ett lite bättre rum. Dessutom var badrummet inte fräscht.
Bodde här 3nätter på 70e våningen med min familj(2vuxna och 2 barn). Stora och rena rum. Personalen är vänlig, dock lite svårt med språket. Metron ligger 5minuters promenad bort. Tänk på att wifi kostar 120kr per 12timmar.
Otroligt nöjd med mitt hotellrum! Stannade bara en natt, men sov superbra. Jätteskön säng, både badkar och dusch på rummet. Rent och fräscht och grym utsikt! Dock var det jättekallt på rummet och det fanns inget gratis wifi. Frukosten var bra. Läget är sådär, väldigt långt från allt.
Stannade på detta hotell några dagar på en arbetsresa. Mycket sprickigt mottagningsområde, med många faux artefakter och mycket marmor. Personalen var mycket vänlig och hjälpsam, när det var ett fel med min bokning och middagspaketet hade valts snarare än frukost, efter några första tussling, gick de med på att ändra det. Frukosten i sig var inte riktigt något speciellt, en ganska standard buffé med de vanliga västerländska och asiatiska alternativen. Inte särskilt bra alternativ för heller, men inte det värsta urvalet jag någonsin har behandlats på långt. Jag var på 19: e våningen i ett hörnrum, ingen där nära den högsta våningen, jag tror att den har totalt 77. Vyn var fortfarande fantastisk över byggnaderna och vattnet mitt emot hotellet. Rummet självt var ett ganska standardrum med stor king size-säng och vad som verkade vara en lägresäng bredvid den. Även om huvudsängen såg fin ut, var det förmodligen den svåraste sängen jag någonsin har sovit på. Det var i princip som att sova på träplatta. Förmodligen bra för ryggen, men verkligen inte bekväm. Rummet var mycket rent och färskvattenflaskor placerades i mitt kylskåp dagligen. Faktum är att jag slutade med 8 totalt när jag lämnade. Jag behandlades med en ganska udda upplevelse av att effektivt få höra att lämna en researrådgivaregranskning, det här innebär att städpersonal var i mitt rum och upprepas frågade om jag gillade rummet. Jag fick också deras namn för varje dag. Jag gjorde inte något brott mot detta, eftersom jag vet att det var tänkt att vara välkomnande. Det var en otroligt konstig sak att göra för en gäst, och jag tror att en hel del människor skulle bli ganska lurade av det. Som sagt, jag vet att det gjordes med goda avsikter. Jag var i Hong Kong under utlämningsprotesterna, och trots att det fanns ett antal protester mycket nära hotellet dämpade detta inte vistelsen. När jag gick utanför nära hotellet var det synd att de flesta av de lokala butikerna stängde av och föll ner sina fönsterluckor tidigare än vanligt på grund av hotet från protesterna. Jag tyckte att folk i Hong Kong var oerhört vänliga och välkomnande trots krisen som drabbade staden. Sammanfattningsvis ett bra hotell med strålande utsikt över Tsuen Wan och bra personal. Släpp bara ner den otroligt obekväma sängen och medioker frukosten.…
Servicen uppskattning till gästservicechef Charles Chan för bra service under min vistelse för affärsresa 19 - 23/09/2019. Hans positiva inställning och servicehjälp hjälper hotellets gäst att känna sig varm vid ankomsten till hotellet och checka in. Jag ger alltid rekommendationer och positiva kommentarer om L 'Hotel.
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt