Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Arunda II

Resenär (46)
Svit och rum (39)
Resenär (46)
Svit och rum (39)
Middag (3)
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Offentligt wifi
Kemtvätt
Rökfritt hotell
Rumsegenskaper
Rökfria rum
Luftkonditionering
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Budget
Familj
HOTELLKLASS
Plats
Helhetsvy
100Perfekt för de som vill promenera
Bedömning: 100 av 100
268restaurangerinom 0,5 km
79sevärdheterinom 0,5 km
Omdömen (256)
Filtrera omdömen
48 resultat
Medlemsbetyg
13
15
14
4
2
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
13
15
14
4
2
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 48 omdömen
Omdömet skrevs 24 januari 2016 från mobil enhet

Ett prisvärt hotell för att sova. Iväg efter en skaplig frukost och hem på kvällen. Rent, eget badrum och vänligt bemötande. Ligger mitt i centrum, 8 minuter till gågatan med affärer, många bra tapasbarer runt hörnan. En skön promenad längs dalgången över el Puente Nuevo...Mer

Datum för vistelsen: januari 2016
Tack MarianneT489
Omdömet skrevs 16 februari 2015

Rummet var gräsligt. Ett fönster mot trappuppgången- vilket innebar att när någon tände i trappuppgången på natten så tänder rummet upp genom fönstret. Mycket mycket låg standard på möbler. När vi skulle checka in satt det en nonchalant man i receptionen och vägrade låta oss...Mer

Datum för vistelsen: februari 2015
Tack MissEva73
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 21 juni 2018 från mobil enhet

Hotellet i det själv är bra, nära till affärer, restauranger, busstation, järnvägsstation och bra receptionist, mycket hjälpsam (damen som arbetar där på eftermiddagen / tidigt kväll). WiFi, fungerar perfekt i loungen såväl som i rummet och det finns en hiss till alla våningar. Frukost är...OK, inget speciellt, spannmål och toast, med olika spreads, smör, sylt, ost och varmvattenalternativen te, kaffe och apelsinjuice. Hotellchefen är dock det värsta jag har sett vid ankomsten till hotellet, jag anlände före incheckning och det fanns ingen i receptionen, ringde klockan några gånger mig själv och en annan dam som också kom fram till incheckningen, nej en kom ner. Vänster mitt bagage på hotell butik rummet och gick för att fånga lite lunch, vid återkomst när jag satt i loungen kom Hotellchefen och frågade mig "Är du här för att checka in?", Med en mycket förvånad ton, jag svarade ja och skrattade av att fråga honom, "varför du förvånad?", som han inte svarade på. Han bad sedan om mitt pass och när jag gav det till honom kastade han det bakom räknaren och sa till mig: "Jag kommer hålla ditt pass här, kom tillbaka till det på en timme". Till min förvåning frågade jag honom, "varför skulle du hålla mitt pass bakom disken?" Och med hög röst sa han: "Jag är väldigt upptagen nu, väldigt upptagen, kan inte kontrollera dig nu" och jag sa , "förlåt om du är upptagen, jag håller mitt pass och jag kommer tillbaka när du är redo". Vad jag inte förstår är om du har sagt på din webbplats en viss incheckning och gästen har kommit fram till den tiden eller kanske tidigare, du måste vara redo och beredd att göra det bra på den tiden. Det är också värt att överväga att gästen kan ha haft en lång resa för att komma till hotellet, med de höga sommartemperaturerna som de troligtvis skulle vara tierd och inte vill vänta och som det är ett företag, som alla Andra utan kundens tillfredsställelse kan verksamheten inte trivas, så lite råd, vad du än var upptagen med, jag är säker på att det kunde ha väntat tills du kollade dina kunder, vilket jag säkert inte gör ta mer än fem minuter, som jag hade kommit ner senare på dagen för att checkas in av receptionisten. Jag har också frågat honom en fråga några gånger och han svarar med en väldigt högljudd obehaglig (vad!!!) Ton, du skulle önska att du aldrig frågade. Han gjorde mig dock bra på morgonen när jag kom ner till frukost. under mina två nätters vistelse. Så skulle jag rekommendera hotellet men på grund av honom (chefen), skulle jag hellre boka mig någon annanstans nästa gång, någonstans skulle jag känna mig välkommen.Mer

Datum för vistelsen: juni 2018
Omdömet skrevs 16 maj 2018 från mobil enhet

Hotellet var anständigt för pris men akta frukost är inte gratis 4 euro och inte bra. . Tecknet ska tydligt ange att det är en avgift för frukost. Platsen är nära järnvägsstationen 5 minuters promenad. 10 minuter för att räkna ring och bro.

Datum för vistelsen: maj 2018
Omdömet skrevs 31 januari 2018 från mobil enhet

Tja är platsen gammaldags och rummen är mycket mörka med luftvärmare som inte värmer upp rummet snabbt. Det är dock ren mycket centralt och en god frukost. Du kan parkera gratis på gatan om du kan hitta en plats eller betala åtta euro om dagen...för att parkera på hotellet under markeringen. En recension nämner mannen bakom skrivbordet som håller på att passa för länge för att vara bekväm och det hände med oss ​​men jag tror bara att han inte hade bråttom att göra någonting - ingenting syndigt! Han påminde mig om Victor Meldrew! Inga drycker etc i rummet så ta din egen vattenkokare och muggar etc. För pengarna vi betalade känner vi att vi fick valuta för pengarna och förhoppningsvis kommer du att vara ute att upptäcka Ronda ändå.Mer

Datum för vistelsen: januari 2018
Visa fler omdömen
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Hotel Arunda II.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
25 US$ - 489 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
SpanienAndalusienProvince of MalagaCosta del SolRonda
ANTAL RUM
22
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt