Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Mounia

Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotellbekvämligheter
Restaurang
Bar/lounge
Kostnadsfritt internet
Betalt wifi
Frukost ingår
Flerspråkig personal
Spa
Kemtvätt
Concierge
Rökfritt hotell
Visa fler
Rumsegenskaper
Sviter
Rökfria rum
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Budget
Centralt beläget
HOTELLKLASS
Omdömen (282)
Filtrera omdömen
71 resultat
Medlemsbetyg
4
18
32
12
5
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
4
18
32
12
5
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 71 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

Detta hotell ligger i franska kvarteret Fes och ser mycket lovande utifrån. Insidan är dock genomsnittlig. Rummen på streetsides är ganska bullriga. Du kan höra trafiken och personerna på gatorna tydligt i dessa rum. Rummen på insidan är mindre men tysta. Det finns ett diskotek...och en bar på hotellet som stängdes när vi stannade i hotell Mounia. Det finns ett modernt köpcentrum inom gångavstånd och det finns butiker i närheten där du kan köpa flaska vatten, chips ed. Det moderna köpcentret är en ganska kontrast till den gamla staden Fes. Frukost och middag var ok. Det var synd att väggen nära vårt bord gjutits på grund av läckage.Mer

Datum för vistelsen: november 2018
Omdömet skrevs 29 oktober 2018 från mobil enhet

Jag stannade här när jag reser i Marocko och bestämde mig för att prova deras hammam. Damen i receptionen signerade ivrigt mig och min kollega reser vänner. Hon berättade att hammam tjänsten skulle han 1 hr och vi hade vår tidbokning bokad för 5. 30...pm. Det var hemskt. Damen var ivrig efter att göra försäljningen dock misslyckad med att leverera. 1) de var kort bemannade 2) den enda personen som arbetade försökte klämma dubbelt antal personer hon vanligtvis hanterar och inte alls fokuserade på servicekvalitet eller hygien. Vad som menades vara en 1 timmars avhandling slutade vara nära tre 2. 5 timmar och det som var värre är att jag var tvungen att rusa ut ur avtalet på grund av andra åtaganden eftersom det kändes som att aldrig sluta. Det var 2 timmar senare och de hade fortfarande inte slutfört meddelandetjänsten som var en del av tjänsten jag hade betalat för. Jag var tvungen att få middag och berättade för damen att jag inte fick mitt meddelande så hon bokade mig igen nästa dag. Tack och lov var jag fortfarande runt nästa dag men ganska tveksamt skulle jag behöva gå igenom samma katastrof. Så jag begärde för mina pengar tillbaka för meddelandet och damen var inte bara unapologetic men också mycket oförskämd. Slutligen nästa dag fick jag mina pengar tillbaka. Vilket kaos för vad var tänkt att vara en mycket avkopplande kväll. Jag kommer aldrig att gå tillbaka. De är så fasta på att tjäna pengar de förstår inte en bit om att leverera sina åtaganden. Dålig hygien i kombination med fruktansvärd kundservice gör denna plats övergripande hemsk. Mina kolleger resa vänner upplevde samma.Mer

Datum för vistelsen: oktober 2018
Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Jag besökte hotellet under en gruppresa till Marocko. Platsen var inte bra, det är faktiskt lite tvivelaktig. WiFi fungerar endast i lobbyn så att alla gäster klämmer in i sofforna för att ansluta. Detta är 2018, och detta hotell gör det klart bra och ger...tillräckligt med pengar för att utöka sin WiFi. Vid incheckningen märkte jag att duschridån var förmodligen år gammal och stunk. . . och det saknar en massa ringar. Det fanns också hår (inte min) på min handduk och örngott. Jag frågade snyggt receptionen om jag kunde få dem ändras, och en mycket trevlig och hjälpsam personal som heter Houssin (tror jag) kom för att hjälpa mig och såg till att de sakerna åtgärdades. Restaurangen var ok. . . men servrarna var så underbara och vänliga! De förtjänar en höjning. Badrummen i lobbyn var brutto - ingen handtvål, ingen toalettpapper och stunk. Jag skulle satsa på att hushållare / pigor inte blir behandlade bra eller betalt tillräckligt bra för att bry sig om sina jobb. Den övergripande bristen på renlighet av hotellet gjorde att jag inte ens vill sova i lakan! Förvaltning - gör några ändringar och sköta mer för dina gäster och ännu viktigare, personal! ! !Mer

Datum för vistelsen: juni 2018
Omdömet skrevs 25 juni 2018 från mobil enhet

Det är ett trevligt hotell. Det ligger inte långt från huvudvägen - Hassan II boulevard. Hammam och SPA är helt fantastiska och inte dyrt alls. Frukost är inte bra - valet är ganska begränsat. Tyvärr finns det ingen säkerhetsfack i rummet. Rummen är rena och...har luftkonditionering. Personalen är vänlig och omtänksam.Mer

Datum för vistelsen: juni 2018
Omdömet skrevs 18 juni 2018 från mobil enhet

Ovänliga receptionister. Liten lobby. Mycket litet rum. Mycket gamla och smutsiga möbler. Restaurangen serverar smutsiga eller utgått grejer. Jag hade min frukost och började kräka genast. Jag gick till akut sjukhus på natten. Tog 2 injektioner. De sa ett virus från oren mat.

Datum för vistelsen: maj 2018
Visa fler omdömen
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Hotel Mounia.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
44 US$ - 63 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
mounia hotel fes
PLATS
MarockoFes-Boulemane RegionFès
ANTAL RUM
83
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt