Baba House Phuket Hotel
Visa priser för dina resdatum
Om
Baba House Phuket Hotel är ett utmärkt val för resenärer som besöker Wichit, och erbjuder en familjevänlig miljö samt många användbara bekvämligheter som är framtagna för att ge dig en bättre vistelse.
Kao Khad Views Tower (4,1 km), som ligger i närheten, gör Baba House Phuket Hotel till ett fantastiskt ställe att bo på för dem som är intresserade av att besöka den här populära sevärdheten i Wichit.
Här finns avslappnande rum med luftkonditionering och ett kylskåp, och du kan använda internet under din vistelse eftersom Baba House Phuket Hotel erbjuder gäster kostnadsfritt wifi.
Baba House Phuket Hotel erbjuder även en pool och frukost, vilket ger dig en välbehövlig paus från din upptagna dag. För gäster med bil finns fri parkering tillgänglig.
När du befinner dig i Wichit vill du kanske besöka några av de restauranger som ligger en kort promenad från Baba House Phuket Hotel, bland andra PrungThai Cooking Home (0,5 km), Three Monkeys Restaurant (1,4 km) och Wanon Restaurant (1,6 km).
Ha så trevligt i Wichit!
Plats
OmdömenVi utför kontroller på omdömen.Tripadvisors syn på omdömenInnan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet. När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats. Vårt team kontrollerar varje publicerat omdöme på webbplatsen som ifrågasatts av våra användare om de uppfyller våra communityriktlinjer. Läs mer om vår omdömesmoderering.När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
- 38
- 18
- 6
- 1
- 0
- Filtrera
- Svenska
Jag är ärligt talat ganska besviken på några saker. Jag hittade vissa front office/receptionspersonal som inte var särskilt välkomnande. Jag rekommenderar ledningen att träna dem att le mer och när det inte är topp, på natten, till exempel att säga god kväll eller åtminstone tacka gäster. Säg hej vid lågtrafik och när du sitter på pallen i receptionen.
Vi bodde i ett rum för 3 och det var så rymligt. Vi undrade varför hotellet inte lägger till en soffa eller en liten sittplats. Det fanns mer golvyta än komfort. Göra något så att du kan ta mer betalt för rummet jämfört med att lämna så mycket utrymme för gäster att köra vagnar i?
Samtidigt som jag respekterar att helger är rusningstid. Förbereda. Vi var tvungna att be hushållning att städa våra rum när vi återvände vid 4 pm. När vi ber om vatten skickades det inte till oss. När vi bad om vatten i hallen från hushållning sa de att de inte kan ge mer ut. Vädret är så varmt, kom på en lösning för att ge gästerna vatten. Detta är inte acceptabelt.
Ledningen kanske vill undersöka lukten som kanske kommer från avlopp eller avlopp. Det är ganska starkt i lobbyn och på vår nivå under dagen.
Utcheckningen var effektiv och vi uppskattar de gratis drinkarna.
Med det sagt är personalen på gästparkeringen, restaurangen och städningen vänliga och tar sig tid att le och välkomna gäster. Tack och lov för det, vi är trots allt på semester.
Ägaren verkligen brydde sig och uttryckte sätta om stadsdel.
Rekommenderar starkt!
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt