Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Radisson Blu Royal Hotel Brussels

Resenär (1147)
360
Panoramabilder (9)
Videoklipp (1)

Om

Nr 67 av 201 hotell i Bryssel
Läge
Renlighet
Service
Standard
Miljöledare Silvernivå
Hotellbekvämligheter
Betalad privat parkering på plats
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Bastu
Bar/lounge
Flygplatstransport
Affärscenter med tillgång till internet
Konferensanläggningar
Säker parkering
Parkering
Kostnadsfritt internet
Wifi
Offentligt wifi
Internet
Restaurang
Frukostbuffé
Bankettrum
Mötesrum
Portier
Rökfritt hotell
Kemtvätt
Tvättservice
Visa fler
Rumsegenskaper
Rökfria rum
Sviter
Familjerum
Luftkonditionering
Städning
Minibar
Plattskärms-tv
Hårtork
Rumsservice
Telefon
Väckningstjänst/väckarklocka
Tv-kanalen Channel One Russia
Visa fler
Bra att veta
HOTELLKLASS
TYP AV HOTELL
Miljövänligt
Business
Talade språk
Nederländska
Hotellänkar
Besök hotellets webbplats
Hotellerbjudanden

Plats

Helhetsvy
100Perfekt för de som vill promenera
Bedömning: 100 av 100
352restaurangerinom 0,5 km
115sevärdheterinom 0,5 km
2 670omdömen
13F+S
5 rumstips
Medlemsbetyg
  • 1 042
  • 1 009
  • 382
  • 150
  • 88
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
Varför marknadsföra loungen som är till för Executive rummen när man struntar i den helt? Ingen städning vilken leder till slut på glas o kaffemuggar. Kaffemaskinen var full med kaffekapslar allt som oftast. Ingen påfyllning av dricka eller kakor och croissanter. Möblerna har också sett sina bästa dagar.
Läs mer
Svar från Radissongroup B, General Manager för Radisson Blu Royal Hotel Brussels
Svarade 20 sep. 2018
Dear guest, Thanks a lot for taking the time to review your stay. I am very sorry to read that you did not fully enjoy your stay with us. Cleanliness is a priority for us, as we want to make sure our guests have the most comfortable stay possible. I will forward your message to the concerned departments to make sure the Lounge Corner is filled with more products and the amenities are impeccable. Please kindly note that we do our best to update our furniture and decoration on a regular basis as well. We hope to welcome you soon again at the Radisson Blu Royal Hotel, in the very heart of Brussels. Best Regards, Gaston Gellens, General Manager
Läs mer
Bodde 3 dar och bokat Premiumrum. I priset ingår en lounge där det ska finnas lite förfriskningar,kaffe och något att äta. Dessa brukar vara väldigt bra hos de flesta hotell kedjor dock inte på Radisson i Bryssel. Skitigt och belamrat med disk, soptunna som svämmar över och det mesta var dessutom slut. Hotellet höll med ett litet antal croissanter till frukost dock inte på söndagar! När vi ringde för att någon skulle komma med rena kaffekoppar så fick vi ringa ett flertal ggr innan någon behagade komma, uruselt!! och när vi klagade och påpekade för personalen i receptionen att någon form av städning och påfyllnad behövdes göra så var det inget som de kunde påverka!!! De hänvisade till Roomsservice, det var inte receptionens ansvar???? Att sedan stolar m.m var väldigt slitna och är inte representativt för ett 4 stjärnigt hotell Tyvärr överträffades INTE våra förväntningar av hotellet och vi kommer INTE bo på Radisson kedjan i framtiden I övrigt så var väl hotellet OK, ligger centralt men som sagt service/fräschör lämnar mycket övrigt att önska
Läs mer
Svar från Radissongroup B, General Manager för Radisson Blu Royal Hotel Brussels
Svarade 12 sep. 2018
Dear guest, Many thanks for taking the time to review our hotel and for your honest comments. It is only through direct feedback from our clients that we can detect what's to improve. First of all, I am pleased to see that you enjoyed the convenient location in the city centre. Please allow me to truly apologize for not meeting your expectations on the points you mentioned. You were right about informing our front desk straightaway. As cleanliness is a priority for us, kindly note that I am very sorry for this inconvenience. If you ever give us the opportunity to show you we do live up to our 100% Guest Satisfaction guarantee, I would be enormously happy to turn your recent disappointing experience into a memorable one. Best regards, Gaston Gellens, General Manager
Läs mer
Ett hotell med promenadavstånd till centrum. Fina rum, bra sängar men kuddarna var helt kassa. Bra frukostresturang , ok mottagande i receptionen. Kanske behövs det lite renovering av rummen, men i övrigt bra.
Läs mer
Svar från Radissongroup B, General Manager för Radisson Blu Royal Hotel Brussels
Svarade 30 aug. 2018
Dear guest, First of all, I would like to thank you for your your excellent review! I am delighted to read that we have met your expectations, that you have enjoyed the ‘nice’ room; staff, the Superb Breakfast Buffet served at the PebbleWood Corner and the convenient location in the city centre. On behalf of all the members of Radisson Blu Royal Hotel, I wish to thank you for trusting us and I hope to have the pleasure of welcoming you again very soon! Greetings from Brussels, Gaston Gellens, General Manager
Läs mer
Sov 2 nätter i samband med konferens på hotellet. Konferenslokalen var väldigt varm. Bra gym och wi-fi. Bra sovrum. Badkar som gör det svårt duscha o dåligt tryck på vatten. Bra frukost och bra läge i centrum
Läs mer
Svar från RD_Royal_Brussels, General Manager för Radisson Blu Royal Hotel Brussels
Svarade 12 apr. 2018
Dear PeterXXXX, Greetings from the very heart of Brussels! Many thanks for posting your feedback. I do appreciate your honest remarks and apologize on behalf of our team for any inconveniences you may have experienced during your stay. I am happy to read that you enjoyed the fitness, the Wi-Fi, the “good” bedroom as well as our “good” Super Breakfast Buffet and the location in Brussels city center. I passed your feedback to the whole team and the maintenance department. Please be assured that we will immediately act on all mentioned points. If travelling would bring you back to Brussels, I would be very pleased to welcome you again at the Radisson Blu Royal Hotel in the city centre of Brussels! Best Blu regards, Gaston Gellens, General Manager
Läs mer
Läget, servicen var utmärkt. Läget handlar om närhet till central stn, Grand Place och affärsgatorna. Bra tillmötesgående i receptionen och vid frukosten. Jag brukar jämföra äggröran vid olika hotell och den kunde ha varit bättre
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Svar från RD_Royal_Brussels, General Manager för Radisson Blu Royal Hotel Brussels
Svarade 15 nov. 2017
Kära Andersj21, Tack för att du har tagit del av din erfarenhet på Radisson Blu Royal Hotel, Bryssel Jag är glad att höra att du kan njuta av vår centrala plats. Vi är faktiskt väldigt nära de viktigaste turistattraktionerna och shoppingområdena. Det är ett nöje att veta att du tyckte om frukosten vid Pebblewood Corner. Jag hoppas att vi ses igen, Vänliga Hälsningar, Gaston Gellens General Manager
Läs mer
Föregående
PRISKLASS
131 US$ - 310 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
radisson blu royal hotel, brussels hotel brussels, radisson brussels, brussels radisson
KALLADES TIDIGARE
Radisson SAS Royal Hotel
PLATS
BelgienBryssel
ANTAL RUM
282
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt