Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Paragon Hotel

219B, Sisowath Quay, Phnom Penh, Kambodja
Översikt
  • Utmärkt9 %
  • Mycket bra46 %
  • Medel26 %
  • Dåligt12 %
  • Hemskt7 %
  • 3 mars 2010
    “Bo INTE på Paragon Hotel! Du är övervakad via kameror!!!”
219B, Sisowath Quay, Phnom Penh Kambodja Visa på karta
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Parkering
Luftkonditionering
Rökfritt hotell
Flygplatstransport
Rumservice
Familjerum
3-stjärnigt boende
Om
Hotellklass
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Rumservice
Bar/lounge
Spa
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Barnpassning
Busstransfertjänst
Concierge
Flygplatstransport
Kemtvätt
Kylskåp på rummet
Luftkonditionering
Minibar
Rökfritt hotell
Tvättservice
Pool
Fri parkering
Restaurang
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Rumstyper
Familjerum
Hotellklass
Rumstyper
Familjerum
Antal rum
50
Prisklass
26 US$ - 68 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Plats
Kambodja > Phnom Penh
Omdömen med mera
167omdömen
62bilder
3F+S
0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 15
  • 77
  • 44
  • 20
  • 11
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
  • Filtrera
  • Svenska
Hitta omdömen som nämner
Bara så ni vet så är alla hotellrum kameraövervakade!!! Ägaren har en en monitor i receptionen på bottenvåningen där han kan se alla hotellrum i små "splittar". Min pojkvän såg en kille ligga i sängen och sova och i ett annat rum en kvinna som stod i duschen....

Vi kommer ALDRI
Läs mer
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Bokat ett rum på översta våningen med egen balkong. Betalade en $ 30 insättning och fick höra att komma tillbaka senare på dagen. Återvände i eftermiddag, incheckad och togs till ett rum på andra våningen (inte översta våningen som begärts) för att hitta ett rörigt orenat rum uta
Läs mer
Detta hotell har centralt läge trevliga rum alla ok tills du äter mat på sky bar.
Där fick jag matförgiftning och försvagades i tre dagar.
Förvaltningen kunde inte bryr sig mindre, och jag var tvungen att stanna 2 nätter på grund av oförmåga
att resa, ingen rabatt utan vård, inge
Läs mer
Efter år av resor måste detta hotell vara en av de värsta jag har stannat i
När jag kom till mitt rum fanns smutsfläckar i handfatet
Mattan är gängad, förlora pluggfittings
Hål under diskbänken, visar rörarbete
Wi-fi var hemskt
Bara kände mig så smutsig, bara glad att jag stannad
Läs mer
Svar från David_Paragon, General Manager för Paragon Hotel
Svarade 8 juni 2018
Dear Kevin Greetings from Paragon Hotel. Thank you very much for your unique review, Since our hotel under renovation so we understand there are a lot of issue and disappointed to our guests. With regards to the concerns you have raised about our room , we are currently conducting further investigation on the matter. As a hotel, we only keep to the highest standards of hygiene; hence I would like to extend my apologies that your experience was less than satisfactory. I hope that we have sufficiently addressed the concerns you have raised, however if you do have any further questions for us, I would be more than happy to assist you at paragonhotel@paragoncentralhotel.com. On behalf of our Staffs, We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Bunthoeun Kim General Manager Paragon Central Hotel & Sky Bar Paragon Hotel
Läs mer
Rummet är liten och mycket gammal, det luktade också. I badrummet läckte och det var inte rent.
Platsen är mycket bra, mycket nära Mekong floden och många restauranger nära kan du gå för mat och dryck.
Läs mer
Svar från David_Paragon, General Manager för Paragon Hotel
Svarade 8 juni 2018
Dear Leeheng, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your last stay at Paragon Hotel. I am terribly sorry that your experience last Aug with us did not meet your expectation and to hear what has happened. At Paragon Hotel, we value very much for our guests and we are most concerned with the satisfaction of our guests. We sincerely hope that this experience will not impair your confidence in Paragon Hotel.Due we finished the renovation. Should you be returning to Phnom Penh, it would be my pleasure to take personally care of your details. Best Regards. Bunthoeun Kim General Manager
Läs mer
Föregående
Kategorier på album
Alla bilderResenärSvit och rumMiddag
Our colourful room
Sonnenaufgang
Ausblick vom Balkon
Price list
Room 309
Föregående
Please could someone email me the current email address for the paragon hotel, as I would like to make a booking and the previous email address doesn't seem to be right. Thank you. Paul
email address to contact paragon hotel
can someone tell me the email contact address for paragon hotel so i can book a room
FöregåendeNästa
11
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt