Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Garni Hotel Vila Bojana

Resenär (56)
Svit och rum (20)
Middag (3)

Om

Nr 22 av 24 hotell i Bled
Läge
Renlighet
Service
Standard
Bra att veta
HOTELLKLASS
TYP AV HOTELL
Centralt beläget
Talade språk
Engelska, Spanska, Kroatiska, Tyska och 2 till
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Frukostbuffé
Cykeluthyrning
Skidskola
Bilhyrning
Fax/kopiering
Bagageförvaring
Kostnadsfritt internet
Wifi
Offentligt wifi
Internet
Frukost på rummet
Vin/champagne
Skidåkning
Valutaväxling
Rökfritt hotell
Utomhusmöbler
Reception öppen dygnet runt
Kemtvätt
Tvättservice
Stryktjänst
Visa fler
Rumsegenskaper
Rökfria rum
Telefon
Väckningstjänst/väckarklocka
Minibar
Hårtork

Plats

Helhetsvy
92Perfekt för de som vill promenera
Bedömning: 92 av 100
29restaurangerinom 0,5 km
15sevärdheterinom 0,5 km
113omdömen
2F+S
0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 15
  • 36
  • 27
  • 16
  • 19
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Stannade här för 1 natt. Tillräckligt boende för vår vistelse. Rum ren. Mycket bekvämt till restauranger och promenader runt. Ett förslag är att ägarna bör kontrollera färg i taket i badrummet som det skäller bort. Inte önskvärt att titta på.
Läs mer
Även om det står att det är ett 4-stjärnigt hotell, skulle jag vilja veta vem gav dem de 4 stjärnorna. Det är ett starkt 2-stjärnigt hotell enligt min åsikt. Rummet är ganska liten för två sängar, med tanke på att det finns en dubbel och en enkelsäng, en garderob, minibar och mycket skrivbord utrymme (vilket är ganska onödigt). Badrummet är den värsta delen. Inte att det inte är funktionellt, det är bara gammalt och föråldrat (som resten av hotellet). Badrummet är något mögelväxt och det fanns ingen tvål (det fanns handdukar och en hårtork, men). Personalen var okej, inget särskilt. Frukosten var bra, men också inget särskilt. Det ligger nära sjön och mannen, restauranger som är trevligt om du aldrig har varit i Bled tidigare. Om du letar efter något mysigare, renare och mer moderna (eller mer romantiska), skulle jag rekommendera ett annat hotell. Om du letar efter något nära sjön och inte störd med mögel och brist på renlighet kan det här hotellet fungera för dig. Eller om du kommer att vara ute ur ditt rum för större delen av dagen och leta efter en plats att sova och ta en dusch kan detta hotell fungera för dig.
Läs mer
Vi stannade här som en del av en Intrepid Travel turné. Först trodde jag inte att det var lika illa som recensionerna nedan, men när min vistelse fortsatte började jag förstå kundreaktionen. De säger att de är ett 4-stjärnigt hotell. Jag tror att de måste känna igen vad som utgör ett 4-stjärnigt hotell, för det här är bara en 2 stjärna i bästa fall. Min vistelse var 7 nätter. Inte en gång var mitt badrum städat. På grund av att det var varmt, öppnade windows i rummen, och buggar skulle flyga in. Vid slutet av min vistelse representerade mitt badrum ett kyrkogårdskyrkogård. Brutto. Inte en gång var mitt sängkläder förändrats. Jag förväntar mig minst en byte av sängkläder i en 1 veckors vistelse. Båtarna tömdes varje dag, men det var det när det gäller städrum. På min andra till i går kväll gick jag till receptionen, för att låta dem veta att mitt rum inte hade städats hela veckan, och att jag inte fick några nya handdukar (trots att du lämnade smutsiga handdukar i badkaret). Killen vid receptionen var den yngre killen, med konstigt hår / hästsvans (inte chefen med glasögonen) Jag: Hiya, jag ville bara meddela att mitt rum inte har städats denna vecka och jag fick inte några nya handdukar idag Honom: Och? Jag: Tja, jag har inga handdukar och rummet är väldigt smutsigt Honom: Jag bytte skålarna. Förväntar du dig att ditt rum ska rengöras varje dag? Mig: Ja, speciellt på grund av att du överväger dig själv ett 4-stjärnigt hotell Honom: Vi har precis fått dessa stjärnor, betyder inte att vi är en Mig: Okaaayyy. . . . så det här är inte bra kundservice Honom: Vad menar du? Vad vill du att jag ska göra åt det? Jag: Nåväl, för det första, förväntar jag dig att be om ursäkt, och bli inte defensiv om denna fråga Honom: Jag kommer att bli defensiv om jag vill vara, du säger att saker inte har gjorts Mig: Du har erkänt att saker inte har gjorts, och jag förväntar dig att be om ursäkt och säga "Åh, låt mig sortera det för dig" Honom: Nej, jag behöver inte be om ursäkt Mig: Tja, när du jobbar i en kundservice roll, borde du verkligen be om ursäkt. Honom: börjar tala aggressivt på slovenska Jag: Rätt, väl, eftersom du har blivit arg och defensiv, kommer jag att skriva om detta på TripAdvisor Honom: Jag bryr mig inte! Trots att detta är helt äckligt beteende och attityd från den här anställde (beteende som skulle motivera att bli avfyrade i de flesta andra anläggningar!), Såg detta ut som vanligt här. Hotellet är trött. VÄLDIGT GAMMAL. Smutsiga på platser. Gästerna är inte omhändertagna under vistelsen. Duschen är handhållen. Badrummen är väldigt gamla och injekteringen av plattorna har mögel i dem. Frukosten är densamma varje dag och behöver mer fantasi - kanske en verklig kock i stället för personen från receptionen som öppnar ett paket skinka och ost och sätter det på en tallrik. Jag är förvånad över att hotellet fortsätter att göra affärer, eftersom de inte investerar tillbaka i byggnaden eller i utbildningspersonal för att ta itu med gästförfrågningar på ett artigt sätt. Jag kommer att skriva till Intrepid Travel. Om detta hotell förlorar gruppbokningar, kanske kommer de att lyssna på de ärliga recensionerna och lägga upp sina idéer. Det finns några vackra platser i Bled att stanna för samma pris. Jag skulle inte bry mig om det här som ett alternativ.
Läs mer
Hotellet ligger i en bra position, inte långt från sjön och restaurangerna. Detta är verkligen inte ett 3 eller 4-stjärnigt hotell. Den är mycket nedslagen och gammaldags. Våra badrum var smutsiga, duschen är inte handsfree, så svårt att tvätta ditt hår. Ingen tvål tillhandahålls. Badrummet städades bara en gång i 4 dagar. Frukost var rikligt och personalen är hjälpsamma, men detta hotell behöver en stor shake-up och personalutbildning, plus en stor ren överallt.
Läs mer
Hotellets läge är mycket bra (nära sjön), bekväma rum, en mängd god god frukost. Om du kommer med bil finns det möjlighet att parkera gratis på fastigheten Hade en bra vistelse. Värde för pengar!
Läs mer
Föregående
1234568
PRISKLASS
95 US$ - 162 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
SlovenienUpper Carniola RegionBled
ANTAL RUM
11
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt