Grotta Giusti Thermal Spa Resort Tuscany



Om
Välkommen till Grotta Giusti! Det här hotellet blir som ditt "andra hem" när du besöker Monsummano Terme och erbjuder många bekvämligheter som är framtagna för att ge dig en bättre vistelse.
Rummen har plattskärms-tv, minibar och luftkonditionering, och du har även tillgång till kostnadsfritt internet, så att du verkligen kan koppla av och vila.
Grotta Giusti har en reception som är öppen dygnet runt, rumservice och en concierge. Och som en uppskattad gäst på Grotta Giusti har du tillgång till en pool och gratis frukost som finns tillgänglig på hotellet. Gäster som kommer med bil har tillgång till fri parkering.
När du befinner dig i Monsummano Terme ska du se till att uppleva närliggande sushirestauranger som Bo Sushi.
Och det bästa av allt är att Grotta Giusti gör det enkelt att uppleva fantastiska sevärdheter i Monsummano Terme som Museo di arte Contemporanea e del Novecento, ett populärt konstmuseum.
Grotta Giusti ser till att det bästa av Monsummano Terme finns nära till hands, vilket gör att din vistelse blir både avslappnande och trevlig.
Plats
OmdömenVi utför kontroller på omdömen.Tripadvisors syn på omdömenInnan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet. När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats. Vårt team kontrollerar varje publicerat omdöme på webbplatsen som ifrågasatts av våra användare om de uppfyller våra communityriktlinjer. Läs mer om vår omdömesmoderering.När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
- 666
- 370
- 139
- 72
- 61
- Filtrera
- Svenska
Omgivningen är vacker, grönskande och rofylld. På morgonen när vi öppnade fönstret hördes så mycket fågelkvitter att det lät som att man var mitt i djungeln. Stället ligger lite avsides, perfekt för avkoppling.
Fina, välskötta poolområden.
Grottan är ett annorlunda inslag som är värt att testa. I övrigt blev vi besvikna på spabehandlingarna. Vi är vana vid tända ljus, aromatiska oljor och en finstämd, harmonisk miljö med sköna behandlingar. Det här kändes mer som en medicinsk klinik med ljusrörsbelysning, kakelväggar, vita rockar och hårdhänta behandlingar.
Men trots den otroliga personalen över hela linjen, detta hotell var en verklig besvikelse. Två av de termiska poolerna tömdes under vårt besök och den stora var stängd, vilket avsevärt minskar resortens bekvämligheter. Vi valde att unna oss massage, men personalen verkade dåligt utbildad. Vi bad om djup vävnad, vilket personalen bekräftade flera gånger, men fick lätt tryck. Personalen frågade inte om det fanns områden att fokusera på eller undvika, vilket jag är van vid vid vid skador.
Rummen var små, men utsikten var vacker. Personalen på restaurangen var härlig och uppmärksam, men maten var torr och intetsägande. Det finns andra trevliga restauranger i området om du har en bil, dock. Mestadels blev jag besviken över termalpoolerna är otillgängliga och spa kvalitet, eftersom det var hela anledningen till att vi bokade denna resort.



* Frukosten var bra men kvällsmåltid var inte den mest imponerande.
1 . Jag lämnades strandsatt i ca 15 minuter vid 23:00 utanför hotellet eftersom ingen i receptionen svarade på surret från huvudingången eller mitt telefonsamtal. Det var först efter 15 minuters konstant surrande och ropande som jag släpptes in. Detta var både obekvämt och farligt eftersom jag var med min fru i ett nytt område som inte kan komma in på hotellet.
Officiellt svar från Thomas Parenti, General Manager : 'Den enda medarbetare som var ansvarig för att öppna grinden var inte vid skrivbordet, ledsen för det'
2 . Under hela min vistelse på hotellet, jag kunde inte använda krom gjuten funktion av TV:n i rummet. På frågan om det, svaret vi fick var att det är otillgängligt för hela hotellet och en biljett har tagits upp. Frågan löstes aldrig och ingen följde heller upp med oss angående den.
Officiellt svar från Thomas Parenti, General Manager : "Vi höjde en biljett till vår IT men de svarade aldrig, ledsen för det"
3 . Hotellets ledning vägrade att använda ett Marriott e - presentkort som anger att det inte kan lösas in för vistelser, snarare endast mot tillägg på restauranger etc. Detta är osant som en andra Marriott vi bodde på efter detta hotell var lätt att använda medel på presentkortet trots att vi hade förbetalt för hotellet.
Officiellt svar från Thomas Parenti, General Manager : Vi har redan fakturerat dig, ledsen för det.
Jag är inte säker på hur detta är en 5 - stjärnigt Marriott egendom.
Fruktansvärd upplevelse överlag.
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt