Colonna Resort är ett utmärkt val för resenärer på besök i Porto Cervo. Det har en romantisk miljö samt många användbara bekvämligheter som finns där för att göra din vistelse bättre.
Rummen på Colonna Resort har en plattskärms-tv, luftkonditionering och en minibar för utmärkt komfort och smidighet, och gäster kan använda internet tack vare kostnadsfritt wifi.
Rumservice, en concierge och en takterrass är några av de bekvämligheter som erbjuds på det här hotellet. En pool och gratis frukost kommer också att göra din vistelse ännu mer speciell. Om du kör till Colonna Hotel finns fri parkering tillgänglig.
Om du är på jakt efter en fisk- och skaldjursrestaurang ska du överväga att besöka Clipper Porto Cervo, La Briciola eller Spinnaker Porto Cervo, som alla ligger nära Colonna Resort.
Det råder ingen brist på saker att göra i området. Utforska en populär hamn som Porto Cervo och Marina di Porto Cervo.
Ha så trevligt i Porto Cervo!
När du tänker på Porto Cervo, tror du att det är en magisk plats att tillbringa din välförtjänta semester ... det är precis vad du inte hittar på detta hotell. Oförskämd kundservice, isolerat läge, hårdrockssängar och dålig inredningsstil. Gör dig själv en njutning och undvik att bo på en Colonna resort. Förresten ... eftersom jag klagar över illaluktande rum och smutsiga handdukar vid incheckning erbjudandet 20 € kredit att tillämpa på den slutliga notan, men eftersom jag sa att jag kände det svaret som ett skämt, beslutar de att inte erbjuda mig dessa 20 € . Så de bryr sig inte ens om sina ord...
Besökte under mycket heta torrperioder. Trevlig personal, trevliga bekväma rum med kylskåp. Ta med egen resevattenkokare och kopp om du vill ha detta till ditt rum. Särskilt stora pooler både söt- och saltvatten. Vissa djupa, vissa medelstora, vissa grunda så passar alla sorters simmare. Bra vik för snorkling. Ta med eget snorkelkit. Lite maneter. Jag löste detta problem genom att simma i min sidenpyjamas. Thermal med manschetter vid handled och ankel skulle också fungera. Gratisbuss till Porto Cervo där du kan köpa drycker och mat från snabbköpet om du föredrar detta. Som på alla 5-stjärniga hotell är priserna branta. Jag rekommenderar att du bokar ombord hos din researrangör eftersom det fungerar billigare än att köpa à la carte. Maten är varierad och riktigt god. Du kan välja mellan fyra rätter till middag med fyra rätter. Hotellet förtjänar sina fem stjärnor för sitt boende, mat, personal, service och simning. Det finns lite skugga runt utsidan av hotellet så vi var tvungna att stanna på vår balkong en stor del av dagen. Du kan inte gå säkert till Porto Cervo eller de närmaste barerna och restaurangerna. Taxi kostar 25 euro varje väg till hamnen.…
Hotellet är trevligt och personalen är uppmärksam. Grunderna är vackra, stora och välskötta. Poolerna är stora med massor av solstolar tillgängliga. Dockan vid havet bidrar till resortens attraktion. Rum och övergripande inredning är daterad och skulle dra nytta av en uppfräschning.
Hotellet är vackert och pool- och strandområdena är fantastiska! Men tjänsten på detta hotell verkligen svikit resort. Maitre 'd' i strandbaren var oförskämd mot oss och visste inte vad gluten var när jag frågade om pommes fritesen var glutenfria. Han sa bara ohövligt 'de är potatis! ’ Han var som den sardiska versionen av Basil Fawlty! ! Han var avvisande och definitivt inte femstjärnig i alla fall! Vi bodde på hotellet för min mans födelsedag och frågade personalen i receptionen om vi kunde boka ett trevligt bord på restaurangens terrass för kvällen. Damen berättade att de inte tog några bokningar i förväg och bara på själva dagen. Hon sa åt oss att prata med städarna vid frukosten nästa morgon för att se om vi kunde boka bord. Hotellet btw var bara på cirka 40% kapacitet. Nästa morgon frågade vi den mycket korta hushållerskan om att boka ett bord för kvällen för min mans födelsedag och han sa "Jag hade flera personer som frågade mig igår så det finns inga lediga bord" så jag gjorde en poäng med att säga att Vi fick höra att du inte kunde boka dagen innan, som han bara hånade och sa "det finns inga bord!" ’ Det fanns inget erkännande av det speciella tillfället och inget försök att hjälpa till att göra hans kväll minnesvärd. Endast vår servitör vid frukost önskade min man en grattis på födelsedagen och ingen annan erkände det ens. Det slutade med att vi åt en club sandwich (glutenfri version för mig) i strandbaren för hans födelsedagsmiddag. Staden är för långt att gå till och den kostnadsfria transfern stannar klockan 18 på natten, när det fortfarande är riktigt varmt och du bara vill stanna vid poolen eller stranden, så det slutar med att du måste äta på hotellet. Vi har bott på femstjärniga hotell över hela världen, och detta är förmodligen den sämsta service vi någonsin fått. Rummet var trevligt men handdukarna var tvungna att bytas när vi checkade in eftersom vissa hade smutsiga märken på dem och det fanns könshår runt handfat och bidé. Inte tillräckligt bra enligt mig! När vi checkade ut lämnade jag ett feedbackformulär till receptionisten och hon frågade hur vår vistelse var, som jag svarade "Det var trevligt men det finns utrymme för förbättringar." Jag började sedan berätta för henne om min mans födelsedag och hon tittade bara tomt på mig och sa ingenting. Jag är säker på att när vi lämnade hamnade feedbackformuläret förmodligen direkt i papperskorgen. Det fanns ingen ursäkt eller erkännande av våra klagomål, bara tomma ansikten. Otroligt nog får jag fortfarande e-postmeddelanden varje vecka från det här hotellet som ber mig om feedback på vår vistelse! Errr, jag fyllde i formuläret och lämnade det till personalen personligen medan jag var där, och de var inte intresserade av feedbacken då, så varför de fortsätter att maila mig för feedback nu vet jag verkligen inte! Jag skulle inte stanna här igen om de inte utbildade sin personal för att bete sig som om de arbetar på ett 5-stjärnigt lyxhotell (som det står på hotellets tofflor). Besviken på Kent.…
Bara stannade några nätter på detta hotell. Det känns inte som 5 * (mer 4 *) men det är ett trevligt hotell i vackra marker med mycket att tycka om. Det vänder sig mest till tyska turister, med några italienare, och sedan ryssar, fransmän, latinamerikaner, britter, etc. Mestadels äldre par och några barnfamiljer. Positivt: - Vackra marker och ett mycket önskvärt läge på egen udde. Det första intrycket är bra och trädgårdarna är vackra - Vackra och rikliga pooler men ingen är tillräckligt djup för att simma mycket, och eftersom vattnet är naturligt i temperatur var det ganska svalt i juni. I synnerhet finns det en jacuzzi, men även den är inte uppvärmd, vilket inte är särskilt trevligt - Liten strand (inte speciellt vacker men ändå) och ponton - Generellt ok frukost. Inte bra, men åtminstone massor av färsk frukt. Dåliga juicer från kartonger dock - Bra restaurang och halvpension. Återigen, inte bra och om du betalar för det a la carte, priset skulle vara galet (kommer till cirka 100 € per person för hela måltiden!) men med halvpension var det ok. Bra ingredienser, färsk fisk och några sardiska specialiteter och massor av val (val av två antipasti, 4 - 5 primi, 4 - 5 secondi och 3 desserter) – Generellt trevlig personal - Rummen är inget speciellt men tillräckligt trevliga i rustik stil. - Gratis buss till Porto Cervo om du vill (vi gillade verkligen inte platsen alls). – Behagligt tyst Negativ: - Sängarna är inte bekväma – Väldigt isolerat om man inte har bil – Allt är dyrt! En liten färsk juice är 9 € vilket är galet med italienska mått mätt, en medelstor flaska vatten ( 0 , 75 ) är € 5 , en flaska husets vin är € 45 , etc. I rättvisans namn verkar det så i hela området inte bara det hotellet Skulle vi stanna igen. Förmodligen ja, mer för de yttre utrymmena än rummen, och för att maten var en mycket trevlig del av semestern men inte enastående.…
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt