Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Summit Sobralia Resort & Spa

Resenär (248)
Svit och rum (44)
Videoklipp
Certificate of Excellence
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Certificate of Excellence
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfritt internet
Pool
Rumservice
Fri parkering
Restaurang
Bar/lounge
Spa
Frukost ingår
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Affärscenter med tillgång till internet
Anpassat för rullstol
Bankett-rum
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Bubbelpool
Concierge
Flerspråkig personal
Frukost tillgängligt
Inomhuspool
Kemtvätt
Konferensanläggningar
Mötesrum
Offentligt wifi
Tvättservice
Utomhuspool
Visa fler
Rumsegenskaper
Familjerum
Handikappanpassade rum
Kylskåp på rummet
Luftkonditionering
Rökfria rum
Rökrum tillgängliga
Sviter
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Fina utsikter
HOTELLKLASS
Plats
Helhetsvy
Kontakta
Old Namchi Chardham Road, Namchi 737126 Indien
Namn/adress på det lokala språket
Vägbeskrivning
Bagdogra flygplats53 km
Bhadrapur flygplats75 km
Visa alla hotell i närheten
Omdömen med mera
231omdömen
309bilder
8F+S
0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 134
  • 64
  • 16
  • 7
  • 10
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Filtrera
  • Svenska
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Jag bodde här bara för en natt, men vi alla ville ha att bo här för en längre tid. Jag kommer att komma tillbaka till detta hotell ganska snart för säker. Utsikten från hotellet får lämnar dig speechless. Den har fick en pool med utsikt över bergen som är den bästa delen om
Läs mer
Svar från Deepshikha-DS, Guest Relations Manager för Summit Sobralia Resort & Spa
Svarade 3 aug. 2017
Dear Guest, Namaste! Thank you for staying at Summit Hotels and Resorts and for sharing your thoughts with us. We are delighted to know that you would come back again and it is our privilege to be at your service. Each interaction with our guests is an opportunity for us to learn and better ourselves and in our business we treat guest feedback as the most important tool for process enhancement. I am also aware that guests only share feedback when they feel that an organization and its people are committed to self-introspection and betterment. All of us look forward to welcome you back on your next trip to Namchi and the opportunity to be at your service again. Yours in Hospitality, Guest Relations Manager Summit Hotels and Resorts Reservations: +91 8388877888 info@summithotels.in
Läs mer
När vi bokade med dem, vi befann oss under det intrycket att det är en ganska bra resort med grundläggande faciliteter men när vi checkade in där vi var trollbundet. Rummen var förstklassiga, gästfriheten var super imponerande och servicen var snabb. The resort is laddat med
Läs mer
Svar från Deepshikha-DS, Guest Relations Manager för Summit Sobralia Resort & Spa
Svarade 3 aug. 2017
Dear Guest, Namaste! Thank you for your wonderful review on this forum. It brings an immense pleasure in all of us to receive such a positive feedback from you. It is always a pleasure to read reviews wherein we have managed to create an everlasting memory for a guest. I am also pleased to note that you enjoyed every aspect of your stay at the hotel and the services offered by us exceeded your expectations. Thank you for you review and we hope to welcome you back in the not so distant future. Yours in Hospitality, Guest Relations Manager Summit Hotels and Resorts Reservations: +91 8388877888 info@summithotels.in
Läs mer
Hotel är bra men totalt sett rum och tjänster är genomsnittliga. Inte mycket väl underhållna hotell. Rummet ser gammal. Några få personal personer är bra & stödjande. Hotellets läge är långt från main bazaar. Sammantaget ingenting mycket att göra i namchi.
Läs mer
Svar från Deepshikha-DS, Guest Relations Manager för Summit Sobralia Resort & Spa
Svarade 3 aug. 2017
Dear Guest, Namaste! Thank you for your valuable feedback regarding your stay with us at Summit Hotels and Resorts. It gives pleasure to know that you enjoyed your stay thoroughly. It is our constant endeavor to provide authentic hospitality, and we are glad that we have been able to take care of all your needs. Your words of encouragement will be shared with the team. We have always taken constructive feedback from our valued guests positively and has always helped us in improving our services. We are delighted to have been of service to you and would await your next visit so that you can avail more of our services and have another such time to cherish! Yours in Hospitality, Guest Relations Manager Summit Hotels and Resorts Reservations: +91 8388877888 info@summithotels.in
Läs mer
Vi checkade in detta hotell eftersom en grupp av 16 personer. Den så kallade 5-stjärnigt hotell hade rummen luktade & mycket smutsiga bahrooms. Personalen spelade en dövstum år till ett klagomål. Den mat också var hemsk, låt det vara lunch eller middag. Vi tvingades att betala
Läs mer
Svar från Deepshikha-DS, Guest Relations Manager för Summit Sobralia Resort & Spa
Svarade 3 aug. 2017
Dear Guest, Namaste! Thank you for your recent stay and for the detailed feedback about your experience with us. Please accept my sincere apologies about the incidents you’ve highlighted in your review. I have already addressed the importance of unobtrusive service with the entire team. We understand that it is vital to deliver clear communication for delivering a seamless, efficient experience and I am sorry if any of us could not meet your requirements. We will continuously train and coach our team, so that the overall experiences of our guests are in line and in exceeding guest expectations. I understand that we could have gone a long way in making your stay better and we kindly, request you to give us one opportunity to be at your service so that we can improve upon this experience of yours. Looking forward to your return. Yours in Hospitality, Guest Relations Manager Summit Hotels and Resorts Reservations: +91 8388877888 info@summithotels.in
Läs mer
+1
Det var verkligen en trevlig upplevelse att bo i Summit. Vi bodde i Gangtok också på summit. Trevligt hotell med bra service och gästfrihet. det hade också pool med fin frukostbuffé och maten var också bra.
Läs mer
Svar från Deepshikha-DS, Guest Relations Manager för Summit Sobralia Resort & Spa
Svarade 3 aug. 2017
Dear Guest, Namaste! Thank you for taking the time to share your experience at Summit Hotels and Resorts on TripAdvisor. I am delighted to read about your impressions about the quality of our property combined with the personalized service we extend to our guests. We always make sure of taking care of your comfort and leisure.Your words of appreciation shall go a long way to motivate them to continue to deliver a high level of service to our valued guests. We wish to be at your service again and look forward to welcoming you in the near future. Yours in Hospitality, Guest Relations Manager Summit Hotels and Resorts Reservations: +91 8388877888 info@summithotels.in
Läs mer
Föregående
Kategorier på album
Alla bilderResenärSvit och rumPool och strandMiddagFamilje- och lekområden
Bathroom
Bathroom
FöregåendeNästa
1234569
how many rooms do you have in this hotel
Hello Sir, We have 32 eecutive rooms 8 suite rooms and 1 Presidential suite. All together we have 41 rooms.
1 röst
Can i talk to your MD sir
Can i talk to your MD sir
MD means??
0 röster
Visa alla svar
We went to Namchi During Durga Puja holidays in 2016. We did the return journey from Namchi to Bagdogra on 14 October 2016. Rainy season landslides are pretty common in North Bengal area...but are cleared very quickly too.
1 röst
Visa alla svar
Hi Rohit, In February, the weather would be chilly but enjoyable. Visit is recommended to Namchi. As regards, charges for a 6 year old kid, usually occupancy is charged for any child above 3 years. Have a great time!
1 röst
Visa alla svar
FöregåendeNästa
12
FöregåendeNästa
11
PRISKLASS
31 US$ - 163 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
IndienSikkimSouth SikkimNamchi
ANTAL RUM
45
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt