Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Spara
Dela
Nybrogatan 25-27, Stockholm 114 39 Sverige
Preferred Hotels
Booking.com
Expedia.com
Orbitz.com
Hotels.com
Priceline
Visa alla 11 erbjudanden
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Resenär (67)
Svit och rum (29)
Middag (11)
Vad är Travellers’ Choice?
Tripadvisor ger utmärkelsen Travellers' Choice till boenden, sevärdheter och restauranger som konsekvent får fantastiska omdömen från resenärer och rankas inom bäst 10 % av boenden på Tripadvisor.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Res säkert under covid-19-krisen
Gå till vårt hjälpcenter Res säkert för att se hur vi hjälper dig att fatta mer välinformerade resebeslut under covid-19-krisen.
Det här kan du förvänta dig under din vistelse
  • Handsprit finns tillgängligt för gäster och personal
  • Individuellt förpackade toalettartiklar
Uppdaterat 21-08-10 Säkerhetsåtgärder tillhandahålls av verksamheten och kontrolleras inte av Tripadvisor.
Uppdaterat 21-08-10 Säkerhetsåtgärder tillhandahålls av verksamheten och kontrolleras inte av Tripadvisor.

Om

Nr 6 av 160 i Stockholm
Läge
Renlighet
Service
Standard
Travellers' Choice
Hotellbekvämligheter
Parkeringsservice
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Bar/lounge
Kvällsunderhållning
Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna )
Flygplatstransport
Mötesrum
Wifi
Bastu
Restaurang
Frukost tillgängligt
Frukost på rummet
Vin/champagne
Taxitjänst
Spa
Ansiktsbehandlingar
Helkroppsmassage
Handmassage
Huvudmassage
Sminktjänster
Massage
Nackmassage
Ångbastu
Bagageförvaring
Dagstidning
Rökfritt hotell
Butiker
Paraply
Incheckning dygnet runt
Reception öppen dygnet runt
Expressincheckning/-utcheckning
Privat incheckning/utcheckning
Kemtvätt
Tvättservice
Stryktjänst
Skoputsning
Visa fler
Rumsegenskaper
Allergifritt rum
Mörkläggningsgardiner
Luftkonditionering
Skrivbord
Städning
Kaffe-/tebryggare
Kabel-/satellit-tv
Badkar/dusch
Ljudisolerade rum
Badrockar
Sammanhängande rum tillgängliga
Rumsservice
Värdeförvaringsskåp
Område med sittplatser
Telefon
Garderob/klädskåp
Vatten på flaska
Klädstång
Strykjärn
Värdeförvaringsskåp för bärbar dator
Privata badrum
Väckningstjänst/väckarklocka
Minibar
Plattskärms-tv
Kostnadsfria toalettartiklar
Hårtork
Visa fler
Rumstyper
Stadsutsikt
Rökfria rum
Sviter
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Designhotell
Lyx
Talade språk
Svenska, Engelska
123omdömen0F+S5 rumstips
Medlemsbetyg
  • 107
  • 4
  • 9
  • 3
  • 0
Tid på året
Resenärstyp
Språk
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
Olle T skrev ett omdöme 23 juni
1 inlägg1 hjälpsamhetsröst
Supertrevligt bemötande och service i världsklass! Fantastisk frukost, otroligt resturang och bra drag i baren. Hanna i receptionen hjälpte oss med allt vi behövde, jag kommer absolut rekommendera detta hotell till er som vill bo centralt och ha en underbar hotellupplevelse
Läs mer
Datum för vistelsen: juni 2022Restyp: Reste
1 hjälpsamhetsröst
Användbart
Dela
Sofie S skrev ett omdöme 22 juni
1 inlägg1 hjälpsamhetsröst
Till bringat ett magiskt dygn med familjen i Stockholm. Checkade in på Villa Dagmar, på Stockholms bästa adress med gångavstånd till allt man kan önska sig av en city wkd. Restauranger, shopping, Strandvägen och Djurgården. Vackra, svala rum med skönaste sängen vi någonsin sovit i (kan köpas på hemsidan, vilket vi överväger starkt). Fantastiska drinkar komponerade av Timmy i baren och lyxig frukost på det. Ett helt perfekt dygn i vår vackra huvudstad, stort tack till den fantastiska personalen som tog så väl hand om oss! We’ll be back!
Läs mer
Datum för vistelsen: juni 2022Restyp: Reste
1 hjälpsamhetsröst
Användbart
Dela
Svar från Hanna Widenheim, Guest Services / Front Office för Villa Dagmar
Svarade för 2 dagar sedan
Kära Sofie, Tack för att du tagit dig tiden för att skriva ett omdöme om oss på Villa Dagmar. Vi är väldigt glada för att du har haft en så fin vistelse hos oss. Det är en fantastisk förmån att hotellet kan erbjuda gångavstånd till flera av Stockholms pärlor. Jag hoppas att vi får möjligheten att välkomna dig tillbaka, Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Front Office Manager
Läs mer
Lialu skrev ett omdöme 19 juni
Umeå, Sverige301 inlägg168 hjälpsamhetsröster
Det hotell jag vanligen bor på var fullbokat (Lydmar - fantastiskt ställe!!!) och jag har varit nyfiken på Villa Dagmar så jag bokade där. Rumkategori var Deluxe room, alltså inte ett av de mindre rummen, kostade 5400 kr för en natt (tors-fre) med frukost. Hög prisnivå således. Rummet var jättefint och smakfullt inrett med trevliga detaljer och lyxiga produkter och superskön säng, men jättelitet. Sedan hittade jag en redan använd tandborste i en öppnad förpackning (inte så fräscht). När jag kom till hotellet stod en annan gäst och väntade i receptionen (hon hade stått där ett tag) och efter mig kom ytterligare gäster. Provade ringa 2 ggr från den lur som fanns för ändamålet, men det tog ändå nästan 15 minuter innan någon dök upp. Överlag var servicen antingen superbra eller ganska nonchalant. Min tes är att personalen i viss fall helt enkelt inte är tillräckligt utbildade och erfarna. Maten var god på Dagges och frukosten var trevlig, men inget supersärskilt. Så, många väldigt bra saker, men på denna prisnivå håller det inte, tyvärr. Hoppas på bättring framöver. Kanske gör ett nytt försök om några år.
Läs mer
Datum för vistelsen: juni 2022
Läge
Renlighet
Service
Användbart
Dela
Svar från Hanna Widenheim, Guest Services / Front Office för Villa Dagmar
Svarade för 3 dagar sedan
Kära Lialu, Tack så mycket för att du har tagit dig tiden och skriva ett omdöme om oss. Vi ber verkligen om ursäkt för att ditt besök inte matchade dina förväntningar. Våra rum är något mindre i storlek men väldigt exklusiva. Självklart ska vår personal alltid vara på plats i närheten av receptionen, men det finns tyvärr tillfällen då de kan uppstå situationer som kräver att någon måste lämna receptionen under kortare stunder. Jag kommer att gå vidare med din observation gällande noncharlant personal, det är självklart oerhört viktigt att vår personal håller den standard som vi lovar. Jag hoppas vi får möjlighet att välkomna dig tillbaka till oss igen så vi kan bevisa för oss själva att vi är bättre än såhär, Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Front Office Manager
Läs mer
Anna skrev ett omdöme 14 juni
1 inlägg
Vid bokning informerades vi om möjlighet till spa med olika behandlingar och att inget behövde bokas i förväg. Lät fanstastiskt. Att bokning kunde ske under vistelsen och att det fanns gott om tider bekräftades vid incheckning. När vi senare skulle boka kring 16 visade det sig att ingen terapeut fanns på plats men kunde ringas in, vilket skulle ta en timme. Vi bestämde då att ta tre behandlingar morgonen efter. Inte heller detta skulle enligt uppgift vara några problem att ordna. Vid 22 tiden fick vi sms-meddelande om att det inte skulle finnas tid för våra behandlingar. Tog på nytt kontakt med receptionen och meddelade att vi var helt öppna för typer av behandling och att det räckte med en tid. De skulle återkomma men hördes aldrig av. Möjligheten till behandlingar var skälet till att vi valde hotellet och vi kände oss grundlurade. Om en service inte kan erbjudas alls under ett dygn är det bättre att rakryggat meddela det än att lura in kunden i att tronat det går att ordna och sedan återkommande gånger backa från löften. Utöver denna besvikelse var vistelsen ok sånär som på en tom linsförpackning på badrumsgolvet vilket fick oss arr fundera över kvaliteten på städningen. Sängarna vet sköna, rummet fint och maten i restaurangen var magisk, Dessutom väldigt trevlig serveringspersonal såväl under middagen på kvällen som vid lunchen dagen efter.
Läs mer
Datum för vistelsen: juni 2022
Renlighet
Service
Sovkvalitet
Användbart
Dela
Svar från Hanna Widenheim, Guest Services / Front Office för Villa Dagmar
Svarade för 3 dagar sedan
Kära Anna, Tack för att du tagit dig tiden och skriva en review om oss på Villa Dagmar. Vi är väldigt ledsna över att det blev misskomunikation mellan oss och SPA:t under er vistelse här. Det är självklart oerhört viktigt för vår del att man som gäst lämnar och känner sig nöjd med sin övernattning. Vi hade dessvärre inte någon möjlighet att få in en terapeut för 3 behandlingar med så kort framförhållning. Vi kommer att gå vidare med detta och se över vad vi kunde gjort annorlunda för att bli ännu bättre. Jag hoppas att vi ska få möjlighet att välkomna er tillbaka igen och bevisa på nytt att vi kan leverera bättre än så här. Du får gärna kontakta mig på mail så vi kan erbjuda ett fint rum inför er nästa vistelse, du når mig på hanna.widenheim@hotelvilladagmar.com Jag önskar dig en fortsatt fin dag, Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Front Office Manager
Läs mer
G2789KQmichaelk skrev ett omdöme maj 2022
Göteborg, Sverige5 inlägg3 hjälpsamhetsröster
Mycket bra, hjälpsam och trevlig service på alla sätt. Mycket bra läget i stan! Baren stängt mycket tidigt. Frukostutbud (buffet) groteskt dåligt med tanke på prisnivån, nästan pinsamt lite urval. Mycket dåligt service vid borden där gamla tallrikar bara på uppmaning tas bort, där man inte kommer fram och frågar gästerna om det önskas mer, personalen där ute klädd som på DDR-tiden, helt obegripligt dåligt service och urval där. Armstödet på stolarna av tunnt stål så att man inte kan vila armarna utan att få ont (bekvämt dock i övrigt). Mycket oro vid incheckningen då mycket folk, trångt, högt ljud vid receptionen, trångt med resväskorna. Jag åkt till Dagmar för att se om det motsvarade mitt goldstandart-hotell Dorsia i Göteborg på östra sidan landet. Men verkligen NEJ - Dagmar befinner sig ljusår ifrån den kvalitetsnivån och den hjärtliga värmen som sprids där. Med tanke på prisnivån är Dagmar INGET som jag kan rekommendera.
Läs mer
Datum för vistelsen: maj 2022Restyp: Reste
Användbart
Dela
Svar från Hanna Widenheim, Gästservice/reception för Villa Dagmar
Svarade för 4 veckor sedan
Kära Michael, Tack för att du valt att dela med dig utav dina erfarenheter ifrån din vistelse på Villa Dagmar. Så tråkigt att läsa att upplevelsen inte blev som den ska, det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för. Jag kommer att ta detta vidare till ansvariga för restaurangen för att säkerställa att produkten håller högsta möjliga nivå framöver. Jag skulle gärna komma i kontakt med dig för att höra mer om din upplevelse, du når mig enklast via hanna.widenheim@hotelvilladagmar.com Jag önskar dig en fortsatt fin dag, och varmt välkommen tillbaka Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Front Office Manager
Läs mer
Föregående
123456
PRISKLASS
318 US$ - 382 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
SverigeStockholms länStockholmÖstermalm
ANTAL RUM
70
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt
Vanliga frågor och svar om Villa Dagmar
Vilka populära sevärdheter ligger nära Villa Dagmar?
Närliggande sevärdheter inkluderar Armémuseum (0,2 km), Strandvägen (0,4 km) och Hallwylska Museet (0,3 km).
Vilka är några av de bekvämligheter som finns på Villa Dagmar?
Några av de populäraste bekvämligheterna som erbjuds är kostnadsfritt wifi, restaurang och lounge.
Vilka rumsbekvämligheter finns på Villa Dagmar?
De bästa bekvämligheterna inkluderar minibar, luftkonditionering och plattskärms-tv.
Vilka alternativ för mat och dryck finns på Villa Dagmar?
Gästerna kan ta del av restaurang, lounge och frukost under vistelsen.
Finns det parkering vid Villa Dagmar?
Ja, parkeringsservice är tillgängligt för gäster.
Vilka restauranger ligger i närheten av Villa Dagmar?
Restauranger med bra läge inkluderar Mom's Kitchen Nybrogatan, Gastrologik och Restaurang Ekstedt.
Finns det möjligheter att träna på Villa Dagmar?
Ja, gästerna har tillgång till träningsanläggning och bastu under vistelsen.
Har Villa Dagmar kostnadsfri flygplatstransport?
Ja, Villa Dagmar erbjuder flygplatstransport för gäster. Vi rekommenderar att du ringer i förväg för att bekräfta uppgifterna.
Erbjuds städtjänster på Villa Dagmar?
Ja, kemtvätt och tvättservice erbjuds åt gästerna.
Är husdjur tillåtna på Villa Dagmar?
Ja, husdjur är vanligtvis tillåtna, men det är alltid bäst att ringa i förväg för att bekräfta.