Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.
Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Är du ute efter de lägsta hotellpriserna? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kontrollerar över 200 webbplatser åt dig.

Hotel Monterrey

Kolla priser
Nr 11 av 36 hotell i Roses
Certificate of Excellence
Boka på TripAdvisor
Pålitlig partner. Vi samarbetar med för att göra din bokning så enkel som möjligt.
Säkra betalningar. Vi använder branschledande teknik för att skydda din information.
Ange datum för de lägsta priserna
drivs av Prisletaren
Incheckning Utcheckning
1 rum 2 vuxna 0 barn
Vi kontrollerar över 200 webbplatser för att hitta de senaste och lägsta priserna.
Professionella bilder
Hotel Monterrey
Hotel Monterrey
Panoramabilder (43)
Visa karta
{"widget":{"name":"ibex_baseline_photo_carousel","divClasses":"prw_rup prw_ibex_baseline_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"template":"ibex_baseline_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_baseline_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Lägg till bild Skriv ett omdöme

165 omdömen från TripAdvisors användare

Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Mer
Filtrerat efter: Svenska
Arguineguin, Gran Canaria
Omdömet skrevs augusti 7 2016

Små omoderna rum utan aircondition vilket är ett måste under sommarmånaderna.fungerar även som charterhotell för resenärer från främst Frankrike, Tyskland. Inga svenskar. Tänk på att de begär förskottsbetalning. Bra frukostbuffé. Cyklar och surfingutrustning tillhandahålles inte från hotellet utan kan hyras i området. Fritt Wi-Fi med dålig styrka! Hotellets parkering alltid full med långtidsparkering bilar så det är gator som gäller.

 Anmäl
Till hjälp?
Tack Katarina R
hotelmonterreyroses, Director General på Hotel Monterrey, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Dear Guest, We would like to thank you profusely for taking the trouble to write your comment about our Hotel....

Upton upon Severn, Storbritannien
Omdömet skrevs november 17 2016 från mobil enhet
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
hotelmonterreyroses, Director General på Hotel Monterrey, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Wilmington, delaware
Omdömet skrevs oktober 25 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
hotelmonterreyroses, Director General på Hotel Monterrey, svarade på det här omdömet
Google-översättning

TripAdvisor-medlem
Nivå Skribent
6 omdömen
3 omdömen om hotell
3 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs augusti 9 2016 från mobil enhet
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
hotelmonterreyroses, Director General på Hotel Monterrey, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Omdömet skrevs juli 6 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
hotelmonterreyroses, Gerente på Hotel Monterrey, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Omdömet skrevs juli 6 2016 från mobil enhet
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
hotelmonterreyroses, Gerente på Hotel Monterrey, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Udaipur, Indien
Omdömet skrevs juli 6 2016 från mobil enhet
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
hotelmonterreyroses, Director General på Hotel Monterrey, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Omdömet skrevs maj 22 2016 från mobil enhet
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
hotelmonterreyroses, Director General på Hotel Monterrey, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Southampton, Storbritannien
Omdömet skrevs maj 22 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
hotelmonterreyroses, Director General på Hotel Monterrey, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Poole, Storbritannien
Omdömet skrevs maj 17 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
hotelmonterreyroses, Director General på Hotel Monterrey, svarade på det här omdömet
Google-översättning

519 bilder på det här hotellet

Bilder från resenärer: Se vad andra resenärer har sett

Visade
Alla resenärsbilder (91)
Visade
Pool/strandområde (12)
Visade
Hotell och övriga anläggningar (6)
Visade
Rum/svit (6)
Visade
Utsikt från rummet (12)
Visade
Badrum (3)
Visade
Middag (3)
Visade
Annat (49)

TripAdvisor-bilder: Professionella bilder enbart för TripAdvisor

Visade
Alla TripAdvisor-bilder (366)
Visade
Bekvämligheter (29)
Visade
Strand (4)
Visade
Dubbelrum Superior (41)
Visade
Familjerum (51)
Visade
Pool (30)
Visade
Middag (84)
Visade
Enkelrum (39)
Visade
Standardpoolrum (40)
Visade
Hotellet (48)

Bilder från ledningen: Sköts av ansvariga för verksamheten

Visade
Alla bilder från ledningen (62)
Visade
Hotell och övriga anläggningar (15)
Visade
Rum/svit (15)
Visade
Familj/lekområde (10)
Visade
Middag (7)
Visade
Pool/strandområde (10)
Visade
Affärscentrum/grupprum (1)
Visade
Utsikt från rummet (4)
Incheckning Utcheckning
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Roseshotell
0.6 km bort
Hotel Mediterraneo Park and Hotel Mediterraneo
1.7 km bort
Prestige Hotel Mar Y Sol
1.1 km bort
Prestige Coral Platja
Prestige Coral Platja
Nr 10 av 36 i Roses
321 omdömen
Visa priser
Visa priser
Visa priser
0.6 km bort
Maritim
Maritim
Nr 14 av 36 i Roses
348 omdömen
1.5 km bort
Hotel Marina
Hotel Marina
Nr 4 av 36 i Roses
279 omdömen
4.1 km bort
Vistabella
Vistabella
Nr 2 av 36 i Roses
409 omdömen
Visa priser
Visa priser
Visa priser

Bekvämligheter

Höjdpunkter
  • Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi)
  • Pool
  • Precis vid stranden
  • Restaurang
  • Bar/lounge
  • Gratis frukost
  • Fitnesscenter med gym/träningsrum
Om det här boendet
  • Rökfritt hotell
  • Precis vid stranden
Saker att göra
  • Pool
  • Restaurang
  • Bar/lounge
  • Fitnesscenter med gym/träningsrum
Rumstyper
  • Rökfria rum
  • Handikappanpassade rum
  • Familjerum
På ditt rum
  • Kylskåp på rummet
  • Luftkonditionering
Internet
  • Kostnadsfritt internet
  • Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi)
  • Offentligt Wi-Fi
Tjänster
  • Gratis frukost
  • Tvättservice
  • Concierge
  • Flerspråkig personal

Ytterligare information om Hotel Monterrey

Adress: Passeig Maritim, 72, 17480 Roses, Spanien
Region: Spanien > Katalonien > Province of Girona > Costa Brava > Roses
Prisklass: 331 kr - 493 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Hotel Monterrey 3*
Antal rum: 135
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Expedia och Hotel.de så att du tryggt kan boka med Hotel Monterrey. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Monterrey Hotel Roses
Typ av hotell:
Nr 1 av De mest prisvärda hotellen i Roses
Nr 8 av Strandhotell i Roses
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig som ägare av ditt objekt

Frågor och svar

Här ser du vad resenärerna frågat samt svaren från representanter för Hotel Monterrey och andra resenärer.
6 frågor
Ställ en fråga
Har du några frågor? Få svar från personal och tidigare gäster på Hotel Monterrey.
Riktlinjer för publicering
Vanliga frågor:
  • Går det att köpa biljetter i receptionen till sevärdheter i närområdet?
  • Måste jag betala extra för minibaren?
  • Vilka tider öppnar poolen varje dag?

Se vilka rum andra resenärer föredrar

“Om ni är tre personer boka ett större runt än dubbelrum med extrabädd!”
 av 5 bubblor KatarinaR223, aug 7 2016 | Läs omdöme
1 av 1