Så mysigt hotell ! Gratis parkering. Linda i receptionen är helt fantastisk! Så trevlig och möter en alltid med ett leende. Hoppas hon finns där nästa gång :) så tillmötesgående och utåtriktad person. Köket va lite sämre, bemötande Och smak på mat ( smakade inget alls)
Hotell Erikslund ett medelmåttigt hotell utanför Ängelholm besöktes 2 nätter i november 2022. Stor parkering, men en av dagarna var den fullbelagd, tur att man kunde ta en el plats med hybridbilen. Rummet var godkänt, men kallt. Sängarna gav bra sömn. Frukosten var superb men det var kallt i matsalen. Hotellet lämpligt som utgångspunkt för utflykt till bl.a. Mölle och Kulla-halvön.
Rummet var av medelklass, helt ok till priset vi betalade. Det fanns inget kylskåp på rummet. Tyvärr fick vi ett rum som vätte mot motorvägen så det var ständigt vägbuller. Ät på värdshuset om du letar efter en mer prisvärd middag, de stänger dock 18.00 . Restaurang Erik erbjuder a la cartemiddag till normalpris, ingen kulinarisk upplevelse men helt ok. Behandlingen som jag provade, massage i 50 minuter, utfördes av kunnig och lyhörd personal.
Gjorde en beställning på mat. Fick inget besked om jag skulle vänta, eller gå och sätta mig. Hon bakom kassan började att betjäna andra kunder. Medan jag stod och väntade så blev jag nonchalerad, efter ett tag frågade jag var min mat var. Hon mumlade om ett missförstånd i köket. Då fick jag efter att hon kontrollerade i köket att jag kunde gå och sätta mig. Fick veta att dom skulle komma ut med maten. Ca 15 minuter senare, ännu ingen mat gick jag för att kontrollera var maten var. Samma svar, efter att jag väntat ytterligare en stund kom dom med det.
Efter åtta timmar i bil såg vi framemot att få en härlig middag tillsammans med familjen som rest minst lika långt. Vi hade bokat bord i restaurangen flera dagar innan vistelsens början och vi beställer in drinkar innan maten. Servitrisen ger oss andra drinkar än vi beställt och skyller på oss att ”hon hörde en annan drink” än den vi tog. Hon gnäller sedan på att de kanske inte ens hade drinken vi bad om (vi beställde från menyn) hon gör nya och kommer ut med dom. När vi ska äta middag får vi vänta 1.5 timme på att få vår mat då de ”glömt” att frammana vår mat. När vi frågar den speciella servitrisen olika frågor om vår beställning är hon nonchalant och bara går ifrån efter att vi ställt vår fråga. De är heller inte tillmötesgående för allergier. Hon har även sönder ett glas över en ur vår familj och tar knappt upp glaset eller ber om ursäkt. En timme efter förrätten går vi och frågar var vår mat är. De kommer också ut med en fel varmrätt till en ur vår familj och försöker få henne att välja den maträtt de kommer ut med som hon inte beställt. De kompenserar oss men de kompenserar oss inte för hur dålig upplevelsen här är utan tänker mest på egen vinning och chefen som bestämt vad vi ska få i kompensation kommer inte ut och löser problemet själv utan låter en servitris ta tag i deras problem. Servicen här är under all kritik och rummen är okej. Åker inte hit igen utan väljer ett annat hotell vid nästa vistelse i Ängelholm.…
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt