Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Shilla Stay Mapo

Resenär (163)
Svit och rum (39)
Middag (4)
Certificate of Excellence
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Certificate of Excellence
Hotellbekvämligheter
Fri parkering
Restaurang
Bar/lounge
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Affärscenter med tillgång till internet
Anpassat för rullstol
Bankett-rum
Bubbelpool
Flerspråkig personal
Frukost tillgängligt
Kemtvätt
Konferensanläggningar
Mötesrum
Offentligt wifi
Rökfritt hotell
Tvättservice
Visa fler
Rumsegenskaper
Handikappanpassade rum
Kylskåp på rummet
Luftkonditionering
Rökfria rum
Sviter
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Business
Säkert
HOTELLKLASS
Omdömen (393)
Filtrera omdömen
68 resultat
Medlemsbetyg
22
35
6
3
2
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
22
35
6
3
2
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 68 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 31 oktober 2018 från mobil enhet

Så ett bra hotell. Inte för stort och det är verkligen nära tunnelbanan. Men det är så här, där du bor i Seoul och gillar att se staden är det kommer att ta lite tid att gå runt. Denna plats är som ett centrum, men...förvänta dig 30-40 minuter till alla platser du gillar besöket. Ett bra hotell och rent rum, men inte så stor. Gå 250 meter så tunnelbanan så att du är nära. Ren bra säng och helt okMer

Datum för vistelsen: oktober 2018
Omdömet skrevs 29 oktober 2018 från mobil enhet

Min erfarenhet i min tidigare vistelse på hotellet är så annorlunda än den senaste men jag kommer att börja med bra kommentarer. en. De flesta personal är artiga och tålmodiga. Jag beklagar att de måste förklara om luftkonditioneringssituationen till kunderna. vara. Fantastiskt läge c. Mycket...bekväm säng Nu är det inte så bra:  1. Ingen luftkonditionering. Jag blir verkligen irriterad när mitt boende inte kyler. Även gymmet började känna sig som en ugn efter ett tag.  2. Detta leder till stuffiness n toalett lukt i rummet.  3. Jag kan knappt känna uppriktigheten av personalen som frågar om min vistelse när jag checkade ut. Jag nämnde inget bra och till min förvåning sa han bara förlåt och avslutade samtalet. Vill inte hotellet veta vad som kan göras bättre?  4. Det tog dem dagar att svara på mina e-postmeddelanden. De gjorde äntligen när jag mailade igen och frågade: "Vilken råd?"  5. Gjorde oss ändrade tre rum alla inom samma nivå. Den första var super varm, den andra var sjukt illaluktande (gick inte ens in och lukten svärmade ut när du öppnade dörren), den sista var lite bättre än den första när det gäller temperatur och stuffiness. Tänk inte att hotellet skulle vara mitt valhotell i framtiden.Mer

Datum för vistelsen: oktober 2018
Omdömet skrevs 27 oktober 2018

Låt mig börja med positiven. Shilla Stay Mapo är ett mycket bra alternativ om du reser till Seoul. Det första pluset är dess plats. Det är bekvämt beläget nära Gongdeok station, som ger dig tillgång till tunnelbanelinjerna 5, 6 och AREX-linjen, vilket är det snabbaste...sättet att komma till flygplatsen. Från Gongdeok är du inte mer än 5 - 6 tunnelbanestationer från de flesta turistattraktioner. Kvarteret är tyst och du kommer inte att störas på natten från gatubelysning. Personalen är professionell och artig, och alla är flytande engelska, vilket är bra för resenärer som inte talar koreanska. Hushållning är stor. Mitt rum hade en fantastisk utsikt, och hade alla bekvämligheter som ett hotellrum borde ha. Det finns också en säker under kylskåpet. För att sätta på säkret måste du sväva handen ovanför siffrorna tills de tänds. Det här är en sak som förbryllade mig för ett tag, men när jag tänkte ut det fungerade det tillförlitligt varje gång. Mitt enda klagomål med detta hotell är att luftkonditioneringen var inaktiverad under min vistelse (4-11 oktober). Under denna tid kan vädret fortfarande vara ganska varmt och min rumstermostat rapporterade en temperatur på 27 grader på kvällen. Vid rapportering av denna fråga till receptionen fick jag veta att öppna fönstret. Naturligtvis var jag inte nöjd med det här. Detta är det enda problemet som hindrar mig från att ge detta hotell 5 stjärnor av 5. Mitt förslag till detta hotell är att lämna luftkonditioneringen aktiverad till slutet av oktober. Totalt sett är detta ett bra val om du inte reser i axelsäsongen och behöver ha luftkonditionering i ditt rum.Mer

Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Datum för vistelsen: oktober 2018
Omdömet skrevs 26 oktober 2018

Detta hotell ligger centralt i Seoul och allt var bra men jag kommer inte tillbaka. Varför? Hotellet stänger av den centrala luften i oktober och rummet var varmt. Den coolaste jag kunde få rumstemperaturen var 77 F / 25 C med en fläkt som de...tog med mig. Rummet i genomsnitt 80 F. Jag stannade 6 nätter och sov inte bra på grund av detta. Jag försökte öppna fönstret men det var för högljudd ute. Detta hände också med mig i Kina där jag reser förra veckan så jag tänker om jag reser i Asien i oktober igen, jag måste välja ett västerländsk hotell där du antingen kan använda AC eller de har ett rumsfläkt där du kan blåsa den svala luften direkt in i ditt rum från utsidan.Mer

Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Datum för vistelsen: oktober 2018
Omdömet skrevs 22 oktober 2018

Receptionen personal var ovänliga. De var så coola, inget leende, nej hej, ingen hejdå. Stumt sätt. Dubbelrum Deluxe var mycket liten, med en dubbelsäng och inget badkar. Våra rum var över 20 th men vi kunde fortfarande höra bullriga trafiken. Ljudisolering var dålig. Vi stördes...av bullret från rummet ovan i midnatt och tidigt på morgonen. Det värsta var hushållning. De fyllde inte på toalettartiklarna. Vi stannade där i fyra nätter. Jag var säker på att de inte rengjorde badrummet. Det enda bra med hotellet är platsen. Tunnelbanestationen och flygbussen ligger bara några steg bort. Jag skulle inte stanna kvar igen. Det finns andra val i närheten,. Den här är en maskin med tre stjärnor med 1 stjärna service.Mer

Datum för vistelsen: oktober 2018
Visa fler omdömen
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Shilla Stay Mapo.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
74 US$ - 114 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
SydkoreaSeoulMapo-guDohwa-dong
ANTAL RUM
383
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt