Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sarova Stanley

Resenär (505)
Svit och rum (229)
Resenär (505)
Svit och rum (229)
Middag (76)
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Travellers' Choice Vinnare 2018
Certificate of Excellence
Hotellbekvämligheter
Pool
Rumservice
Restaurang
Affärscenter med tillgång till internet
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Fri parkering
Anpassat för rullstol
Bar/lounge
Busstransfertjänst
Spa
Flygplatstransport
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Frukost ingår
Kemtvätt
Mötesrum
Bubbelpool
Tvättservice
Concierge
Bankett-rum
Flerspråkig personal
Konferensanläggningar
Uppvärmd pool
Utomhuspool
Frukost tillgängligt
Visa fler
Rumsegenskaper
Sviter
Rökfria rum
Familjerum
Rökrum tillgängliga
Minibar
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Historiskt hotell
Charmigt
HOTELLKLASS
Omdömen med mera
1 316omdömen
649bilder
11F+S
1 rumstips
Medlemsbetyg
  • 725
  • 440
  • 96
  • 31
  • 24
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
  • Filtrera
  • Svenska
Hitta omdömen som nämner
Vi har bott på hotellet ett flertal gånger senaste åren och varje gång har det varit lika bra med god service och ett vänligt bemötande. Hotellet har ett rökrum men, som alla rökrum, så är det inte allt för trevligt att vistas där. Det går även att röka vid baren inom poolområdet
Läs mer
Svar från Paolo M, General Manager för Sarova Stanley
Svarade 25 maj 2017
Dear Guest, Thank you for your support, patronage and loyalty to Sarova Stanley over the years. We are glad to note that you enjoyed your recent stay with us and we look forward to hosting you again in the not distant future.
Läs mer
Bra beläget, mitt i centrum. Klassiskt hotel, byggt i början av 1900-talet!!
Stora, komfortabla rum. Bra sängar! Bra mat, flera olika typer av restauranger att välja på i olika prisklasser. En av Kenyas finaste thairestaurangen finns belägen i hotellet, vi provade den dock aldrig
Läs mer
Svar från Paolo M, General Manager för Sarova Stanley
Svarade 13 mars 2015
Dear Guest. Thank you for your support and patronage of the Sarova Stanley. We appreciate the time you took to share with us your feedback. It is through feedback such as yours that we are able to measure our performance and take corrective measures where and when need be. We are glad and happy to note that you were able to appreciate our rich heritage spanning over 111 years. It’s our pride to not only have the hotel competitive but to have it functional to all our guests as well as retain its Victorian Heritage. We look forward to hosting you again.
Läs mer
Har bara bra saker att säga om detta hotell.
Fantastisk personal, enorm frukostbuffé, bra pool och bra rum.
Personligen gillar jag inte heltäckningsmattor men dessa var hela och rena.
Hela familjen gillade verkligen det här hotellet.
Kommer gärna tillbaka.
Läs mer
Svar från Paolo M, General Manager för Sarova Stanley
Svarade 16 okt. 2017
Dear Guest, Thank you for your support and patronage of Sarova Stanley and for the time spared to share your experience with us. We are glad to note that you were able to sample a number of our outlets and that you left with memorable experience. We also appreciate your vote of confidence in our services and we look forward to hosting you again.
Läs mer
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Jag hade en vecka här på affärsresa och jag gillade verkligen de flesta saker om hotellet.

Det är oerhört gammaldags, men mestadels på ett bra traditionellt sätt.

Mitt rum var rymliga, rena, med en bekväm säng, bra kuddar, gott om förvaring och rimligt placerade speglar.

Badru
Läs mer
Svar från Paolo M, General Manager för Sarova Stanley
Svarade 1 nov. 2018
Dear Pennie H, Thank you for taking your time and sharing with us your feedback regarding your stay at Sarova Stanley and I do appreciate the information. It is good to learn that you liked our traditional touches such as our spacious rooms, amenities and service and production offerings. We are glad that you pointed out areas for improvement which are currently being worked on as a matter of fact and thanks for the feedback of guests like you, not long ago we decided to include in the price of the individual items the tax element. This is currently being implemented and we trust on your next stay this will have been implemented. Kind regards, Paolo Marro, General Manager.
Läs mer
Det går så mycket för detta hotell. Det är en bra plats, barer och många restauranger i närheten. Personalen är så vänliga och hjälpsamma, rummen är stora och bekväma, och frukosten har massor av val. Den har en härlig bar och poolen är uppvärmd till prefektemperaturen. Skulle st
Läs mer
Svar från Paolo M, General Manager för Sarova Stanley
Svarade 1 nov. 2018
Dear Margate-sunseekers, Thank you for sharing with us your feedback regarding your recent stay at Sarova Stanley. It is a pleasure to note that you enjoyed your stay and we look forward to hosting you on your next visit and offering you Refreshing African Hospitality. Kind regards, Paolo Marro, General Manager.
Läs mer
Föregående
Kategorier på album
Alla bilderResenärSvit och rumMiddagPool och strandFöretagscenter och evenemangsrumFamilje- och lekområden
Bilden tillhandahållen av ledningenSarova Stanley
Guest room
Bilden tillhandahållen av ledningenSarova Stanley
Guest room
Bilden tillhandahållen av ledningenSarova Stanley
Meeting room
Bilden tillhandahållen av ledningenSarova Stanley
Guest room amenity
Bilden tillhandahållen av ledningenSarova Stanley
Guest room
Föregående
Hi, how far from Jomo Kenyatta airport are you please? Also do you have triple room acomodation please Kind regards
Dear Lisamarie, Greetings from Sarova Stanley and thank you for your inquiry. We are located 18kms/11mi. from Jomo Kenyatta International Airport, within Nairobi's CBD. We have an option for triple room accommodation. Please do not hesitate to contact us directly for any assistance. We look forward to welcoming you. Kind regards, Paolo Marro
0 röster
Visa alla svar
Hi, I want to know if the hotel can keep my luggage a few days (exactly 4 days), because I will arrive to your hotel in nairobi and then I will go on Safari, the Safari information is that my luggage must be small (because of thespace of the jeep car), but after the safari i will return again to your hotel in nairobi for 1 nigth and next day I will go to another place. So my question is if your hotel can keep part of my luggage for 4 days, and if it's yes, i want to know the cost. Thanks in advance.
Dear N h, Greetings from Sarova Hotels, Resort and Game Lodges. Thank you for your inquiry. Yes, our concierge team will facilitate storage of your luggage at no extra cost. The luggage has to be locked and without valuables or fragile items.Please confirm if this would be in-order.
1 röst
Visa alla svar
What is the travel time and what is the shuttle cost to and from JRO?
Dear Scott Neilson, Receive greetings from Sarova Stanley and our utmost appreciation for your consideration in making us your preferred hospitality partner for your upcoming visit to Nairobi. We do offer transfer services from the airport to the hotel and vis versal. We have a total of three options ranging from Hotel taxi to executive services. The price range for single person starts from USD 30 whilst shared services starts from USD 25 per head. Kindly let us know if we shoudl proceed and make a booking for you. If yes, please advice on your flight details to facilitate the same. We look forward to hosting you in the near future.
1 röst
Visa alla svar
I am trying to book a hotel pick up from the airport to the hotel June 16, 2 people but 4 bags. The e mail keeps kicking back. Can you advise how to schedule this? Arriving 18:40 on Swiss Air from Zurich . Thank you for your courtesy. Scott Neilson
Dear Scott Neilson, Receive greetings from Sarova Stanley and our utmost appreciation for making us your preferred hospitality partner for your upcoming visit to Nairobi. We apologize for the trouble that you are experiencing with our reservations email. We are checking from our end to ascertain if the challenge is here. We have noted your request and made the pickup booking accordingly. You will be met at the airport by one of our airport representatives on arrival and they will gladly assist you in any way you may require. They will then escort and usher you into the waiting hotel vehicle. You will be able to identify them as they will be holding paging board with your name on it. Should you wish to contact them upon landing, you can reach them directly on +254 (0)722205978. We also have a duty manager reachable 24hrs on +254 (0) 733298504. We wish you good health and a safe flight when time comes.
0 röster
Visa alla svar
Are breakfasts included in the room price?
Dear Guest, Greetings and thank you for your inquiry. Breakfast is included in bed and breakfast rate. Regards, Sarova Hotels
1 röst
Föregående
"Rummen högre upp har balkong (åtminstone en del)"
PRISKLASS
113 US$ - 267 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
sarova stanley hotel nairobisarova stanley nairobi
PLATS
KenyaNairobi
ANTAL RUM
214
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt