Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Spara
Dela
Dalbyvagen 20, Lund 224 60 Sverige
De lägsta priserna för din vistelse
Expedia.com
90 US$
Helt återbetalningsbar innan lör 14 okt.
Bli belönad med One Key
Hotels.com
90 US$
Helt återbetalningsbar innan lör 14 okt.
Bli belönad med One Key
Trip.com
88 US$
Booking.com
Priceline90 US$
ZenHotels.com93 US$
Visa alla 14 erbjudanden
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Resenär (64)
Svit och rum (34)
Middag (2)
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.

Om

Nr 15 av 19 hotell i Lund
Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotel Finn är inget vanligt hotell. Vi vänder oss i första hand till dig som kommer till Lund för att arbeta i kortare eller längre perioder. Till dig som söker ett billigt, modernt och bekvämt boende men som gärna sköter dig själv. Till dig som uppskattar valfrihet och self service, i allt från incheckning till frukost. Till dig som vill känna dig som hemma – även när du är borta.
Läs mer
Föreslå ändringar för att förbättra det vi visar.Förbättra det här objektet
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Snacksbar
Cyklar finns tillgängliga
Brädspel/pussel
Böcker, DVD-filmer, musik för barn
Inomhuslekområde för barn
Parkering på gatan
Wifi
Varuautomat
Flygplatstransport
Livsmedelsbutik
Rökfritt hotell
Utomhusmöbler
Gemensamt lounge-/tv-område
Butiker
Sol-/strandstolar
Tvättservice
Tvättrum med självbetjäning
Visa fler
Rumsegenskaper
Pentry
Mikrovågsugn
Plattskärms-tv
Rumstyper
Rökfria rum
Sviter
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Modern
Business
Talade språk
Svenska, Engelska, Danska, Polska
134omdömen1F+S1 rumstips

Omdömen
Vi kontrollerar omdömen.
Tripadvisors syn på omdömen
Innan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.

Medlemsbetyg
  • 34
  • 62
  • 23
  • 8
  • 7
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Mer
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
Karlstad12 skrev ett omdöme aug. 2020
Karlstad, Sverige11 inlägg3 hjälpsamhetsröster
40 minuters incheckning vid dator trots förbetalning med kort som ej registrerats. Ingen AC-hett i rummet-måste ha fönster öppet -mkt trafik. Betalar överpris genom hotels.com 200:- mer än direkt bokning på hotell-kasst. Smutsiga fönster.
Läs mer
Datum för vistelsen: augusti 2020Restyp: Reste som ett par
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
SwedeRob skrev ett omdöme jan. 2020
Stockholms län, Sverige42 inlägg56 hjälpsamhetsröster
Blev automatiskt tilldelad ett rum i källaren vilket jag inte bokat. Fanns ingen personal att prata med. Ingen ventilation, varmt och kvavt, mycket dålig luft. Fönstret (i en grop under mark med massa gamla löv och smuts utanför) gick inte att ha öppet för fönsterspärren var trasig. Huvudvärk. Tack för det ”hotel” Finn! Skulle inte bo där igen ens om det var gratis!
Läs mer
Datum för vistelsen: januari 2020Restyp: Reste ensam
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Svar från Hotel_Lundia, Hotelldirektör för Hotel Finn
Svarade 12 feb. 2020
Hej Robert Tack för din recension även här på Tripadvisor. Vi har ju haft personlig kontakt kring din bokning och vistelse, därtill kompensationen som betalades ut till dig. Du är som jag nämnt tidigare varmt välkommen att återkomma till mig skulle det finnas ytterligare funderingar eller tankar du vill lufta. Med vänliga hälsningar Christian Weste
Läs mer
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Zoe62 skrev ett omdöme jan. 2020
1 inlägg2 hjälpsamhetsröster
Trots bokningsbekräftelse med texten "Betald" hittar inte självincheckningen mig. Via interntelefon pratar jag med en receptionist som totalt saknar servicekänsla. Hon är mer intresserad av att berätta om vilka villkor som gäller än att överhuvudtaget lyssna på min beskrivning av vad jag har gjort och ännu mindre intresserad av HUR jag/hon ska lösa det. Hennes förslag är att jag ska betala igen vilket jag vägrar eftersom det står betald på min bokning och att jag vill att hon hjälper mig att ta reda på vad som blivit fel. Eller om hon kan ta bort den och att jag bokar igen. Det kommer inga förslag på hur detta ska lösas. I samma veva kommer ett par från Danmark in och kan inte heller checka in trots betalning. De får inte heller någon hjälp utan får ringa själva till bokningssiten. Jag och dom ringer fram och tillbaka till receptionisten. Till slut tröttnar jag och avbokar rummet via mitt mail. Då ringer hon upp och säger att jag ser att du har avbokat, jag frågar då hur jag kan avboka något som enligt henne inte är bokat. Då svarar hon om du inte bokar om eller lämnar hotellet så ringer jag Securitas. Jag lämnar hotellet och 5 min senare kommer 3 stora starka securitasvakter. Otäckt! Jag sitter i min bil och försöker hitta ett annat hotell då en av dom vill prata med mig...? Jag rullar inte ner rutan utan bara skakar på huvudet. Senare kommer mannen från Danmark fram och undrar skrattande varför 3 stycken kommer, jag är en gymnasielärare på 57 år. Danskarna har fortfarande inte fått hjälp. De 3vSecuritasvakterna står och stirrar in på mig när jag sitter i bilen utanför hotell Finn och försöker ringa bokningssiten. De står och vaktar mig. Vad skulle jag kunna göra? Fruktansvärt obehaglig situation. Jag blev helt chockad. Körde förvirrat runt i Lund och kunde inte ens förmå mig att boka ett nytt rum utan fick sova i bilen.
Läs mer
Datum för vistelsen: januari 2020Restyp: Reste i arbetet
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
2 hjälpsamhetsröster
Användbart
Dela
Annika T skrev ett omdöme okt. 2019
Uppsala, Sverige3 inlägg1 hjälpsamhetsröst
Jag kommer hela hösten bo på Hotel Finn de veckor jag jobbar i Lund. Varför väljer jag Finn? Ligger bra till både för mitt jobb och i förhållande till centrum. Ligger i trevliga kvarter som inbjuder till kvällspromenader. Nära till hållplatser för bussar både in till centrala Lund eller Malmö. Jag har valt rum med liten köksdel med kyl, mikro och plattor. Sköna sängar och tysta rum. Får ha rummet för mig själv utan att personal kommer och städar varje dag eftersom städ och byte av lakan och handdukar sker var 5:e dag. Bra miljötänk! Sist men inte minst: Trevlig personal!
Läs mer
Datum för vistelsen: september 2019Restyp: Reste i arbetet
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Svar från Hotel_Lundia, Hotelldirektör för Hotel Finn
Svarade 13 okt. 2019
Hej Annika Ett stort tack för fina och vänliga ord, gläder mig och oss väldigt mycket att höra. Kollegorna hälsar och tackar de med! Med vänliga hälsningar Christian Weste
Läs mer
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Paul G skrev ett omdöme aug. 2019
Stockholm, Sverige19 inlägg36 hjälpsamhetsröster
Allmänt bra, ger 4/5. Det mindre bra var att toaletten på rummet 2005 kom det ljud ifrån vilket gjorde att vi inte kunde sova DOCK löst detta sig väldigt smidigt och vi fick ett nytt rum direkt. Besök detta hotel om priset är rimligt!
Läs mer
Datum för vistelsen: augusti 2019
Standard
Rum
Service
Restyp: Reste med familjen
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Svar från Staff_HotelFinn, Receptionschef för Hotel Finn
Svarade 5 aug. 2019
Hej Paul, Tack för din trevliga recension, vad bra att det löste sig smidigt med rumsbytet. Önskar dig en fortsatt trevlig sommar och hoppas att vi kan få välkomna er till Lund vid annat tillfälle. Hälsningar, Emelie Jörgensen
Läs mer
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Föregående
123456
PRISKLASS
75 US$ - 97 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
SverigeSkåne länLund
ANTAL RUM
50
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt

HOTEL FINN (Lund, Sverige) - omdömen och prisjämförelse - Tripadvisor

Vanliga frågor och svar om Hotel Finn
Vilka populära sevärdheter ligger nära Hotel Finn?
Närliggande sevärdheter inkluderar Kulturen i Lund - kulturhistoriskt museum och friluftsmuseum (1,2 km), Botaniska Trädgården (0,8 km) och Li Ljung Design – Smycken (0,8 km).
Vilka är några av de bekvämligheter som finns på Hotel Finn?
Några av de populäraste bekvämligheterna som erbjuds är kostnadsfritt wifi, träningsanläggning och fri parkering.
Vilka alternativ för mat och dryck finns på Hotel Finn?
Gästerna kan ta del av snackbar under vistelsen.
Finns det parkering vid Hotel Finn?
Ja, fri parkering och parkering på gatan är tillgängliga för gäster.
Vilka restauranger ligger i närheten av Hotel Finn?
Restauranger med bra läge inkluderar Matrummet, Hjulet Mat & Vin och Malmstens Fisk & Kök.
Finns det möjligheter att träna på Hotel Finn?
Ja, gästerna har tillgång till träningsanläggning under vistelsen.
Har Hotel Finn kostnadsfri flygplatstransport?
Ja, Hotel Finn erbjuder flygplatstransport för gäster. Vi rekommenderar att du ringer i förväg för att bekräfta uppgifterna.
Erbjuds städtjänster på Hotel Finn?
Ja, tvättservice och tvättrum för självbetjäning erbjuds åt gästerna.
Vilka språk talas av personalen på Hotel Finn?
Personalen talar flera språk, inklusive engelska, polska, svenska och danska.
Finns det några historiska platser nära Hotel Finn?
Många resenärer gillar att besöka Universitetshuset (1,4 km) Apoteket Svanen, (1,3 km) och Kungshuset i Lundagård (1,3 km).
Är Hotel Finn handikappanpassat?
Ja, det erbjuder anpassat för rullstol. För specifika förfrågningar rekommenderar vi att du ringer tidigare för att bekräfta.