Det behöver inte vara så svårt att hitta ett perfekt familjevänligt hotell i Tel Aviv. Välkommen till Crowne Plaza Tel Aviv Beach – ett trevligt alternativ för resenärer som du.
Hotellets gäster erbjuds kostnadsfritt wifi och rummen på Crowne Plaza Tel Aviv Hotel har en plattskärms-tv, luftkonditionering och en minibar.
Under din vistelse kan du utnyttja några av de bekvämligheter som erbjuds, till exempel rumservice och en concierge. Gäster på Crowne Plaza Tel Aviv Beach har även tillgång till en pool och en restaurang, som finns på hotellet. För gäster som kommer med bil finns parkering tillgänglig.
Närliggande sevärdheter som Dizengoff Street (0,5 km) och White City (1,8 km) gör Crowne Plaza Tel Aviv Beach till ett fantastiskt ställe att bo på när du besöker Tel Aviv.
När du befinner dig i Tel Aviv vill du kanske besöka några av de restauranger som ligger en kort promenad från Crowne Plaza Tel Aviv Beach, bland andra Kitchen Market (1,7 km), Mashya (0,5 km) och Shila - Sharon Cohen's Kitchen & Bar (0,6 km).
Om du är på jakt efter något att göra är Tel Aviv Museum of Art (1,8 km), Tayelet (1,6 km) och Nachlat Binyamin Pedestrian Mall (1,6 km) ett trevligt sätt att tillbringa lite tid på, och de ligger inom gångavstånd från Crowne Plaza Tel Aviv.
Crowne Plaza Tel Aviv Beach ser till att det bästa av Tel Aviv finns nära till hands, vilket gör din vistelse både avslappnande och behaglig.
Rummen är ok dock lite slitna. Poolen är för liten i förhållande till storleken på hotellet. Maten i poolbaren är katastrof. Utsikten är fantastisk. Läget är jätte bra. Nära till stranden och hamnen. Frukosten är bra.
Jag är medlem i IHG Gold och jag stannade där i 4 nätter och jag måste säga att jag är nöjd med min senaste vistelse. Receptionisterna var riktigt vänliga och professionella, särskilt Moty, Maxi och Maria. Rumsservice och hushållning var också bra med att ta saker till vårt rum. Tal, en av cheferna, var också extremt artig och omtänksam. Frukosten var också mycket bra.
Crown Plaza Tel Aviv Beach: ankomst 26 oktober, två nätter i renoverat rum 903. Mycket väl förberett rum, jag gillade särskilt duschen. Utsikten inkluderar strand, hav och Jaffa hamn. Jag blev positivt imponerad av den väl uppvärmda inomhuspoolen öppen från sju på morgonen. Personalen var alltid vänliga och hjälpsamma. Det finns ingen väg mellan hotell och strand, därför är tillgång till stranden enkelt. Rummet är tyst under natten. Jag rekommenderar att du använder betjänad parkering. Under dagen övade skridskor på trottoaren under mitt rum och orsakade enormt buller.
Tillbringade helgen och semestern där. Blev utmärkt av en receptionist som insisterade på att vi skulle tala på hebreiska snarare än engelska eftersom vi bor i Israel. Rummet hade gamla och dammiga möbler och trägolvet hade ojämnhet och sprickor från våthet och ålder som gjorde att man gick på det både bullriga och farliga. Frukostar var i en fullsatt liten hall utan luftkondition merparten av tiden och mängden mat var avarage och saknade färskheten i frukt och grönsaker Israel har att erbjuda. De föredrog att ha stailbakelse istället av friska sallader och ost eller grönsaker. Kaffe var inte färskt och te-stationen var ofta inte närvarande eller rengöras. Även om mycket av obehaget berodde på de bullriga och hänsynslösa gästerna med bataljoner av barn som kör och skriker överallt, borde hotellet ha förberett sig och erbjudit en daghem eller barnpassningstjänst av sorten för att möjliggöra för gästerna och andra innicenct åskådare att få lugn och tyst i åtminstone ett tag. En annan rasande aspekt är parkering. Hotellet erbjuder parkering till 150! ! ! ! ! siklar en dag på helger och helgdagar som är nästan 45 dollar per dag ovanpå kostnaden för rummet! ! ! Du skulle tro att de skulle ha ett arrangemang med en av de närliggande parkeringsplatserna för deras gäster. Vi känner till servicenivån som tillhandahålls av AFI-hotellgruppen och detta hotell uppfyller inte förväntningarna.…
Detta var vår andra vistelse i fastigheten, jag är platinamedlem med IHG. Förra gången deras mottagningstjänst var oacceptabel, den här gången har personalen i receptionen tydligt förbättrats, så var deras rum också, vi satt i ett av deras helt nya rum på 9: e våningen, helt ombyggd, detta var en av de ljusa punkterna i vår vistelse. Hotellets läge ligger precis vid stranden med direkt tillgång till stranden, och 100 m från Ben Gurion halvgata som tar dig över norra TLV: s mest eftersökta stadsdel, korsar Dizengoff och Ben Yehuda gator till Rabin Square: dussintals främsta restauranger, kaféer och barer ligger inom 10 mns gångavstånd. Hotellet har en stor pool på bottenvåningen, men har en begränsad kvalitetsservice när det gäller resten: - I 24 timmar stannade ett kylskåp lagrat bredvid vår dörr i korridoren, utan att någon hembiträde eller annan personal tog hand om att ta bort det, vi signalerade det två gånger tills vi gick till receptionen och de fick flytta, lite skuggigt att se apparater kvar i offentliga områden på en sådan 5-stjärnig plats, mer påminner om ett asiatiskt pensionat. - Vi ville lagra barnmat i minibaren och bad att den töms av deras personal, konstigt sa de mig att vi skulle debiteras 40 SEK för tjänsten, men vi kunde göra det på egen hand och ersätta minihalten, vilket vi gjorde (men detta var en första i mitt liv att ett hotell skulle debitera mig för att rensa deras minibar). - Toppmötet och det värsta av dålig service kom när vi kom tillbaka på vår tredje dag för att hitta rummet "service" men inte rengöras alls! De bytte inte lakan, och de gjorde inte heller golvet och heller inte svävde mattan, deras var mat smulor från vårt barn på golvet ganska synligt, och sand i ingången, bara ett kosmetiskt bruk som låtsades som om det var rengöras. Jag var tvungen att gå till receptionen som fixade det. H Owever, till 250 $ per natt, detta är skamligt att anställda skulle skära sådana hörn. På den ljusa sidan, underbara nya rum på nionde våningen, prickade med en expressomaskin, var rummet tillräckligt stort för att välkomna en babysäng, med balkong och underbar utsikt över staden. Hotellet går fortfarande igenom en större rumrenovering. Bottenvåningens personal och conciergeteamet har en vänlig och hjälpsam anda som tidigare. Internet fungerade bra i våra rum och i allmänheten Även om vi var nöjda med incheckningen och utcheckningen / receptionen och concierge-personalen, jag hoppas för ledningen att de kan lyfta den platsen hela tjänsten till den nivå de tar ut kunderna för ett rum, det är svårt att acceptera att betala sådana priser och bevittnar så många luckor i tjänsten. PS: ismaskinen på 7: e våningen är belägen i det skumraste och smutsiga servicelokalet, verkligen inte engagerande inte ens för en 1-stjärnig plats.…
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt