Min fru och jag har precis tillbringat den sista helgen (Fre - Mon) på Sand Bay i club rum. Vi var mycket nära till den bekvämligheter med en del parkeringsplatser i närheten (och den vid stor arbetsbelastning car park på den gräs bakom) , så gångavstånd tvärs över för måltider var mycket bekvämt. Själva rummet var mestadels rena och det var tillräcklig sovrumsmöbler, men vi hade ingen aning om att rummet skulle inte skulle städas under hela vår vistelse. Sängen var obekväma men vi stannade bara för 3 nätter och satte sig i detta. Rummet luktade starkt av fukt som var obehagligt. Wifi-inte fungerade alls i hela helgen, vilket var en besvikelse. Maten var mycket bra och i överflöd, men de köer på kvällarna var mycket lång och det tog en stund för utarmat livsmedel är ibland fylls på. Den swimming pool behöver en brådskande uppdatering och var stängd för rengöring när vi kom. The location platsen mitt emot byggnaden stranden var trevlig och vi använde öppna - buss att åka på en resa in i Weston - super - Mare. Vi skulle antagligen inte återvända till denna plats som vi kände mig det gjorde inte erbjuda vad vi vill ha från en semester.…
Jag har just återvänt från en fredag till Måndag kort paus med min mamma på Sand Bay 28 . 8 . 17 - 31 . 8 . 17 . Men den boende och underhållning områden skulle kunna göra med en gnutta färg den mat, underhållning och personalen gör upp för vad de byggnader brist. Detta gentleman, tyvärr jag är osäker på av hans namn, som driver på frågorna i Queens Vic är en naturlig underhållare och gjorde testet en rolig och underhållande aktivitet, han är en heder till lägret plats. Deras catering personalen är upptagen och producera god mat av hög kvalitet. Luke Saint vem jobbar på de servrar var superb, han var ständigt leende och engagerat i vänligt välkomnande konversationer med gästerna. Han är en tillgång för Pontins och gick ovan och bortom att göra alla han kom i kontakt med att känna dig välkommen.…
Det fanns ändras med matupplevelse. 1 . Köerna var längre. 2 . Den dagliga menyn's var mindre. Medan vi alltid hittat något angenämt att äta det var inte lika bra som vår vistelse i februari. Jag förstår de skäl för det alltså förhoppningsvis vid den tid vi kommer för våra 3 rd paus i år i november valet av meny och den uppenbara skäl för den knapphet personalen kommer att vara tas upp. Ett förslag. Den standard på boendet måste förbättras. När vispkrokarna var mestadels bara om acceptabel chalets behöver ett brådskande ansiktslyftning. I stället för att fylla alla tillgangliga chalets skulle det inte vara en enkel fix att lämna säga för 20 chalets un - bokade. Har dem ordentligt serviced. Sätter tillbaka dem i använda alltså göra samma sak tills alla chalets har flyttats till 21 street -tal. Man bör överväga att avskaffa bad och att installera duschkabiner. The age grupper av Bortom turiststråket att besök du förmodligen är i 60 s till 80 s, några ännu äldre och barnen finner det mycket svårt att klättra upp i bad att ta en dusch. Jag är inte inte respektera säkerhetsstyrkornas uppoffringar den plats men är bara att säga vad en hel del av andra människor var att säga och tror. Vi kommer fortfarande att komma till Pontins Sand Bay vi har kommit dit för som överstiger 30 år och kommer att fortsätta att göra så. Det är förvisso ett billigt, acceptabel går sönder, men med förbättringar kan göras till en fantastisk paus vad gäller Terry Newman (Bristol)…
Gick på 90 s skön weekend i juli. Efter att ha läst recensioner var lite orolig väl hur fel vi hade har varit. ja det finns mycket utrymme för förbättring , men man kan säga att om de flesta sommarkolonier/campingplatser. I camp underbemannad men människor som arbetar där arbetar mycket hårt göra . Ja, det var köer för mat plus vid barer men dessa kan rättas till om mer personal var anställda . Det hela lägret skulle kunna göra med en bra rent. Rummen städades till mode innan vi anlände men eftersom vi hade skett inom visste vi vad vi kunde förvänta sig så vi packade några tidigare desinfektionsmedel och spraya en kaskad . Sängen var rent , nya lakan och lunchmatsäckarna handdukar. Det verkade inte vara samma utbud av mat eftersom vi hade förr i tiden men det skulle man inte gå hungrig. Det renaste ställe vi hittade var att poolen , bastu område . Skulle jag åka igen. Bra. vi har bokat för att åka på sommaren helg fest i augusti .…
Vi hade en två natt ta itu med dryftat trafikledspolitiken för £ 89 - 00 och inte ankom att boka i ända till 4 o/c på första natten, så egentligen prata om en en dag omdöme. ! Vädret var utmärkt för de två dagar vi var på sand bay så vi tillbringade på dagtid gångavstånd på stranden som är en härlig en mycket rena fina sand ett lugnt. härligt område massor av lokalbefolkning gångavstånd hundar , mycket vänlig. . Nu till de bryta sig! . Efter att vi bokat i, vi gick till vårt boende för funktionshindrade som var grundläggande, men rent. de besvikelse tilltog var ingen dusch och en mycket markerad badkar vilket vi var inte beredda att använda. På denna punkt vill jag ange att skulle jag ha bett att flyttas men som de var fullbokade och vi var bara där i två nätter vi bestämde oss för att resort till våra barndom vana av remsan tvättar. de äldre kommer att veta vilken jag menar! ! ! Begav oss till middag help yourself buffé som var den punkten vi var båda redo att åka hem. jag kan bara desribe i matrummet så fullständig kaos! ! Personalen planet var så lågt att långa köer byggdes upp medan personalen valiently försökte behålla maten toalettpapperet fylldes. när jag klagade till förmannen, han var mycket appoligetic och sa att de hade inte tillräckligt med mat tillagad för de siffror. han informativ bad mig att komma i nästa natten för att ge honom en chans att organisera det som vi gjorde, och true hans ord andra natten var organiserat och väl gjort. . Mitt råd om vem som helst som inte är nöjt med något är att gå till person som ansvarar i stället för att klaga till alla och envar. vi har också såg till att gratulera Nathan (den ansvarige chefen jag talade med) på ett bra jobb gjort. ! ! På denna punkt skulle jag vilja säga att vi tyckte att personalen Dubrovnik utsträckt var trevlig och hjälpsam, och här är namnen på fyra personer som stod ut bland dem. . . . . Nathan - handledare matsalen Luke - utfyllnadsspackel på maten matsal. det här killen skulle utföra arbetet på minst 6 personer med ett leende på läpparna, samtidigt som de försöker hålla alla glada. han förtjänade dubbelrum betala ! ! ! Tack magnus! ! Simon och Steve i den balsal bar för att göra det arbete för 5 personal med en snabbt men mycket nöjd service. ingen hängde runt här, jag tackar dig att du både. ! ! Vi vill säga till ledningen de behöver till adressen deras personalfrågan och spend någon pengar på den boende, även om värde för pengarna är bra. vi ser fram emot att stanna länge, när vi kommer att kunna ge en fullständigare bedömning av parken.…
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt