Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Spara
Dela
Översikt
  • Utmärkt50 %
  • Mycket bra50 %
  • Medel0 %
  • Dåligt0 %
  • Hemskt0 %
BEKVÄMLIGHETER
    2-stjärnigt boende
    All hotellinformation
    {"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null}
    Omdömen (2)
    Filtrera omdömen
    2 resultat
    Medlemsbetyg
    1
    1
    0
    0
    0
    Resenärstyp
    Tid på året
    SpråkAlla språk
    1
    1
    0
    0
    0
    Filtrera
    Listan uppdateras ...
    Omdömet skrevs för 3 veckor sedan från mobil enhet
    Google-översättning

    Mer

    Omdömet skrevs 21 maj 2018
    Google-översättning

    Mer

    Om
    Prisklass
    40 US$ - 66 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
    Hotellklass
    Bokningsalternativ
    TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Travelocity, Orbitz, Expedia, Priceline, Evoline ltd och Agoda så att du tryggt kan boka med Hotel Ilha. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
    Plats
    Portugal > Azorerna > Terceira > Angra do Heroísmo
    Frågor och svar
    Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Hotel Ilha.
    Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
    Skicka in
    Riktlinjer för publicering
    Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
    Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt