Alpenhotel Plaza
Visa priser för dina resdatum
Om
Alpenhotel Plaza är ett fantastiskt val när du besöker Santa Cristina Valgardena. Det ger dig en perfekt blandning av värde, komfort och bekvämlighet och erbjuder en romantisk miljö med en mängd bekvämligheter som är framtagna för resenärer som du.
För dem som är intresserade av att besöka Chiesa Santa Cristina di Bolsena (2,3 km) under vistelsen i Santa Cristina Valgardena ligger Alpenhotel Plaza nära.
Rummen på Alpenhotel Plaza har luftkonditionering och en minibar, och gäster kan använda internet tack vare kostnadsfritt wifi.
Du har även tillgång till hotellets pool och frukost under din vistelse på Alpenhotel Plaza. Behöver du en parkeringsplats? Fri parkering finns tillgänglig på Alpenhotel Plaza.
Om du gillar italienska restauranger ligger Alpenhotel Plaza nära La Tambra, Rifugio Vicenza al Sassolungo och Ristorante La Posta.
Om du är på jakt efter saker att göra kan du besöka Castel Gardena (0,6 km) som är en populär sevärdhet bland turister, och den ligger inom gångavstånd.
På Alpenhotel Plaza kommer din bekvämlighet i första hand, och de ser fram emot att hälsa dig välkommen till Santa Cristina Valgardena.
Plats
OmdömenVi utför kontroller på omdömen.Tripadvisors syn på omdömenInnan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet. När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats. Vårt team kontrollerar varje publicerat omdöme på webbplatsen som ifrågasatts av våra användare om de uppfyller våra communityriktlinjer. Läs mer om vår omdömesmoderering.När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
- 119
- 84
- 32
- 20
- 11
- Filtrera
- Svenska
Personalen var exceptionell, från Laura i receptionen och Luigi i restaurangen: de var där från 7:30 på morgonen till 10:30 på natten varje dag och arbetade hårt och alltid hjälpsamma.
Alla i vår grupp var mycket nöjda med detta hotell, vi kommer definitivt att överväga att komma tillbaka.
Personalen var mycket snäll, välkomnande och hjälpsam.
Rummen hölls mycket ren av hushållningsteamet.
Spaet är lysande.
Buss till skidliftet var också mycket bra.
Vi var en grupp med 4 familjer och vi var där för den sista veckan av skidsäsongen och hade några bra skidåkning. Som vi hade en så stor grupp fick vi också 10% rabatt på våra hotellpriser och 7 nätter till priset av 6.
Vi skulle gärna återvända, men det här är några saker som måste förbättras:
Tyvärr var kvaliteten på maten inte 100%. Några dagar var stora och andra dagar var dåliga. En dag fick vi Burata som var föråldrad och detta bekräftades av kocken också. En av de dagar då fisken inte kokades bra och även en annan dag var kycklingen fortfarande rosa. Även om det är säsongens sista vecka, bör kvaliteten på matlagning och mat för gästerna fortfarande upprätthållas till en hög standard, men det var inte fallet.
Som jag redan har sagt var det också bra dagar men de goda erfarenheterna är lätt bortskämda av de dåliga erfarenheterna.
Vi rapporterade all vår feedback och kommentarer till hotellets reception dagen innan vi lämnade men 1 månad senare har vi fortfarande inte hört tillbaka från hotellet om en ursäkt eller förklaring.
Det som bortskämde vår semester var det faktum att det fanns ett missförstånd med vattnet. Jag märker nu att andra människor på TripAdvisor har också nämnt detta problem. Vi var under intryck av att vattnet var kranvatten som serverades i glasflaskor och därmed fri. Faktum är att hotellet har installerat en särskild vattenfilterkran i baren och vattenflaskorna fylls om från denna kran och serveras på borden. Av denna anledning är flaskorna inte förseglade och vi trodde att det var vanligt kranvatten.
Varje flaska laddas på 4. 50 euro och vi använde nästan 8 - 10 flaskor varje natt på middag. Endast vid kassan märkte vi kostnaden för 250 euro för vatten. Vi insåg inte att varje flaska kostade 4. 50 euro och så har vi givetvis betalat vår faktura. Vi skulle ha varit nöjda med vanligt kranvatten men det var för senare. Vi köpte naturligtvis också öl, vin och cocktails så det var inte som om vi bara hoppades att dricka gratis kranvatten.
Vi har skidat över Europa under de senaste 15 åren och en fin touch som många andra Hotell har gjort tidigare är att en gång om dagen kommer ägare och presentera sig för gästerna, vilket är en mycket fin touch. Detta hände inte vid Alpenhotel och kanske ägarna var upptagna men det här är bara en fin touch för gästerna. Detta är inte alltid nödvändigt så vi har inget negativt att säga om detta.
Vi skulle gärna återvända om de få sakerna ovan förbättras eller korrigeras.
En sak som vi kan säga är att det är ett bra hotell att bo i ett bra val för alla resenärer (bara var medveten om vattenfrågan).
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt