Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Club at Caye Caulker

Spara
Dela
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null}
Översikt
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Luftkonditionering
Precis vid stranden
Utomhuspool
Rökfritt hotell
Restaurang
Flygplatstransport
3-stjärnigt boende
Om
Hotellklass
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Precis vid stranden
Restaurang
Bar/lounge
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Flygplatstransport
Luftkonditionering
Rökfritt hotell
Utomhuspool
Rumstyper
Familjerum
Hotellklass
Rumstyper
Familjerum
Prisklass
24 US$ - 69 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Plats
Belize > Belize Cayes > Caye Caulker
I närheten
Hotell i närhetenVisa alla 19 hotell i närheten
Caye Caulker Plaza Hotel
280 omdömen
0,02 km bort
Ocean Pearle Royale Hotel
124 omdömen
0,08 km bort
Trends Beachfront Hotel
17 omdömen
0,08 km bort
Seaside Cabanas
687 omdömen
0,14 km bort
Restauranger i närhetenVisa alla 108 restauranger i närheten
Pasta Per Caso Anna & Armando
845 omdömen
0,13 km bort
Reina's
182 omdömen
0,15 km bort
Crepes & Dreams
520 omdömen
0,11 km bort
Errolyns House of Fry Jacks
603 omdömen
0,11 km bort
Sevärdheter i närhetenVisa alla 58 sevärdheter i närheten
Caye Caulker
2 531 omdömen
0,2 km bort
Red Flower Gallery
66 omdömen
0,21 km bort
Osprey Silver Jewelry & Boutique
24 omdömen
0 km bort
French Angel Expedition
262 omdömen
0,03 km bort
Omdömen (18)
Filtrera omdömen
11 resultat
Medlemsbetyg
0
0
3
3
5
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
0
0
3
3
5
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 11 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

När vi kom fram till hotellet (som vi hade bokat i förväg), informerades vi om att vårt rum hade fått någon annan några minuter innan. Vi hade bokat genom bokning. com och informationen sa att vi skulle betala vid ankomsten. Några timmar före ankomst hade...ett konto i USA försökt ta ut betalning från mitt konto (vilket min bank avvisade på grund av att jag inte var i USA). De avbröt sedan vårt rum utan att informera oss. När vi anlände receptionisten var inte ledsen och var mycket gagnlöst, informerade hon oss att det inte var ett hotell och att varje rum ägdes av enskilda utländska investerare. Hon vägrade att hjälpa oss på något sätt, vi gick så småningom till ett hotell på vägen, där en vänlig receptionist ringde runt och hittade en ledig plats för oss.Mer

Omdömet skrevs 7 augusti 2018

Jag bokade en 2 nätters vistelse i ett gemensamt sovsal för LobsterFest 201 - nätterna 29 juni - 30 th, 2018. Jag bokade nästan 2 veckor före tid, betalar online med mitt kreditkort via Expedia. Jag kontaktade just DAYS innan min avsedda vistelse av hotellet,...säger att de inte kunde berätta när jag bokade via Expedia eftersom de hade stängt sitt Expedia-konto, och därför var de bokade och kunde inte rymma mig. De bad om ursäkt för besväret, men erbjöd inte rabatt eller förklaring på återbetalning. När jag krävde sa de att jag skulle ge full återbetalning. Jag kunde boka ett annat rum med hotellet den 1 juli gatan 2018. Jag betalade kontant och fick inte ens ett kvitto. Men jag fick veta att eftersom jag bokat online och via Expedia kunde jag inte få en kontant återbetalning och fick veta att jag skulle bli återbetalad via mitt kreditkort inom 7-10 arbetsdagar. Efter att ha väntat omkring 2 veckor kontaktade jag hotellet. (Jag försökte ringa, och ibland kunde ingen hämta). Jag lämnade röstmeddelanden och e-postmeddelanden. Jag fick slutligen sagt till mig via e-post att de endast hade utfärdat en delbetalning tillbaka till Expedia, och att Expedia skulle ge tillbaka det till mig. Det var över 2 veckor sedan. Jag kontaktade Expedia direkt och de sa att The Club at Caye Caulker nekade min begäran om återbetalning. Varför har jag motstridiga historier? ? Jag är inte säker på vem som har fel, men jag är offer för dåligt företag och dålig kundservice. Jag gav slutligen en tvist med mitt kreditkortsföretag. Nästa steg är att vidta rättsliga åtgärder. Rummet var trevligt, personalen var vänlig och kaffe / te / bagels / toast på morgonen var trevligt, men det här är för mycket av en HEADACHE att fortfarande hantera dem över en månad senare! UNDVIKA dem och gå till en plats som vet hur man gör affärer. VAD EN SCAM! !Mer

Omdömet skrevs 12 juli 2018

Jag stannade på vandrarhemmet. Bekväma sängar och ett riktigt badrum med en bra dusch men med tanke på antalet kojer, behöver de ett annat badrum. Den märkligaste delen är att det bara fanns två elektriska pluggar i hela rymden (ingen i främre rummet med två...kojer), så jag var tvungen att ladda min telefon i badrummet. Inga skåp, så är alla saker på golvet. Inga små hyllor eller enskilda ljus. Det fanns små kassaskåp men inte av varje våningssäng och ingen aning om de arbetade. Dörren till vandrarhemmet har en säkerhetskod (som receptionen inte gav mig ursprungligen). Inte en festplats eller högt på natten, så det var bra. Med tanke på att frukosten är ett val av bagel eller toast, är det dumt att de får dig att presentera en biljett. Hotellet verkar vara under konstruktion och jag hörde vissa gäster säga att deras säng saknade en madrass. En natt gick kraften ut i flera rum på hotellet men så småningom löste säkerheten problemet. Nedför stranden från färjan och nära till alla restauranger men då Caye Caulker är liten. Fortfarande behöver du hjälp att komma dit eftersom kartan är fel. De kommer att hålla dina väskor när du checkar ut. Med tanke på att Caye Caulkers andra vandrarhem inte är bra, är detta ett acceptabelt alternativ.Mer

Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Jag bokade ett delat rum med 7 andra personer. Problemet var att det fanns en vägg som delvis delar upp rummet, så en halvdel av rummet hade fördelen med luftkonditioneringen men den andra hälften kände inte så cool som det borde vara. Dessutom ställer de...upp AC-temperaturen och tar bort fjärrkontrollen! ! ! Så ingen chans att ändra temperaturen om det är för varmt. Vad de gjorde istället var ett fan! Men folket från den del av rummet som får den svala luften från växeln bestämde sig också för att hålla fläkten på deras sida (jag var på andra sidan). Det finns bara två stolar och ett litet bord. Det finns fyra våningssängar, så det är svårt att hitta en plats att sitta och göra sig redo om du är på toppsängen! ! !Mer

Omdömet skrevs 1 juni 2018 från mobil enhet

????? 2 ????? ????? ?????? ?? ??? ????? ??????? ????? ???? ????? ?????? ?? ????. ???? ????? ??????? ??? ??? ?????? ??? 5 ???? ???? ??? ?? "? ???? ??? ?????? ??? ?? ??????? ??? ?? ?? ?????? ???? ???. ???????? ??????? ??? ???? 3...????? ????? ?????? ?????? ????? ?????? ???? ?????? ?????? ?? ????? ????? ??? ??? ?????? ????? ?????? ?????? ??? ??? ????? ????? ?? ???? ???? ????? 3 ???? ????? ?? ???? ???????? ????? ??????. ???? ??????? ??????? ??? ????? ?????? ??? ??? ????? ?????? ?????? ???? ????? ?? ???? ??? ?????? ???. ????? ???? ???? ???? ???? ??? ???????! ?? ???? ?? ????.  Vi bokade 2 rum och fick endast en som hävdar att flickan i receptionen glömde att göra en bokning på den andra, så vi bad om ett annat rum för nästa dag. Dagen efter att flickan vid reseptionen berättade för oss fem minuter före utcheckningstiden som vi måste skicka till ett annat rum eller de ska flytta vårt bagage. När vi bad om att ändra våra lakan och handdukar efter 3 nätter fick vi ett negativt svar eller vidarebefordra till ett annat ställe men att byta lakan och handdukar måste vi betala extra pengar trots att de skrivs på väggen i rummet efter 3 dagar ska vi städa rummet och byta lakan och handdukar. Efter att vi bad dem att ersätta oss lakan och handdukar svarade de att eftersom vi lämnade nästa dag är det inte värt att investera i oss. En förödmjukande frukost och förödmjukande inställning hos arbetarna och chefen! Inte värt pengarna.  (wifi fungerar endast i första våningen, poolen är alltid smutsiga)Mer

Visa fler omdömen
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på The Club at Caye Caulker.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt