Nous avions réservé avec Booking et avons résidé 1 nuit "là dedans"... Accueil très froid, et les personnes qui montrent le logement ne parlent qu'en Russe ! le logement ne correspond pas du tout aux photos proposées sur le site. Nous avions réservé pour 4 et il n'y avait de la place que pour deux... Avons été obligé de retourner à la réception et l'on nous a amené un deuxième lit... C'était vieillot et le bâtiment était délabré (c'est souvent le cas à l'arrière de la plage de Tel Aviv). Le seul intérêt était la proximité directe avec la plage et le parking gratuit, dans une petite rue derrière. Et le comble est que l'établissement dit que nous ne sommes pas venus, alors que nous avons payé auprès d'eux par carte directement lors de notre arrivée à la réception. Est ce pour que notre carte soit débitée à deux reprises, l'une directement auprès d'eux (mais nous avons la preuve du paiement) et l'autre par booking avec l'empreinte de carte en considérant que nous ne sommes pas venus ?? Méfiance donc... …
El apartamento está impecable, nuevo y bonito y bien situado al lado de la playa, totalmente recomendable, por poner un pero,diría que la terracita al ser planta baja, da a la calle con lo cual la privacidad es escasa.
Det är bara en sak som var bra med denna plats, och det är platsen bara några meter från stranden. Men allt annat var hemskt! Låt oss börja med incheckning: vi skulle hämta nycklarna på en annan plats i närheten, men det var ingen där när vi kom. Så vi visste inte vad vi skulle göra, var vi skulle lämna bilen osv. Vi ringde alla telefonnummer som var på dörren, men ingen svarade. Så småningom efter cirka 30 minuter kom någon upp och skickade oss för att komma tillbaka senare för att checka in. Det gjorde vi, och när vi faktiskt kom till vår byggnad, var det den första chocken. Ingenting såg ut som bilderna i onlinebokningen! ! ! Fruktansvärd! Allt rann ner, gammalt, mögligt. . . . Detta bör inte tillåtas! (Med det menar jag att visa helt andra bilder på nätet!) Sedan hade vi problem med toaletten från första dagen och framåt. Vi försökte kontakta ägarna flera gånger. De flesta gånger avvisades mitt samtal, och när någon plockade upp sa de att de skulle skicka någon över. Men ingen kom någonsin. Detta gick i några timmar, jag ringde och de sa att någon är på väg. . . . ja, toaletten fixades aldrig så vi var antingen tvungna att gå på kaféer i närheten, eller i princip göra våra affärer ovanpå varandra. . . . och tro mig, efter en vistelse på 4 natt blir saker ful! Vi bad också om en extra blanked eftersom det inte räckte. Vi fick en, bara för att få den tas bort nästa dag av "städpersonalen". . . VAD? ? Allt "städpersonal" gjorde var att lämna nya handdukar, ingenting var faktiskt någonsin rengöras. Allt som allt en dålig upplevelse och definitivt inte värt pengarna!…
Om du vill se hur ett hotell fuskar med bilderna, besök pls denna plats. 1. chock: de debiterade mitt kreditkort för en avbokad bokning, som hade avbrutits inom tidsfristen. - De har inte märkt att bokningen inte finns längre, och om jag inte klagar kommer de aldrig att inse. 2. chock: vi bokade en lägenhet med balkong men det fanns ingen balkong - om vi inte nämner det kommer de aldrig att säga det, men debiterade oss för rummet med balkong. 3. chock: rummet har inte ens en liknande plats med den på bilderna - jag vet inte var bilderna togs, men fotografen gjorde ett riktigt bra jobb. Det var mer än ett vandrarhem än ett hotell. Luftkonditioneringen var över tv: n, och elen var i en mycket dålig och gammal term. I badrummet när du sitter på toaletten kan du tvätta benet samtidigt. Det föll något svart ur vattenvärmaren hela tiden, jag antar att det var redo att explodera. 4. chock: När du är redo att klaga för allt det som händer dig på den här platsen, inser du att. chef är ett spöke som du aldrig kan prata med, aldrig nås och allt du har är bara en liten flicka som sitter framför dig som inte alls kan hjälpa dig. Att ta reda på vårt problem tog två dagar lång. Öppettider finns, men de behåller det inte. 5. chock: städtjänsten känner inte världen: knack på dörren innan du går in i ett rum. 6. chock: INGEN mottagande gavs efter vår betalning även vi bad om! ! ! ! - hemsk plats, med hemsk personal. - Besök gärna om du vill samla in dåliga minnen! Ps: pengarna som de hade dragits tillbaka av misstag finns fortfarande inte på mitt bankkonto.…
Egy pozitívum: közel a part és itt pont is van a mondat végén. A képek egyáltalán nem tükrözik a valóságot. Csatolva néhány kép... Az általunk foglalt erkélyes szoba helyett egy erkély nélküliben szálltunk meg, mert nem tudták az általunk foglalt szobát biztosítani. A szoba tisztasága és állapota botrányos, piszkos, a vakolat hullik, a boiler majd kiesik a falból, a hajszárító a 220ba nem dugható, mert avas és életveszélyes. A problémákat jelezve visszatérítést ígértek, ami a mai napig nem történt meg. Számlát nem adtak, rendőri intézkedés ellenére sem. Az már csak hab a tortán, hogy egy korábban IDŐBEN lemondott (újra foglaltuk más dátumokkal a szállást) szállás díját felszámították és visszaéltek a barátom kártyaadataival (bejelentettük a rendőrségen). Egyáltalán nem ajánlom a szálláshelyen való foglalást senkinek! KERÜLJE MINDENKI a szálláshelyet!…
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt