Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

GLAD Mapo

Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotellbekvämligheter
Fri parkering
Anpassat för rullstol
Restaurang
Bar/lounge
Offentligt wifi
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Kemtvätt
Mötesrum
Affärscenter med tillgång till internet
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Tvättservice
Concierge
Bankett-rum
Rökfritt hotell
Flerspråkig personal
Konferensanläggningar
Visa fler
Rumsegenskaper
Rökfria rum
Luftkonditionering
Familjerum
Handikappanpassade rum
Kylskåp på rummet
Sviter
Bra att veta
HOTELLKLASS
Omdömen (312)
Filtrera omdömen
10 resultat
Medlemsbetyg
6
2
0
1
1
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
6
2
0
1
1
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 10 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

super nära med utgång 8, mycket bekvämt. Hotellet är super bekvämt och de gav oss en hög nivå rum. mycket njuta av resan på hotellet. här är den stora sängen och den underbara utsikten. tack med den vänliga personalen.Mer

Datum för vistelsen: augusti 2018
Svar från 임경준, 프론트 매니저 för GLAD MapoSvarade 27 augusti 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 18 augusti 2018 från mobil enhet

Hotellet är helt nytt, rummen är stora och mycket bekväma, särskilt sängen. Super effektiv och tyst luftkonditionering så att du kan sova gott på natten utan ljud (luftkonditionering är ett måste för att överleva den koreanska värmen på sommaren). Stort badrum, högkvalitativa toalettartiklar, badrockar och...tofflor. Vi fick en gratis rumsuppgradering vid incheckning eftersom de hade rum tillgängliga. Elena i receptionen var till stor hjälp! Incheckning och utcheckning tar sekunder eftersom receptionen verkar alltid bemannas av 3 - 4 personer. Hotellet har ett 3 stjärnor men rummen är som 4 stjärnor i Europa. Priset är ett fynd jämfört med andra hotell i Seoul. Gästfriheten är fantastisk, personal går den extra milen för att hjälpa och göra din vistelse bekväm. Hotellet har också ett utmärkt läge. Ingången står utmed # 9 av Gongdeok stationen (direkt tåg till Gimpo och Incheon flygplatser). De viktigaste turistorterna ligger bara några tunnelbanestationer från Gongdeok. Jag kan ärligt inte hitta några negativa om hotellet eller min vistelse. Jag kommer att stanna här igen mycket snart när jag kommer tillbaka till Seoul. Ah, det finns också en 7 - 11 närbutik på samma våning som receptionen. Öppet till sent på natten. Väldigt passande.Mer

Datum för vistelsen: augusti 2018
Svar från 임경준, 프론트 매니저 för GLAD MapoSvarade 18 augusti 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 17 augusti 2018 från mobil enhet

Det var verkligen stor erfarenhet för att stanna här för min affärsresa. Han, som var ett öde (Eric Kim) var väldigt snäll mot oss! Tack för din vänlighet och hoppas vi kan stanna här igen. ???? ?? ??? ???? ? ?????? ???? ?? ? ????....??? ???? ?? ???? ????? ?? ?????. ????? ? ???? ??? ??? Eric Kim ???? ? ????? ????? :)Mer

Datum för vistelsen: augusti 2018
Svar från 임경준, 프론트 매니저 för GLAD MapoSvarade 17 augusti 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Jag har bokat ett standard dubbelrum och senare efterfrågat för att lägga till 3: e gästen med extra avgift eller byta rum till ett trippelrum med extra avgift 4 dagar före ankomst. Men svaret från hotellet tog mer än en arbetsdag och fick svaret: "Du...har reserverat standard dubbelrum, men det finns inte tillräckligt med utrymme för att lägga till extra säng". Jag tror inte att denna uppföljning är acceptabel och personalen är ohjälpsam. Jag kan fortfarande hitta ett trippelrum tillgängligt för bokning på deras hemsida, men jag betalade redan för rummet och ingen återbetalning för avbokning. Jag är besviken över att de förbises mitt behov av att ändra min bokning.Mer

Datum för vistelsen: augusti 2018
Svar från 임경준, 프론트 매니저 för GLAD MapoSvarade 8 augusti 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Definitivt bra läge - ansluten till avfart 9 men lite promenad om du tar linje 5/6. Sju 11 i hotellets lobby är öppen fram till 2:00 så mycket bekvämt om du behöver ta vatten / färsk frukt / öl. Men rum över alla rengörs inte...bra. Massor av damm på hyllor och nära gardinområden. Vi märkte att tvättstället n bassäng golvområdet inte mopped ens gång under vår vistelse. Du hittar gott om hår på tvättade handdukar n lakan. Endast mint eller kamille te finns (inget svart te) och te koppar som tillhandahålls är verkligen mycket små.Mer

Datum för vistelsen: augusti 2018
Svar från 임경준, 프론트 매니저 för GLAD MapoSvarade 8 augusti 2018
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på GLAD Mapo.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
70 US$ - 140 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
SydkoreaSeoulMapo-guGongdeok-dong
ANTAL RUM
378
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt