H10 Playa Meloneras Palace
Visa priser för dina resdatum
Om
H10 Playa Meloneras Palace är ett fantastiskt val när du besöker Maspalomas. Det ger dig en perfekt blandning av värde, komfort och bekvämlighet och erbjuder en familjevänlig miljö med en mängd bekvämligheter som är framtagna för resenärer som du.
Närliggande sevärdheter som Monumento de Cristobal Colon (1,1 km) och The Saddle Club Gran Canaria (3,0 km) gör Gran Canaria Meloneras till ett fantastiskt ställe att bo på under ett besök i Maspalomas.
Rummen på Gran Canaria Meloneras har en plattskärms-tv, luftkonditionering och ett kylskåp, och det är lätt att få tillgång till internet tack vare kostnadsfritt wifi.
Gäster har tillgång till en concierge och rumservice under vistelsen på Playa Meloneras Palace. Dessutom erbjuder Playa Meloneras Palace en pool och gratis frukost, vilket kommer att göra din resa till Maspalomas ännu trevligare. Och det finns även fri parkering tillgänglig för gäster.
Om du är på jakt efter en spansk restaurang ska du överväga att besöka ABRASA, Restaurant La Tapita - Los Jose's eller El Senador, som alla ligger nära Playa Meloneras.
Vill du utforska? Då kan du bege dig till El Faro de Maspalomas (1,7 km) och Strandpromenade Meloneras (1,0 km) – populära sevärdheter i Maspalomas som alla ligger inom gångavstånd från semesterorten.
På H10 Playa Meloneras Palace kommer din bekvämlighet i första hand, och de ser fram emot att hälsa dig välkommen till Maspalomas.
Plats
OmdömenVi utför kontroller på omdömen.Tripadvisors syn på omdömenInnan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet. När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats. Vårt team kontrollerar varje publicerat omdöme på webbplatsen som ifrågasatts av våra användare om de uppfyller våra communityriktlinjer. Läs mer om vår omdömesmoderering.När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
- 3 838
- 1 366
- 467
- 211
- 164
- Filtrera
- Svenska
Men i år har vi haft en invasion av kackerlackor i våra tre rum som vår familj bott i. Vi har sammanlagt dödat 8 st och det är inte okej…..
Ett av våra rum blev dessutom avbokade pga att receptionen skrivit in fel ankomstdag. Detta innebar byte av rum efter en natt till det ”riktiga” rummet.
Det blev även en felbokning av en padelbana som sinkade oss speltid.
Så tyvärr ser vi nog oss om efter ett annat boende på Gran Canaria nästa november.
Servicen i restaurangen är inte bara snabb och effektiv. När jag närmar mig blir jag sedd och mina önskemål är förberedda och klara när jag kommer fram till ett redan iordningställt bord. Detta sker på de få minuter det tar mig att anmäla mig till hovmästaren och sedan förflytta mig till den uteservering som jag vill sitta vid.
Aktiviteterna på förmiddagarna leds av fantastiska ledare, helt olika personligheter, som på varje pass anpassar bemötandet efter mitt behov. De inkluderar och bekräftar alla. De bjuder in utan att vara tjatiga och de hälsar på alla oavsett om man deltar. Gäster som är äldre än mig blir på ett fint sätt bemötta och hälsade på även om de inte deltar. Allt skapar en vänlig inbjudande atmosfär där du får vara just du.
Jag känner igen personal år efter år vilket vittnar om att de trivs vilket är precis min känsla i mötet med alla. Stolthet och trivsel och med en gemensam uppgift att skapa en respektfull familjär vänlig stämning.
Jag reser för att få egentid och den respekteras också ödmjukt.
Det är alltid tillräckligt med plats (i november), gott om kvadratmeteryta på antal gäster även om det är fullbelagt. Du får alltid solstolar, kan ibland få vänta vid uteserveringen om du vill ha ett bord men då pratar vi någon minut och inne i restaurangen finns det alltid plats direkt.
Du ser och kan prata med de olika cheferna för de är närvarande ute bland personal och gäster.
Jag som rest ensam får i receptionen ett bemötande som alltid är lösningsfokuserat när jag vill ha ett rum med för mig tryggt och privat läge. En gång när jag var ny fick jag t.o.m. låna fyra nyckelkort och gå runt och välja på möjliga rum.
År efter år möter jag gäster från olika länder som återkommer liksom jag gör och ett bättre betyg kan väl ett hotell inte få.
Det här hotellet väljer du om du vill bli ompysslad och läget ger dig havet och horisonten att vila blicken på. Hit kommer du om du liksom jag vill hitta lugnet och ladda batterier.
Frukost ok, men saknar det där extra. Det känns bara stort och opersonligt. Middagen var likadan. Det finns något snålt över hela anläggningen. Låt mig ta ett exempel, sushin, så tunn att man såg igenom laxen, tonfisken och räkorna. I och för sig skickligt att kunna skära en räka så tunt och smart såklart, men snålt.
Finast var poolen, poolområdet med mycket stolar och lugnt. Gymmet var också fint.
Snålt också att inte ens vattnet ingick på rummet, 2.5 euro per flaska. Det kan ingen chokladbit på sängen rädda upp.
Välj något annat hotell!
"Vi bodde i en Juniorsvit marknivå med ca 12-15 meter till barnpolen och dess lekplats . Ej att rekommendera."Läs hela omdömet
"Receptionen säger att det är mindre duvor på vänstra sidan, räknat från receptionen"Läs hela omdömet
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt