Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Golden Tulip Andorra Fenix Hotel

Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotellbekvämligheter
Restaurang
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Pool
Rumservice
Bar/lounge
Spa
Kemtvätt
Mötesrum
Affärscenter med tillgång till internet
Tvättservice
Concierge
Uppvärmd pool
Inomhuspool
Bastu
Laddningsstation för eldrivna fordon
Visa fler
Rumsegenskaper
Rökfria rum
Luftkonditionering
Familjerum
Minibar
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Bergsutsikt
Business
HOTELLKLASS
Plats
Helhetsvy
99Perfekt för de som vill promenera
Bedömning: 99 av 100
278restaurangerinom 0,5 km
43sevärdheterinom 0,5 km
Omdömen (579)
Filtrera omdömen
15 resultat
Medlemsbetyg
5
4
5
1
0
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
5
4
5
1
0
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 15 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 24 maj 2017

Jag bodde inte på detta hotell. Men, jag kommer att berätta för dig varför jag har fortfarande en åsikt till dela på denna fastighet. I januari, jag hade en reservation för två nätter i april. Detta beslut var inte tagit bråttom. Vi hade blivit planera...en resa till Europa för flera veckor att försöka göra det bästa av vår tid och våra vistelser. Min pojkvän och jag hade tidigare beslutat att komma tillbaka från en lång tid road trip i Frankrike, det skulle vara trevligt att göra en hållplats i Andorra att koppla av innan fortsätter att Barcelona. Med detta i åtanke, vi bokade detta Golden Tulip Andorra hotel. Vid den tidpunkt det var logiskt till oss att bo där, i ett välbeläget hotell i Andorra la Vella vilka också hade ett spa, en av de främsta skälen till att vi valde detta hotell framför andra i området. På 18:e april vi anlände i Andorra som planerat och gick omedelbart att checka in på Golden Tulip. Medan du är i det mottagningsprocessen vårt rum kort, vi fick höra av en ung kvinna i receptionen (jag tror att hennes namn är Victoria) att den spa:t var renoveras och detta innebar poolen var inte kommer att reparationer är tillgänglig under vår vistelse. Detta gjorde oss starta omvärderar vissa våra alternativ. Vi förklarat detta med receptionen flicka och hon sa att hon kunde inte göra något åt det. Eftersom vi hade slink in på en vägg, ställde vi att prata med henne ansvarig. Hon gick till arbetsledaren som vägrade att prata med oss i person om vi kunde höra henne han talade i bakgrunden, hennes ord kommer från bakom en mur. Den verkade riktigt oförskämda och inte sympatiska alls. Alla hon försökte var att erbjuda en liten rabatt på parkeringsavgiften som vi inte acceptera. Det är naturligtvis förståeligt: hotels måste någon gång utföra underhåll; vad jag håller inte är att de inte ger en gäst en möjlighet att avbryta om den nya bestämmelsen är tråkigt. Den osynliga handledare gjorde receptionen flicka berättat att våra krav hade inga skäl för en avbokning. Jag tror det är inte upp till dem att bestämma att. På toppen av detta, så hände allt under en super lågsäsong. Jag lämnade en kort brev och en kopia av mitt pass. Jag vet inte vad hände med mitt brev men jag har en idé. På toppen av alla detta obehag, min pojkvän var i fruktansvärd smärta och behövde lite vila. Hamnade Vi på sjukhuset som natt, förresten. Vissa dagar sedan fick jag ett e-postmeddelande som läser: "The hotel har meddelat oss att ni inte anlände till hotellet på the check - in den din bokning" och de debiterade de två nätter. Jag har redan lagt upp mina klagomål på Priceline för att driva en återbetalning. Priceline gjorde förstå våra gör anspråk och stora eftergifter den återbetalning. Även om de pengar kommer att återbetalas, den kvällen var verkligen en svår prövning för oss och jag har Golden Tulip att tacka för. Ett perfekt tillfälle missat att hantera en kund begäran. Jag undrar om detta är standardpolicy eller är det på grund av att några hemsk personal medlemmar de underhållning som övervakare.Mer

Datum för vistelsen: april 2017
Svar från Jordi_Tesorero, Hotel Manager för Golden Tulip Andorra Fenix HotelSvarade 9 juni 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 21 februari 2017

Vi bodde på detta hotell i två nätter medan du njuter av snön. Hotellet är bekvämt beläget nära till huvudgatan där du kan hitta butiker och restauranger i alla typer. Hotellet har parkering ( 20 € per dag) men med mycket begränsade fläckar, så det...rekommenderas att ringa hotellet i förväg och reservera din plats. Annars kommer du ska ha att leta efter ett dyrare parkeringen vilket kommer vara längre bort. Mannen som ansvarar för parkeringen var mycket vänlig. The lobby has ett område där du kan få gratis godis, kakor, vatten, infusioner, och kaffe. Frukostbuffén var mycket bra och med gott om alternativ. Nu, den anledningen till varför jag är att ge det bara 3 stjärnor är den sova kvalitet. Efter en dag av körtid och skidåkning, är det nödvändigt att ha en bra sömn och återkräva för nästa dag. Sängen var mycket obekväma, definitivt inte 4 - stjärnigt hotell bed. I stället för en dubbelsäng, det fanns två enkelsängar tillsammans. . . Och det värsta av allt, du kan inte stänga av värmen, så även på lägsta effekt och temperaturen det var väldigt varmt inne i rummet, vilket gör det mycket svårt att sova. Lyckligtvis Andorra har så många hotell, så nästa gång vi ska leta efter något annat alternativ.Mer

Datum för vistelsen: februari 2017
Omdömet skrevs 9 januari 2017

Bra dubbel rum med minibar ingår och byts varje dag (öl, cola, vatten, Granini juicer) . Mycket bra och varierande frukost för endast 10 euro per person. Utmärkt städning av alla utrymmen, mycket vänlig beteende av alla de personal. Gratis transferservice till ski kablar, med...en dag före bokning. Gratis trådlöst internet, men dålig hastighet. Mycket låga priser i baren och restaurangen. Den bastu och litle pool är 7 euro per dag och person och har ingen dusch.Mer

Datum för vistelsen: december 2016
Omdömet skrevs 5 januari 2017

Första på alla jag måste erkänna att jag har haft ett mycket bra erbjudande men detta hotell erbjuder en hel del av den vanliga pris. De har vissa liten sak som alltid göra dig nöjd som kostnadsfri minibar att det finns daglig tankats, kakor, kaffe...och te till gratis i lobbyn, för skidåkare gratis pendelbuss till the ski areas. De har en bra personal i baren och restaurang och även i lobbyn som är alltid redo att hjälpa dig. Utmärkt läge precis i mitten av kommersiella området. The thing/ställe som kan förbättras med en ny bastu, duschar och relax zone är spaet eftersom krisen för 7 Eur erbjuds inte så mycket. Slutsats mycket mycket bra val.Mer

Datum för vistelsen: december 2016
Omdömet skrevs 13 december 2016 från mobil enhet

Fantastisk några dagar i Andorra! Detta hotell är utmärkt för par som söker en avkopplande några få dagar bort eller skidåkning om de önskar med ski lifts från la mad Dana och gran Valera i närheten! Bra saker om hotel inkluderar. . . . ..... Renligheten på hotellet och rummet , den verkligen hjälpsam personal (xavi i receptionen i synnerhet) , läget (on the main strip och gångavstånd på Caldea spa! Bara nackdelarna var de extra utbetalningar som ingår frukost om du bestämde att äta på hotellet istället för att gå ut, the car som är € 22 en dag på plats eller € 32 för 3 dagar mittemot hotellet i Empark som i ärlighetens namn de gjorde rekommendera och slutligen fick vi veta att vi hade en king size-säng när det egentligen var 2 enkelsängar skjutits tillsammans! Sammantaget fantastiskt hotell och mycket prisvärt! Skulle rekommendera till alla : )Mer

Datum för vistelsen: december 2016
Visa fler omdömen
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Golden Tulip Andorra Fenix Hotel.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
56 US$ - 288 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
fenix hotel escaldes engordany
PLATS
AndorraEscaldes-Engordany ParishEscaldes-Engordany
ANTAL RUM
120
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt