Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

3k Barcelona Hotel

Spara
Dela
Rua Laura Alves 10, Lissabon 1050-138 Portugal
De lägsta priserna för din vistelse
Hotels.com
69 US$
View deal
Booking.com
79 US$
View deal
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-30
Boka nu, betala på plats
Agoda.com
128 US$
59 US$
View deal
SPARA 69 US$
Expedia.com69 US$
Priceline68 US$
getaroom.com128 US$
Visa alla 16 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Resenär (206)
Svit och rum (290)
Middag (20)
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.

Om

Nr 203 av 299 hotell i Lissabon
Läge
Renlighet
Service
Standard

Det behöver inte vara svårt att hitta ett perfekt tyst hotell i Lissabon. Välkommen till 3k Barcelona Hotel, ett trevligt alternativ för resenärer som du.

Närliggande sevärdheter som Miradouro da Senhora do Monte (2,9 km) och Estadio do Sport Lisboa e Benfica (3,1 km) gör 3k Barcelona Hotel till ett fantastiskt ställe att bo på under ett besök i Lissabon.

Rummen har plattskärms-tv, luftkonditionering och minibar, och du har även tillgång till kostnadsfritt wifi, så att du verkligen kan koppla av och vila.

3k Barcelona Hotel har rumservice. Och som en uppskattad gäst på 3k Barcelona Hotel har du tillgång till en träningsanläggning och en restaurang som finns tillgänglig på hotellet.

När du känner dig hungrig ska du besöka Time Out Market Lisboa, Unique Sushi Lab och Yakuza First Floor, vilka är sushirestauranger som är populära bland både lokalbefolkningen och turister.

Om du är på jakt efter saker att göra kan du besöka Gulbenkianmuseet (0,5 km) som är en populär sevärdhet bland turister, och den ligger inom gångavstånd.

3k Barcelona Hotel ser fram emot att välkomna dig under ditt besök i Lissabon.

Läs mer
Helhetsvy
Hotellbekvämligheter
Parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Bar/lounge
Flygplatstransport
Affärscenter med tillgång till internet
Konferensanläggningar
Portier
Wifi
Frukostbuffé
Bankettrum
Mötesrum
Reception öppen dygnet runt
Kemtvätt
Tvättservice
Visa fler
Rumsegenskaper
Luftkonditionering
Rumsservice
Värdeförvaringsskåp
Minibar
Plattskärms-tv
Rumstyper
Rökfria rum
Sviter
Bra att veta
HOTELLKLASS
TYP AV HOTELL
Mellanklass
Talade språk
Engelska, Franska, Ryska, Spanska och 3 till
722omdömen7F+S1 rumstips
Medlemsbetyg
  • 110
  • 327
  • 191
  • 52
  • 42
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Mer
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
Putte_82 skrev ett omdöme aug. 2013
Klintehamn, Sverige145 inlägg19 hjälpsamhetsröster
Detta hotell ligger en bit ut från centrum men det utgör inga större problem då det finns tunnelbana i närheten som snabbt tar en in till stan. Vi bokade utan frukost och till vår förtjusning låg ett café/ lunchrestaurang mittemot hotellet vilket kan tas i beaktande vid kommande bokningar. Hotellet har ett okej skick och är värt pengarna. Vi skulle boka samma hotell igen om vi skulle återvända till Lissabon.
Läs mer
Datum för vistelsen: augusti 2013
Standard
Rum
Läge
Renlighet
Service
Sovkvalitet
Restyp: Reste som ett par
Tips för att välja rum: Rum 424 tycket vi var bra, hade egen balkong/ uteplats vilket ganska få rum hade på hotellet....
Visa fler tips på hur du väljer rum
Användbart
Dela
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Mike M skrev ett omdöme mars 2020
1 inlägg1 hjälpsamhetsröst
Min fru och jag stannade på 3 K Barcelona från 19 till 23 mars i 4 nätter medan vi väntade på vårt flyg tillbaka till Kanada. Personalen har varit utmärkt, snäll och mycket professionell. De gick ut därifrån för att se till att vistelsen var så säker och bekväm som möjligt under dessa mycket svåra tider. Vi kan inte tacka dem tillräckligt. Vi ser fram emot att återvända till Lissabon igen och kommer definitivt att stanna här.
Läs mer
Datum för vistelsen: mars 2020
Standard
Läge
Service
Tips för att välja rum: 2nd floor have gigantic balconies.
Visa fler tips på hur du väljer rum
Google
1 hjälpsamhetsröst
Användbart
Dela
Diogo skrev ett omdöme nov. 2019
4 inlägg1 hjälpsamhetsröst
Jag skriver denna recension för att varna andra potentiella resenärer, vare sig det är för affärs- eller fritidsresor, att om du kan undvika detta hotell, så borde du (även om prissättningen är mer lockande än andra hotell i närheten)! Jag ska börja med att säga att jag och en familjemedlemmare åkte till hotellet i två nätter i följd runt Web Summit-veckan, för det var vad vi fick från vår sena timmarsreserv på resebyrån, och det var också nära en tåg- och tunnelbanestation, vilket var viktigt för oss att uppnå våra mål här på bara tre dagar. Eftersom vi behövde åka till ett avlägset ställe, och det inte ens var klockan när vi anlände till hotellet (kunde bara checka in efter 14.00), frågade vi om vi kunde lämna vårt handbagage där och 1 gatukontor hjälpte till oss med processen att ta in den och hålla den kvar tills vi återvände (damreceptionisten var överlägset en av de mycket få "positiva" upplevelserna på detta hotell, med tanke på att alla andra var så välkomna och hjälpsamma). När vi kom tillbaka, mot himlen, var det när allt gick neråt! Det var två olika kontorister i receptionen den här gången, en hjälpte en gäst som just hade kommit, och mannen som kom för att prata med oss, så fort han berättade för honom att vi ville checka in, fick han direkt detta snobbigt ansikte och saknade helt ordentligt sätt, vilket blev väldigt irriterande, och det blev en avskyvärd situation i slutet (både hans attityd och inställning var helt motsatsen till den 1 gatan som vi pratade med; jag trodde att vi pratade med en kriminell den här gången). När han tittade på vår dokumentation och innan han överlämnade kortet som behövdes för att komma in i vårt rum bad denna kontorist om 60 € som ett löfte om vi ville få tillgång till kassaskåpet, minibar, etc, och även om jag var säker på att vi inte skulle behöva någonting, och heller inte skulle vilja ha det härifrån, antog jag att om vi inte gav honom 60 € eller ett kreditkort som inte skulle ha kommit in i ett rum, trots att jag redan har reserverat vår bortgång genom ett resebyrå som var lika glömskt och bedövad när jag var till detta hotell (jag kunde ha förstått om detta var ett ordentligt 5-stjärnigt hotell eller liknande ansedda logi, men en sådan dodgy "4 stjärna" plats som begär en insättning som denna, utan att ens tillhandahålla något tidigare lyssnar på nykomlingar i form av en lapp !? Helt enkelt oacceptabelt). Ändå ville vi bara vila efter vårt långa steg och ville inte diskutera detta behov för länge, så vi delade ut hur mycket pengar de ville ha. Med det sagt, som alla medvetna personer skulle göra, begärde jag att veta varför detta löfte var nödvändigt här, och medan de var på det, för att påpeka den officiella förutsättning som var fastställd eller åtminstone var jag kunde kontrollera om detta till och med var lagligt (att vara 1 gatatid och allt): kontoristen som tog hand om vår antagning kunde inte förklara på det minsta, så han vände sig om och bad sin "erfarna kompis" att berätta varför detta hotell har sådana metoder; så galen som det kan verka kunde den andra kontoristen inte heller påpeka någon lagkrav, och han gjorde inte ens något vid den tiden som inte kunde ha tillåtit honom att söka och berätta vad det handlade om; nej, istället handlade de bara som två våldsamma charlataner som förklarade att de var kvalificerade för den här typen av arbete, så de visste bara för att de fick höra att det är så de måste agera; kort sagt, de visste inte bättre än oss och avslöjade sig för att vara två vittlösa arbetare, krävande mer pengar utan att förklara och se till att vi aldrig skulle återvända till detta hotell - grattisadministration, de gjorde det! Efter det riktigt varaktiga och negativa intrycket vi bara hade kastat våra ansikten, vi fick höra vårt rumsnummer och fick åtminstone nyckelkortet. Vi kom sedan till 3: e våningen, öppnade dörren och tände lamporna med sovrummet tycktes vara relativt rent och snyggt, vilket vi trodde skulle vara när problemen skulle vara över och att kanske händelserna i receptionen var en enkel missförstånd ... vi kunde tyvärr inte ha gjort mer fel. När jag gick in i badrummet, uppenbarligen en plats som måste kontrolleras först så noggrant som möjligt, såg jag denna fruktansvärda fläck på undersidan av toalettens skål, som lämnade mig skrämd ett tag, men jag ville inte ens reflektera för mycket om vad som kunde ha orsakat det, inte heller hur länge det hade varit där trots allt jag bara gick igenom, men säkert att säga att under hela tiden vi stannade i detta rum, och var tvungna att använda toaletten, var vi alltid tvungna att se till våra ben skulle inte röra någonstans nära den keramiska skålen för att förhindra att en av oss behövde läggas in på sjukhus för någon bakteriell / viral infektion och förstöra vår resa till Lissabon (förresten, badkarets avlopp var kraftigt oxiderat och det fanns ingen metall locket täcker det, så det finns en annan osäker, farlig jämn aspekt på detta badrum). Jag skulle också nämna att alla hörn runt toaletten var besläktade och smutsiga med någon form av smuts, och att akrylpanelen på vänster sida av badkaret, den som borde förhindra att vatten sprutas och tappar golvet, inte var till och med tillräckligt länge för att fungera som någon slags barriär mot vattnet och panelen löstes säkert, med den verkliga risken att falla till marken om vi inte var försiktiga, med detta i sin tur lämnar oss nervösa när vi var tvungna att justera det innan duscha - ännu en allvarlig irritation som skapade nödvändigheten av att placera de bara använda handduken på golvet, för att vi inte skulle glida och falla ansiktet platta på golvet på natten när vi var tvungna att gå till toaletten, vilket skulle förstöra allt för oss ännu längre (det här badrummet var så obehagligt och obscen, att till och med att behöva använda det för allt var smärtsamt). Följande dag, och dagen efter det, kan jag säkert förklara att frukost inte är en stark punkt på detta hotell heller: det finns väldigt lite variation av vad som är tillgängligt att konsumera, med det mesta är den mycket bearbetade, rakt ut ur en plastpåse typ av ätbara saker du skulle köpa i en stormarknad och de hade inte någon form av särskild delikatess, ingenting som kan tilltala gästernas gommen och göra oss lite mer nöjda på denna dystra plats. En av de mer negativa faktorerna är att även klockan 8, så snart vi gick in i matsalen och utan att den ens var nära till fullo, var det mesta av maten synligt borta från brickorna och korgarna och det tog lite tid innan något fyllas på, bytas ut med något annat (matservicen kom inte ut tillräckligt ofta, och det är inte som att någon skulle klumpa ner varje bröd, kaka eller delikatess på en gång, ändå) - antar att det är säkert att säga att det var blyg för att vara en acceptabel upplevelse, och på grund av allt som hände innan jag var ganska rädd för att försöka äta någonting direkt (helvete, mat och dryck kan lika gärna vara förorenad eller redan har gått ut, kunde inte vara säker på att göra någonting här inne), men tack och lov var det inga negativa biverkningar och vi kunde nöja oss lite på morgonen, även om inte med ett leende. Sängkläder och madrass var den enda positiva aspekten av rummet, ingenting kom ens nära dem. Detta eftersom rummen hade väldigt lite akustisk och termisk isolering, som bara tydliggjordes av kyla i luften och det faktum att du kunde höra gästerna till vänster och höger tala, och alla som tog en dusch på övervåningen var ganska hörbara för; vid ett tillfälle verkade det till och med att vi kunde lukta någon som röker i närheten, men jag trodde att det inte borde vara möjligt och att jag kanske började vara för picky på den här platsen, med tanke på hur dåligt det hade varit fram till dess; Jag slutade betala så mycket med tanke på att det inte fanns några uppenbara spår av rök i rummet, så vi borde vara sunda. Jag försökte påpeka badrummen negativa aspekter till den trevligare mottagningsassistenten så tidigt som möjligt och beforel eaving på morgonen den 2: a dagen och hon meddelade städpersonalen om det. Men när vi kom tillbaka och tittade på det, trots städpersonalens "bästa ansträngningar", var toaletten fortfarande sotig och de andra negativa aspekterna förbättrades inte när vi var nära att lämna, vilket var fredag - och jag kunde inte vara mer lyckligare att veta att jag skulle lämna denna plats och det är aldrig en fin synpunkt på ett hotell. Min far såg till att hålla 60 € -lånspapperet nära honom hela tiden, säger att de kanske spelar några trick på oss som banditerna som de tycktes vara under vår vistelse och hävdar att vi inte kunde få tillbaka något när vi lämnade det om vi hade tappat det, men när vi fått våra 60 € tillbaka och slutförde utcheckningen på morgonen bad den dåvarande närvarande kontoristen om ytterligare 8 € på grund av stadsskatten - hur snäll av honom att vara så enkel och tankelös på hans språk, och uppenbarligen förklarade jag honom hela historien, om hur vår vistelse var hemsk, och han verkade verkligen inte som om han ville be om ursäkt för sina inkompetenta kollegor, bristfälligt underhåll eller hur misstro vi lämnade denna plats ; men oroa dig inte för 3 K Hotellkedjor, vi kommer aldrig in i ett av dina hotell och jag kommer att göra så mycket forskning som möjligt innan jag ens närmar mig något med liknande beteckningar eller anknytningar till dig. Detta är den typ av hotell som, ärligt talat, myndigheter som Turismo de Portugal, ASAE och andra auktoriserade organisationer bör fixera sina ögon, näsor och händer på för att se till att straffar passeras och nödvändig reglering genomförs för att denna plats ska ändra sig till det bättre , detta om det hoppas att någon vill komma tillbaka till det.
Läs mer
Datum för vistelsen: november 2019
Renlighet
Service
Sovkvalitet
Google
1 hjälpsamhetsröst
Användbart
Dela
thaisfuncia skrev ett omdöme aug. 2019
São Paulo, SP249 inlägg108 hjälpsamhetsröster
Vi tillbringade bara en natt på hotellet. Platsen är ok men inte riktigt i turistområdet. Inte mycket att dela, bara ok. Rummen är genomsnittliga och badrum också. Frukost är än en gång bara ok.
Läs mer
Datum för vistelsen: juni 2019
Standard
Renlighet
Service
Restyp: Reste som ett par
Google
Användbart
Dela
ukfowler skrev ett omdöme apr. 2019
Yangon (Rangoon), Burma226 inlägg136 hjälpsamhetsröster
Hade en 4 natten affär vistelse här. Mycket grundläggande rum, daterad. Men tjänsten var bra och jag behövde hjälp från personalen i receptionen ett par gånger. Inga verkliga klagomål som hotell erbjuds värde. Skulle stanna igen i detta distrikt.
Läs mer
Datum för vistelsen: juli 2018Restyp: Reste i arbetet
Google
Användbart
Dela
Föregående
PRISKLASS
62 US$ - 131 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
PortugalCentrala PortugalLisbon DistrictLissabon
ANTAL RUM
125
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt
Vanliga frågor och svar om 3k Barcelona Hotel
Vilka populära sevärdheter ligger nära 3k Barcelona Hotel?
Närliggande sevärdheter inkluderar Gulbenkianmuseet (0,5 km), Gulbenkian Garden (0,4 km) och Campo Pequeno (0,5 km).
Vilka är några av de bekvämligheter som finns på 3k Barcelona Hotel?
Några av de populäraste bekvämligheterna som erbjuds är kostnadsfritt wifi, lounge och träningsanläggning.
Vilka rumsbekvämligheter finns på 3k Barcelona Hotel?
De bästa bekvämligheterna inkluderar minibar, luftkonditionering och plattskärms-tv.
Vilka alternativ för mat och dryck finns på 3k Barcelona Hotel?
Gästerna kan ta del av lounge under vistelsen.
Finns det parkering vid 3k Barcelona Hotel?
Ja, parkering är tillgängligt för gäster.
Vilka restauranger ligger i närheten av 3k Barcelona Hotel?
Restauranger med bra läge inkluderar Casa Nepalesa, Salsa Rosa Chinese Buffet och Bellalisa Valmor.
Finns det möjligheter att träna på 3k Barcelona Hotel?
Ja, gästerna har tillgång till träningsanläggning under vistelsen.
Har 3k Barcelona Hotel flygplatstransfer?
Ja, 3k Barcelona Hotel erbjuder flygplatstransfer för gäster. Vi rekommenderar att du ringer tidigare för att bekräfta uppgifterna.
Erbjuds städtjänster på 3k Barcelona Hotel?
Ja, kemtvätt och tvättservice erbjuds åt gästerna.
Erbjuder 3k Barcelona Hotel några företagstjänster?
Ja, det erbjuder företagscenter, mötesrum och bankettrum.
Vilka språk talas av personalen på 3k Barcelona Hotel?
Personalen talar flera språk, inklusive engelska, spanska, franska, tyska, italienska, ryska och portugisiska.