Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Marco Polo Motor Inn - Sydney

Resenär (59)
Svit och rum (34)
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotellbekvämligheter
Fri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Concierge
Flerspråkig personal
Kemtvätt
Rökfritt hotell
Tvättrum för självbetjäning
Tvättservice
Rumsegenskaper
Kylskåp på rummet
Luftkonditionering
Mikrovågsugn
Minibar
Rökfria rum
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Säkert
HOTELLKLASS
Omdömen med mera
190omdömen
97bilder
2F+S
0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 25
  • 54
  • 47
  • 31
  • 33
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
  • Filtrera
  • Svenska
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Vi stannade totalt 9 dagar. Rummet var rymligt och nyrenoverade och barnen vänlig. Den motel var i den amid av uppgradering och samtidigt vi var där, men fortfarande mycket lugnt. Det fanns ett utmärkt urval av bekvämligheter på rummet, mer än vad man förväntar sig att hitta i
Läs mer
Bodde 9 nätter och var tvungen att lämna en kommentar för den renare varje dag e. g. ingen kaffe, inget te handduk, ingen mjölk, rent den våningen, etc. något annorlunda varje dag. Även duschen behövde bytas ut, värmare behöver bytas ut och hål i för skynket. Rummet var dåligt i
Läs mer
Svar från Marco_Polo_Sydney, Public Relations Manager för Marco Polo Motor Inn - Sydney
Svarade 15 juli 2017
Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We are deeply sorry to hear of your experience with us. Upon looking further into this matter, we have been informed by our house keeping team that complimentary stock such as the milk and coffee was replaced daily, as well as additional being provided to the guest upon request. We are also in the process of releasing six new rooms, in addition to our six existing newly renovated rooms along with upgrades on many of our air conditioning units, high quality linen, updated laundry facilities amongst other changes. We do however thank you for bringing such concerns to our attention, as our air-conditioning systems are also newly updated, should guest have any issues or difficulty using them, we kindly ask them to let our staff know was we are always happy to help where possible. Moreover, should guest experience any issues or disturbances, they are more than welcome to let our reception staff know, as we are always happy to relocate or rectify any issues immediately to ensure the comfort and enjoyment of our guests. As we are still under the same management, should you wish to discuss this matter further, please do not hesitate to contact our manager, so that we may be able to make amends and have the opportunity to have you stay with us again. We will pass the kind words onto Charlie, and continue to strive for the improvement of our facility and services. Your feedback is greatly appreciated. Sincerely, Marco Polo Motor Inn.
Läs mer
+4
Ta inte ett meddelande med foton denna plats båda befattningarna sina rum. De är inte gillar det. Ta en titt på fotona jag tog med egna ögon. Vad en förfallen, rostiga, trasiga, chockerande se, gamla, unken rum, lappat blandning matchade matta. Var tvungen att be om handdukar.
Läs mer
Välskött stora motel beläget på den livliga Parramatta Road. Bussen, båda riktningarna, stannar precis utanför och ger en snabb resa in till Sydney CBD. The Light Rail station ligger två minuter bort och tar dig till Tramsheds, fiskmarknad, kasino, Darling Harbour complex etc.
Läs mer
Utmärkt skick bra läge 10 minuters från den city personal var mycket hjälpsam och artig med alla av våra Fältofficerare måste de rum var mycket bekväma och såg ut som om det var bara varit renoverade jag kommer att har ingen problem i att återvända till Marco Polo i våra
Läs mer
Svar från Marco_Polo_Sydney, Public Relations Manager för Marco Polo Motor Inn - Sydney
Svarade 30 maj 2017
Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We are delighted to hear of your experience with us, and are glad that you found our accommodation comfortable and of great convenience. We are always happy to help guests where possible, and moreover, would love to welcome you again sometime soon! Kind regards, Marco Polo Motor Inn.
Läs mer
Föregående
Kategorier på album
Alla bilderResenärSvit och rum
Bilden tillhandahållen av ledningenMarco Polo Motor Inn - Sydney
Queen + 2 Single room at Marco Polo Motor Inn - Sydney
Bilden tillhandahållen av ledningenMarco Polo Motor Inn - Sydney
Queen + 2 Single room at Marco Polo Motor Inn - Sydney
Nice cluttered room
how not to install lights
FöregåendeNästa
1234567
We are going to the State Theatre at night, how close to public transport is the motel as my husband has mobility issues?
As others have said, the train station is not far but uphill a bit, bus is directly across the road
0 röster
Visa alla svar
Dear Nalaukai, Sorry to inform you that our restaurant will not be reopened until further notice. However, there are cafes and new McDonald restaurants within 5-10 minutes walking distance as many of our guests have been enjoying the breakfast, lunch or dinner. Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused. We look forward to welcome you again to Marco Polo Sydney. Should you have any queries please contact us on +61 2 90379888. Thank you. Management. Marco Polo Motor Inn - Sydney, Summer Hill.
0 röster
Visa alla svar
FöregåendeNästa
11
PRISKLASS
62 US$ - 98 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
marco polo motor hotel sydney
PLATS
AustralienNew South WalesGreater SydneyAshfieldSummer Hill
ANTAL RUM
49
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt