Bodde en natt på detta hotell och är väl inte så nöjd med hotellet som helhet. Den utfällbara extrasängen i form av en fåtölj var så hård att 12 åringen inte kunde sova på den så hon fick dela säng med mig. Kuddarna är under all kritik, så tunna att man fick vika de dubbelt för att ens känna att man sov på en kudde.. Gardinerna på rummet hade fläckar, golvet var slitet och känslan var sunkigt och slitet. Vi fick ett rum i typ källaren kändes det som, 2 trappor ner .....utan hiss och detta meddelas inte vid bokningen, som tur var hade vi inte barnvagn men dock tungt bagage. Kallt i rummet så att vi frös på morgonen, men varmt i alla andra utrymmen på hotellet så man nästan svettades. Toapappret tog slut, å nej så mycket går vi inte på toa och platsen för extrarullen ekade…
Barnvänligt med våningssäng, baranpassad mat och pysselpåse vid incheck. Som många andra Scandic är byggnaden ett betongkomplex från 60/70 talet som fått viss uppfräschning. Pga Corona-restriktioner avstår jag att kommentera service i restaurang och bar. Rummet vär säkert städat, men inte helt rent vid ankomst. Aningen har det inte används på länge eller så stämmer det inte att "alla ytor torkas av med desinfektionsmedel", då damm och kladd fanns på den utfällbara extrasängen. Utan dessa missar hade betyget blivit en fyra.
Vi var på plats tidigt och vi hade önskat tidig incheckning. Jag visste att det inte var någon garanti, för att det stod tydligt när man gjorde valet på hemsidan. Men eftersom vi ändå var på plats tänkte vi att det inte skadar att gå in och höra om det fanns färdiga rum. Jag fick ett fruktansvärt otrevligt och arrogant bemötande när jag ställde frågan i receptionen och vi fick komma tillbaka senare på dagen. Rummen var helt okej. Men det fanns ingen kyl på rummet och möbler och inredning var slitet. Frukostbuffén var god och anpassning med tanke på smittspridning var godkänd. Plus för familjevänligt och gratis parkering.
Ingen som helst tanke på att minska smittspridning här inte. Fullbelagt och folk som inte visade någon hänsyn alls. Att man som en sån stor kedja ha frukostbuffé med fullt hotell säger väl det mesta. Hur minskar man smittspridningen då? Dålig attityd på personalen i restaurangen. Rummet dåligt städat, fullt med hår i duschen så vatten inte rann undan. Skulle bott flera nätter men valde att stanna vid en.
Vi bodde på hotellet två nätter med två små barn. Maten var bra, rummet var helt ok, men städningen uteblev helt, till och med har man inte tömt soporna som vi hade. Med tanke på att det är sommar och att vi har barn med blöja så var det inte riktigt helt okej. Jag har framfört kritiken till personalen. Frukostbuffén något begränsat pga Corona. Annars bra mat, jag saknade inget direkt. Poolen är tråkig, med kallvatten och inte bra belyst. En av barnen tyckte det var lite otäckt, den andra badade kort stund pga att det var kallt. Vi har inte hunnit använda gymmet. Överlag helt okej Hotel, men vet inte om jag skulle boka dit igen.
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt