Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Mercure Golf Cap D'Agde

Spara
Dela
1 rue Volvire de Brassac, 34300 Cap-d'Agde, Agde Frankrike
Uppdatering från hotellet: Den här verksamheten har indikerat att de vidtar säkerhetsåtgärder mot covid-19.Läs mer
De lägsta priserna för din vistelse
94 US$
Se erbjudande
Hotels.com
Snaptravel
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Visa alla 13 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Resenär (153)
Svit och rum (44)
Middag (12)
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Res säkert under covid-19-krisen
En notis från Mercure Golf Cap D'Agde
Uppdaterat 20-07-28

Om

Nr 1 av 28 hotell i Cap-d'Agde
Läge
Renlighet
Service
Standard
Travellers' Choice

Det behöver inte vara så svårt att hitta ett perfekt familjevänligt hotell i Cap-d'Agde. Välkommen till Mercure Golf Cap D'Agde – ett trevligt alternativ för resenärer som du.

Gästrummen har luftkonditionering, och Mercure Golf Cap D'Agde gör det enkelt att använda internet tack vare kostnadsfritt wifi.

Du kan även utnyttja några av de bekvämligheter som hotellet erbjuder, till exempel en reception som är öppen dygnet runt, rumservice och en concierge. Dessutom har gäster tillgång till en träningsanläggning och en lounge under vistelsen. Det finns även privat betalparkering på plats tillgänglig för gäster.

Med tanke på närheten till Grande Roue de Cap d’Agde (1,0 km) kan gäster på Mercure Golf Cap D'Agde enkelt uppleva en av Cap-d'Agdes mest populära sevärdheter.

Om du är på jakt efter en restaurang med mat från medelhavet ska du överväga att besöka Jungle Beach, Mer et Sable eller La Madragde, som alla ligger nära Mercure Golf Cap D'Agde.

Under resan får du inte glömma bort att besöka en hamn, till exempel Port de Cap d’Agde.

Mercure Golf Cap D'Agde ser till att det bästa av Cap-d'Agde finns nära till hands, vilket gör din vistelse både avslappnande och behaglig.

Läs mer
Helhetsvy
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfri allmän parkering i närheten
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Badtunna
Bastu
Bar/lounge
Barn bor gratis
Barnstolar finns tillgängliga
Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna )
Betalad privat parkering på plats
Wifi
Pool-/strandhanddukar
Frukost tillgängligt
Frukostbuffé
Frukost på rummet
Kostnadsfritt snabbkaffe
Snacksbar
Taxitjänst
Affärscenter med tillgång till internet
Konferensanläggningar
Bankettrum
Mötesrum
Fax/kopiering
Spa
Turkiskt bad
Manikyr
Massage
Solarium
Takterrass
Bagageförvaring
Portier
Dagstidning
Rökfritt hotell
Delat kök
Solterrass
Första hjälpen-kit
Reception öppen dygnet runt
Privat incheckning/utcheckning
Kemtvätt
Tvättservice
Stryktjänst
Skoputsning
Visa fler
Rumsegenskaper
Mörkläggningsgardiner
Luftkonditionering
Städning
Privat balkong
Rumsservice
Kaffe-/tebryggare
Plattskärms-tv
Duschhörna
Värdeförvaringsskåp
Telefon
Garderob/klädskåp
Vatten på flaska
Strykjärn
Privata badrum
Minibar
Elektrisk vattenkokare
Bubbelbad
Badkar/dusch
Kostnadsfria toalettartiklar
Hårtork
Visa fler
Rumstyper
Rökfria rum
Sviter
Bra att veta
HOTELLKLASS
TYP AV HOTELL
Trendigt
Business
Talade språk
Engelska, Franska, Spanska, Arabiska och 2 till

Plats

Helhetsvy
63Ganska promenadvänligt
Bedömning: 63 av 100
48restaurangerinom 1 km
11sevärdheterinom 1 km
413omdömen6F+S0 rumstips

Omdömen

Skriv ett omdöme och få fler märken
Medlemsbetyg
  • 235
  • 127
  • 34
  • 7
  • 10
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Mer
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
MartiniJane skrev ett omdöme okt. 2019
Cranves-Sales, Frankrike94 inlägg48 hjälpsamhetsröster
Detta är ett fantastiskt hotell och väl värt att resa utanför motorvägen för att bryta din resa här. Sängarna är ytterst bekväma och rena. Baren och receptionen är enastående. Vår enda besvikelse var att deras restaurang inte öppnade förrän nästa vecka men den charmiga personalen rekommenderade en lysande fiskrestaurang och beställde oss en taxi. Skulle rekommendera detta hotell.
Läs mer
Datum för vistelsen: oktober 2019Restyp: Reste med familjen
Google
Användbart
Dela
davidallenashcroft skrev ett omdöme aug. 2019
Leeds, Storbritannien17 inlägg7 hjälpsamhetsröster
Vi stannade en natt i deluxe-sviten. Det var ett utmärkt rum, rena, väl inredda och till och med ett jacuzzi. På taket av hotellet var ett litet gym, bastu och Hammam med en härlig jacuzzi att koppla av i slutet av en hektisk dag. Personalen var otroligt så vänliga och hjälpsamma och gjorde en verklig krångel av min 7-åring med godis etc. Hotellet var bara en 10 - 15 minuters promenad från de viktigaste stränderna, Aqualand och Luna Park men rummen var ljudisolerade så det fanns ingen ljud. Låt inte de negativa kommentarerna avskräcka dig. Detta är enligt min åsikt ett underbart hotell med fantastisk personal.
Läs mer
Datum för vistelsen: augusti 2019Restyp: Reste med familjen
Google
Användbart
Dela
Jacek1949 skrev ett omdöme maj 2019
Opfikon, Switzerland10 inlägg
Trevlig, relativt billigt, newish hotell, bekväma & rena rum, gratis parkering på gården, anständigt "xpress" frukost. Ca 10 minuters promenad till stadens centrum. Balkongmöbler inte så rena. Slippery bad - badkar.
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med Accorhotels.com
Datum för vistelsen: maj 2019
Standard
Rum
Läge
Renlighet
Service
Sovkvalitet
Restyp: Reste som ett par
Google
Användbart
Dela
SP73 skrev ett omdöme okt. 2018
Düsseldorf133 inlägg13 hjälpsamhetsröster
+1
efter tre vistelser i andra "fyra stjärnor" franska Mercure hotel var denna vistelse en riktigt bra positiv överraskning. modern, tyst, ren, stor personal, Ett stort tack till tjejerna från receptionen och frukostlagret, vår dotter älskar dig. ?? Den enda lilla minus är den saknade restaurangen, men för en snabb ans liten hunger är snackbaren okej ??
Läs mer
Datum för vistelsen: oktober 2018Restyp: Reste med familjen
Google
Användbart
Dela
suet385 skrev ett omdöme okt. 2018
County Londonderry, United Kingdom39 inlägg28 hjälpsamhetsröster
Mercure Golf Cap D Agde Hotel - Accor Hotell Inte till standard - och med mycket service attityd Det finns alltid många skäl till varför saker händer, men det här är min åsikt om detta hotell och våra två nätters vistelse. Vi är Platinum LCAH, och vistelsen var i början av oktober 2018. Vi hade problem med att boka hotellet, eftersom Accor-bokningsmotorn höll på att ändra de angivna priserna på rum för två nätter, så vi slutade göra två bokningar för en natt var och en inklusive frukost (även om vi fick veta av Accor att vi kunde dra nytta av senioren erbjuda en gratis frukost - och har gynnats av detta många gånger tidigare vid andra Mercure-hotell i Frankrike.) - Vi väntar fortfarande på återbetalning till frukost. , Vi antog att som det kallades ett Golfhotell, och titta på bokningsbilderna, skulle det sättas på landsbygden. Det är faktiskt satt bredvid en liten rad affärer och över ser (och förbises) av hus och lägenheter. Du kan se golfplatsen från översta våningen. Framsidan av hotellet är bisected av en offentlig gångväg och en 15 minuters parkeringsplats för affärer. Hotellet har gjort sitt bästa för att göra området attraktivt, men rummen på framsidan av byggnaden tenderar att lida av buller (som vi gjorde). Check - InWe hälsades varmt och frågade om vi behövde undercover parkering på 15 € per dag. Vi avböjde som vi hade hittat gott om utanför hotell parkering, och det var en söndag så osannolikt att vara upptagen. GM gjorde receptionen plikt och märkte att vi hade två bokningar, var och en för en natt. Vi hade bokat ett klassiskt rum för första natten och ett överlägset rum för andra natten. Det verkar finnas ungefär fem typer rum som vi kunde ha bokat (av 44 rum på hotellet) och vi hade bokat det billigaste rummet på varje natt (fortfarande över 100 € vardera). GM sade att vi kunde ha en välkomstdrink (väntade detta som Frankrike) men som vi hade gjort två bokningar, och som vi var platina kunde vi "exceptionellt" ha två välkomstdrinkar. Vi frågade om vi kunde uppgraderas till ett Privilege-rum och fick veta att det inte var möjligt, men vi kunde hålla superior-rummet för båda nätterna. Det är trevligt att få vad du betalat för. Hotellet var inte upptagen eller full, och vid frågar igen (inte tigger, men frågar) visar det sig att hotellpolitiken inte ska uppgradera så vi hade tur att hålla Superior-rummet för andra natten. GM sade att det var mycket liten skillnad i alla rum ändå. Vi fick då ett nyckelkort, och var tvungen att be om två. Rummet var på andra våningen, åtkomlig med hjälp av nyckelkortet i hissen. När vi öppnade dörren fann vi oväntat en "välkommen present" av ett begagnat par dambyxor på badrumsgolvet. Detta var inte trevligt. Tar dem i en handduk, jag återvände till receptionen och berättade för dem att vi hade upptäckt dessa i rummet. GM (som var på kontoret nu) kom ut och bad om att hushållning skulle delta. Paret spenderade sedan lite tid på att övervaka säkerhetskamerorna, som jag fann konstigt. Jag fick en känsla av att de antog att underkläderna var antingen mina (nej) eller att jag hade "planterat" dem där för att uppnå en uppgradering eller kompensation eller annat, och försökte upptäcka bevis om detta istället för att hantera nu extremt olycklig kund fortfarande vid skrivbordet. Jag talar inte tillräckligt fransk för att förstå allt som sagt men tillräckligt visst. Jag var tvungen att ta damen från hushållning tillbaka till rummet för att visa henne var jag hade hittat föremålen och under den mellanliggande perioden hade ett andra par upptäckts i ett skåp av min fru. Jag sa att jag skulle vilja byta rum, eftersom jag inte visste vad som skulle upptäckas i rummet vi hade tilldelats. Efter en kort tid var vi "uppgraderade" till en liten Junior Suite på framsidan av hotellet på första våningen, precis ovanför receptionen. Utsikt från rummet Rummet var rent och hade en dusch i stället för ett bad i standardrummet, men med en separat enkelsäng, kände rummet mindre och trångt. Det fanns en Nespresso-maskin och tre bägare samt en vattenkokare och några (gratis) sodavatten i minibaren. Balkongen hade dock vissa problem, eftersom rummet lätt kunde nås från sina grannar, och det gav ingen integritet. Hushållning var också ett problem, eftersom behållaren inte hade tömts och en begagnad flaska husvin var kvar. Dumt, jag returnerade detta till receptionen (som de behövde veta att hushållning var uppenbarligen inte var försiktig i rummen), men jag fick höra "Det måste bara vara du ... letar efter saker". Senare hade jag svårt att använda hotell wifi och gick tillbaka till receptionen för att se om de hade en kabel eller råd och GM var fortfarande där vid skrivbordet och hon sa att de hade svårigheter med Apple-produkter på nätet, men efter lite fiddling lyckades vi logga in. WiFi fungerade bra efter det. Tala med henne hon innebar att hon kunde se att vi normalt bara stannade i Ibis Hotels och att det var enastående att vi var uppgraderade och vi borde vara väldigt glada eftersom hotellet hade gått ut ur vägen för att göra oss välkomna. Jag fick den tydliga känslan att vi inte var normala hotellkunder och var inte riktigt den typ av gäst de ville ha. (Ibis stannar mot Sofitel vistelser - vi har stannat i båda ändarna av Accor-spektret och valde hotell inte för namn, men för plats och vår användning. Vi hade varit på 5 Ibis Red hotell tidigare under de senaste veckorna när vi turnerade område och ville att detta hotell skulle vara avkopplande och återhämtning efter alla romerska och förhistoriska historier som vi tittade på). Hon sa att hon inte kunde se våra andra bokningar (konstigt att nästa natt vi skulle vara på en Mercure någon annanstans) och att vi bara stannade på Ibis. Då sa hon att det kunde vara för att de är på mitt kort och inte min frus kort! Det verkade mycket fördomar, dömande och felaktigt. Spabadet på översta våningen består av en jacuzzi och ett gym med duschområde,. Detta var öppet från 9 am till 11 pm. Med hjälp av jacuzzin senare den kvällen, i mörkret (det finns ljus) insåg jag att vi var på fel hotell helt. En "lady" kom upp och märkte att jacuzzin användes och bestämde sig sedan för att ha en naken dusch i gymmet. Duschområdet kan ses direkt från jacuzzin. Det verkar som om det var en avsiktlig eller olycklig design. Det var ingen tur ned service heller, trots att det var en Platinum-fördel. Det var verkligen inte nödvändigt (två kuddar att flytta?) Frukost är den enda riktiga maten som hotellet serverar. Det finns en liten bar med matalternativ. Jag bad om vår välkomstdrink (er) - en är en flaska liten tomatsaft - och jag bad om en JD och cola. Jag fick veta att detta var möjligt om jag fick tillstånd från GM. Verkligen! Jag sa då att jag kunde få en öl. Jag var serverad ett 25 cl glas med lite öl i det och ett mycket stort huvud. Jag bad då om en annan öl i ett glas jag valde från bakre raden (50 cl), och det gavs motvilligt. Frukost är en buffé med ett mycket litet varmt urval. Det fylldes om när det behövdes, men om två eller flera personer ville ha det hade du en väntan. Det kalla valet var normalt för Mercure / Novotel - om lite på "ljus" -sidan. Juniorsuiten som vi hade fått förbisedde vägen och den offentliga fotvägen, och under hela dagen och natten användes detta område av hundvandrare som går till en liten lapp av spillmark bredvid hotellet. Det var bullriga och obehagliga. Att med mottagandet var öppen 24 h strax nedan gav oss inte en trevlig natt. Vi hade frukost och återvände till rummet, där vi hade lagt ett DND-meddelande på dörren och återvände till sängs. Vaknat av ett telefonsamtal från receptionen frågar om vi ville ha en sen utcheckning - efter den första natten! Senare sa att hushållning ville service rummet. Det var uppenbart att ingen sömn skulle uppnås, så vi avled för en kör runt området i ett par timmar. Vid vår återkomst fann vi att all parkering hade tagits och vi parkerade bara på gatan. Hotellet var upptagen. matsalen hade blivit omgjort till en pokerdom, komplett med grön baize och ögonskuggor på de många som spelade. Hushållning var bara avslutar vårt rum. Men de hade inte ersatt kaffebryggorna eller toalettartiklarna (eller toalettrullen). På frågar efter dessa (förväntade mig inte att minibar skulle uppdateras), fick jag veta att de skulle be om mottagning på instruktioner från GM. Hon hade sagt hushållning att rummet skulle anges som ett Standardrum för den andra natten. Trevlig. Inte överraskande var GM på hennes kontor - hon verkar arbeta riktigt långa timmar och över en helg. Jag frågade receptionisten att återuppta toalettartiklar och toalettrull. Hon var tvungen att fråga GM för dem och hämtade sedan rullen från ett låst skåp. Alldeles generad att behöva fråga på framsidan av ett fullständigt hotell matsal, återvände jag till rummet. Kassa följande dag. Jag bad om kvittot, kontrollerat det, fann att jag hade blivit debiterad för två öl, bad om att de skulle tas bort. Ett telefonsamtal till GM resulterade i att kostnaden togs av räkningen och vid presentationen "gå nu och ta din frukost och återvänd inte till hotellet igen" talades högt och tydligt. Vi lämnade strax därefter. Vid den här tiden var GM på hennes kontor, men vägrade att komma för att se mig. Jag har stannat på många, många hotell över hela världen vid olika tider och omständigheter, men den här tog helt kakan. För en 4-stjärnigt Mercure kunde det ha varit en xxxxxxxxxxxx redakted av juridiska skäl. . . . . Det var öre knipande och otäckt. På den positiva sidan var personalen bort från GM mycket snygg och talade utmärkt engelska.
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med Accorhotels.com
Datum för vistelsen: oktober 2018
Standard
Rum
Läge
Renlighet
Service
Sovkvalitet
Restyp: Reste som ett par
Google
6 hjälpsamhetsröster
Användbart
Dela
Föregående
PRISKLASS
92 US$ - 197 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
FrankrikeOccitanieHeraultAgdeCap-d'Agde
ANTAL RUM
44
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt
Vanliga frågor och svar om Mercure Golf Cap D'Agde
Vilka populära sevärdheter ligger nära Mercure Golf Cap D'Agde?
Närliggande sevärdheter inkluderar AQUAPARK CAP D'AGDE (0,7 km), Dino World Cap d'Agde (0,5 km) och Le Petit Train du Cap d'Agde (1,1 km).
Vilka är några av de bekvämligheter som finns på Mercure Golf Cap D'Agde?
Några av de populäraste bekvämligheterna som erbjuds är kostnadsfritt wifi, lounge och spa.
Vilka rumsbekvämligheter finns på Mercure Golf Cap D'Agde?
De bästa bekvämligheterna inkluderar minibar, luftkonditionering och plattskärms-tv.
Vilka alternativ för mat och dryck finns på Mercure Golf Cap D'Agde?
Gästerna kan ta del av lounge, frukost och kostnadsfritt snabbkaffe under vistelsen.
Finns det parkering vid Mercure Golf Cap D'Agde?
Ja, kostnadsfri allmän parkering i närheten och privat betalparkering på plats är tillgängliga för gäster.
Vilka restauranger ligger i närheten av Mercure Golf Cap D'Agde?
Restauranger med bra läge inkluderar L'Arrivage, Quai Ouest och Le Loft.
Finns det möjligheter att träna på Mercure Golf Cap D'Agde?
Ja, gästerna har tillgång till bastu under vistelsen.
Är Mercure Golf Cap D'Agde beläget nära centrum?
Ja, det är 0,4 från centrum i Cap-d'Agde.
Erbjuds städtjänster på Mercure Golf Cap D'Agde?
Ja, kemtvätt och tvättservice erbjuds åt gästerna.
Är husdjur tillåtna på Mercure Golf Cap D'Agde?
Ja, husdjur är vanligtvis tillåtna, men det är alltid bäst att ringa i förväg för att bekräfta.
Erbjuder Mercure Golf Cap D'Agde några företagstjänster?
Ja, det erbjuder företagscenter, mötesrum och bankettrum.