Ett bra övernattningshotell utmed E4:an. Ligger som en barack i ett industriområde, men nära till bussen som tar dig över till Skärholmen och tunnelbanan in till Stockholm. Flera stora handelsområden i närheten, även Ikea. Dock är kuddarna lite små 40x40 cm. Jag hade även önskat en liten handduk, finns bara badlakan. Annars okey. Frukosten okey. Tyvärr ingen buffe´i Coronatider.
Rent och fräscht hotell, sköna sängar och med bra läge om du ska besöka Skärholmen man får så mycket som man betalar. I övrigt ligger hotellet i ett bra område som det kändes tryggt och lugnt att promenera
Man får för vad man betalar. Billigt men en barackliknande byggnad. Verkar mest vara arbetare som bor här. Men rummen helt okey. Saknar en liten handduk och en fotmatta vid duschen. Frukosten bra, dock väldigt litet frukostrum, så man får köa för att få en plats. Nära till shopping center både Ikea, Kungens kurva, Heron city och Skärholmen. Smidigt ta Ikeas gratisbuss in till stan.
Spenderade endast 1,5h vid hotellet eftersom att mina luftvägar tog stryk och jag inte kunde andas eller prata pga. Väldigt dålig inomhus luft, hjälpte inte heller att vädra. Då vi pratade och förklarade vänligt vår situation med mannen i receptionen fick vi endast höra "aha men ni får inga pengar tillbaka" med ett argt tonläge. Han i receptionen brydde sig alltså inte ett dugg fasst jag knappt kunde andas. Vi bad aldrig om att fä pengarna tilbaka, men ett vänligare bemötande samt att försöka komms på en lösning skulle ju ha varit mera uppskattat. Väldigt dålig kundbetjäning. Är du ens lite mögelkänslig bör du absolut inte besöka detta hotell.
Nej, vi kommer inte tillbaka! Bokade rummet via Expedia, betalade i förskott och fick en bekräftelse via SMS. Tillsammans med min fru, 16-årige dotter och 12-årige son bokar vi ett familjerum med frukost för fyra personer. Orkar du läsa, så följer handlingen nedan: För dig som vill gena säger jag bara, säkerställ att du får sängar till alla innan du åker hit och lita inte på din bekräftelse eller på personalens vilja att du skall få säng, sängkläder eller handduk till alla. Ca 21:10 • Vi ankommer hotellet • Receptionisten hittar först inget rum • Sedan är det bokat för tre personer • Vi säger fyra • Då menar han att det är så att barn under 12 år ska dela säng med en vuxen. • Vi vägrar, han säger att det inte finns någon lösning • Vi föreslår extrasäng, han säger ok, men det kostar 250kr/natt • Vi säger, näe det får ni stå för • Han säger: vi rullar in en säng så får vi lösa det imorgon • Vi säger ok, ta in extrasängen • Han säger ok, men frågar också visst ska ni stanna tre nätter? • Nej säger vi, vi har bokat o betalat för två nätter. • Vi visar också vår sms-bekräftelse samt länken till Expedias sida, inte någonstans där nämns 3 sängar på 4 personer. Ca 21:30 • Receptionisten knackar på rummet • Säger att han ogillar säga detta, men enligt hans mejl som vi inte sett så ska vi ha ett rum bokat för tre • Vi vägrar fortfarande, och säger att vi måste få in en extrasäng. • Han lämnar oss Ca 21:50 • Vi går till receptionen o försöker få hit en extra säng, även betala för den • Han säger att han ska prata med sina chefer, men att han slutar om 30min Ca 22:10 • Vi går till receptionen igen för att kolla läget i syfte att få en extrasäng. • Svaret blir att det är vårt fel, men möjligtvis att hotellet felat som inte har 4 kuddar och fyra täcken på rummet. • Men fortfarande ingen extrasäng Ca 22:34 • Receptionisten kommer med täcke och kudden, men ingen extrasäng • Om han fått tag på någon chef eller inte förtäljer inte historien, • Vi delar nu på tre sängar på fyra personer och har tre handdukar att dela på.…
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt