Personalen mycket hjälpsam och vänlig gjorde en sådan skillnad i vår vistelse. Även om frukost inte ingick, åt vi dagligen på hotellet eftersom spridningen var så underbar och endast 15 euro per person.
Älskade denna plats. Mycket modernt med bekväma sängar och fantastiska rumsfaciliteter. Stora TV-apparater, mörkläggningsgardiner, ljud bevisade, stämningsbelysning, moderna badrumsfaciliteter fantastiska duschar. Inget att klaga på. Många högteknologiska funktioner. Det enda mindre problemet var så många standby-ljus på natten på grund av alla prylar som inte kunde stängas av. Nej, frågan på glänt eftersom allt annat var perfekt och mycket rimligt
Stor uppmärksamhet på detaljer, känns som att den designades av en verklig vanlig resenär. Rummet ser exakt ut som bilderna, älskade bekvämligheterna, som kvalitetsjärn och stor dusch, och rummets storlek. Kroppskräm var en fantastisk bonus.
… mellanledningen behöver omfattande kundserviceutbildning … hur kan du få slut på dricksvatten på hotellet och när vi gick och köpte vatten på hotellets restaurang föreslog avdelningschefen att vi skulle gå och köpa vatten från baren bredvid? ? Tack till front office junior personal Hugo, Jessica och Tanya för att de kom till undsättning (efter att ha hört vad ledningen föreslog) bad de rikligt om ursäkt för behandlingen och försökte hitta vatten åt oss men kunde inte hitta (det var sent på natten ) … för att hjälpa oss ledde de oss till gymmet så att vi kan fylla på vår flaska från vattenkylaren - tack igen killar ni är mästare och hotellets generaldirektör borde veta om er utmärkt serviceåterställning. Hemskt kaffe - smakar lerigt vatten! Priset varierar också mellan 2 euro och 3 euro (beror på vem som hanterar kassan LOL) Jag skulle föreslå alla som behöver en kaffe att gå utanför hotellet sväng höger och runt hörnet ligger ett fantastiskt kafé som serverar espresso för 0 . 80 c och bageriet serverar färska croissanter och bakverk. . du kan få frukost för mindre än 4 euro! Vi hade ett annat avsnitt när vi checkade in nästa gång. . vi fick ett rum på bottenvåningen (hemsk internetsignal där) … Jessica vid receptionen var vänlig nog att byta rum åt oss men medan vi flyttade konfronterades vi med ingenjörerna som fortsatte att oförskämt insistera på att signalen var bra … det var roligt att de ville bråka om signalstyrkan… de borde också gå med på utbildning i kundtjänst… Jag föredrog att ignorera dem och inte engagera mig! Nu den goda delen! ! Hårdvaran på hotellet är fantastisk! All utrustning är högteknologisk och hotellet är exceptionellt designat för att tillgodose kundernas komfort. . läget är fantastiskt och nära Trinidad station, sängarna är såååå bekväma och duschar är en av de bästa jag någonsin har upplevt ... stämningsljusen i rummet är väldigt cool och allt är helt nytt! ! Liftarna är snabba och hotellet har en riktigt bekväm design. . det finns till och med robotar för att leverera mat till rummen (jag försökte inte men det är en cool touch) Vi kommer definitivt att gå tillbaka till varumärket YOTEL eftersom hotellet imponerade på oss minus den olyckliga kundserviceupplevelsen.…
Den måste ha fler instruktioner om hur appen fungerar. Vissa funktioner har inte fungerat alls. Sovrummet är stort och bekvämt. Mitt rum hade en vacker utsikt över staden. Även om duschen är mycket bra, är toaletten väldigt mörk.
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt