Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Tivoli Hotel Bangkok

62 omdömen
Nr 545 av 894 hotell i Bangkok
Spara
Resenär (25)
Svit och rum (6)
Pool och strand (4)
Översikt
  • Utmärkt22 %
  • Mycket bra61 %
  • Medel8 %
  • Dåligt9 %
  • Hemskt0 %
Kostnadsfritt wifi
Luftkonditionering
Pool
Restaurang
Rumservice
Mötesrum
3,0-stjärnigt hotell
All hotellinformation
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Omdömen (62)Skriv ett omdöme
Filtrera omdömen
22 resultat
Medlemsbetyg
9
8
3
2
0
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
9
8
3
2
0
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 22 omdömen
Omdömet skrevs november 7 2017

Ett mycket rent och fin hotell med låga priser! Endast 1 000 Baht för ett rum! Lägger man till 300 Baht ingår frukost. Frukosten var UNDERBAR! Det fanns mycket att välja på och väl värt priset! På taket fanns en fin och djup swimmingpool med...Mer

Tack Ferm65
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs augusti 25 2010

Jag bodde på hotellet i oktober 2008, när det var nytt. (Se tidigare omdöme daterat dec 2008) 6 nätters vistelse - superiorrum #710, en överväldigande "avloppsukt" fyllde rummet. Problemet kunde inte fixas & inget annat rum kunde hittas, under hela min vistelse. Inte ens ett...Mer

1  Tack TravelBox
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juli 11 2017 från mobil enhet

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juli 2 2017

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs december 22 2015 från mobil enhet

Mer

Visa fler omdömen
FöregåendeNästa
12345
Om
Bekvämligheter
Bästa bekvämligheter
Pool
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Rumservice
Restaurang
Bekvämligheter
Rumservice
Mötesrum
Bankett-rum
Bekvämligheter på rummet
Luftkonditionering
Saker att göra
Pool
Restaurang
Information
Hotellklass
Information
Hotellklass
Resenär (25)
Svit och rum (6)
Pool och strand (4)
Middag (1)
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på The Tivoli Hotel Bangkok.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Riktlinjer för publicering
Skicka in
Rumstips
"Lägg till 300 baht och välj frukost. Den är väl värd sitt pris! Underbar!"
Läs omdöme
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt