Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

A Small Hotel

Resenär (18)
Svit och rum (31)
Resenär (18)
Svit och rum (31)
Middag (1)
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Kemtvätt
Tvättservice
Rökfritt hotell
Rumsegenskaper
Rökfria rum
Luftkonditionering
Kylskåp på rummet
Minibar
Sviter
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Centralt beläget
Mellanklass
HOTELLKLASS
Omdömen (59)
Filtrera omdömen
23 resultat
Medlemsbetyg
10
4
2
2
5
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
10
4
2
2
5
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 23 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Reserveras två nätter med min fru under en konferens. Sluta omedelbart och avbrutna på grund av bristande renhet och klättra trappan för att nå rummet Uppenbarligen kommer inga pengar tillbaka En skamlig situation En enda muggkopp (plats för två) två unparerade glasögon, sängen odödad, skadad...stol och en stinkande atmosfärMer

Datum för vistelsen: augusti 2018
Omdömet skrevs 22 maj 2018

Jag har inte granskat någonting under ganska lång tid, men jag trodde att jag skulle skriva en recension av den här egenskapen eftersom det är ganska ovanligt, och jag tycker att det bara är rättvist för människor att veta innan de kommer hit att det...inte är ett konventionellt hotell. Jag stannade här under en vecka i en konferens i Rotterdam. Personligen tyckte jag inte riktigt om att det var något lumpigt och att det finns branta trappor och ingen hiss, även om jag är säker på att vissa människor inte skulle vara glada över detta. (Det faktum att ett av fönstren i mitt rum var brutet och inte skulle stänga ordentligt innebar att jag fick en hel del myggbett medan jag sovande, så jag ska erkänna att det inte var idealiskt.) Vad jag verkligen gjorde sinnen medan du bor på hotellet så länge var hur oförutsägbar situationen var på en viss dag. Den första dagen jag stannade här hade jag inga problem med att använda den elektroniska koden som jag hade skickats för att öppna gatan dörren och mitt hotellrum dörr. Men från och med den andra dagen fortsatte koden inte längre till gateldörren. När jag ringde hotellet svara tjänsten (eftersom det inte finns någon reception, och ingen alls på plats för att hjälpa gäster) fick jag en nummerkod som fungerade för att öppna gatan dörren, som löste det problemet. Men för resten av min vistelse hade jag niggling oroa mig bakom mig: Vad händer om jag inte kan öppna min hotellrumsdörr? Jag reser med en kollega och i själva verket hände den här exakta saken efter att vi hade bott på hotellet några dagar: en dag arbetade hennes kod inte längre för att öppna sitt hotellrum. Om jag inte hade varit med henne, med tillgång till mitt rum, hade hon blivit kvar vid gateldörren med ingen väg in i hotellet, eftersom telefonsvararen inte omedelbart hämtade sitt samtal. Min vän fick så småningom en ny kod skickad till sin telefon av mannen i andra änden, efter att hon övertygat honom om att hon faktiskt hade betalat för att stanna kvar på hotellet den natten och hon kunde återigen komma in i hennes rum. Men den här typen av saker är inte kul på slutet av en lång dag. Utöver sin oförutsägbarhet var det andra problemet jag hade med det elektroniska kodsystemet att jag var tvungen att kontrollera att min mobiltelefon var laddad, så att jag alltid hade batterikraft för att dra upp den elektroniska displayen eller batteriet för att ringa telefonsvararen när koden fungerade inte. En sista bit of oförutsägbarhet: hushållstjänsten var opålitlig. Några dagar skulle en renare komma och tömma soporna, och andra dagar kom ingen. Så övergripande skulle detta hotell ha varit bra för en natt, men med tiden vet vi inte vad som skulle hända på en viss dag blir stressigt.Mer

Datum för vistelsen: maj 2018
Omdömet skrevs 23 april 2018

Det finns ingen mottagning eller service på detta "hotell". Chefen döljer sig bakom en opålitlig telefonoperatör som gör löften han inte kan behålla. Jag debiterades för en natt, även om telefonisten bekräftade avbokningen via telefon inom några minuter från bokningen. När jag försökte kontakta chefen...vägrade han att plocka upp telefonen och vägrade att svara på mina e-postmeddelanden. Jag hörde efteråt att flera personer hade missbrukats som jag. Denna plats är ett bedrägeri: håll dig borta.Mer

Datum för vistelsen: februari 2018
Omdömet skrevs 3 april 2018

Jag mötte några problem med hotellets personal redan innan resan började. Trots att det faktum att hela priset var täckt på förhand kontaktade administrationen bokningen. com med begäran om att avboka bokningen på grund av att betalningen inte betalats. De gjorde det 2 dagar före...min ankomst! Så den sista dagen före min resa var jag tvungen att spendera att prata med bokningscentralen. Hotelladministrationen svarar inte på några e-postmeddelanden och väljer sällan telefonsamtal. Så var beredd att du kommer att vara ensam i den nya staden. Vid det första av vår ankomst hade vi ett problem med ett fönster som vi inte kunde stänga. Det här problemet löstes en dag innan vi skedde, trots att administratören lovade oss att göra det snabbt. Rummet självt var inte snyggt och möblerna inuti var ganska vanligt. Från mitt perspektiv behöver möblerna förnyas, bilder som är representerade på webbplatsen är definitivt inte nya. Dessutom var rummet inte tillräckligt rent. Jag skulle inte rekommendera att bo på detta hotell.Mer

Datum för vistelsen: mars 2018
Omdömet skrevs 2 april 2018

Jag hade aldrig haft en sådan dålig erfarenhet med ett hotell i mitt liv. Detta var mars 2018! Vi har aldrig någonsin fått bo där eftersom när vi anlände (före 20:00 som den angivna bokningen) var det helt enkelt ingen där, ingen svarade på telefonen,...email, ingenting. Även servitören från restaurangen bredvid sa detta händer hela tiden. Vi var vänster på gatan, på natten och var tvungna att boka ett annat hotell. Men det är inte ens den värsta delen. Till och med nästa dag hade ingen svarat på mina texter, whatsapp eller email, eller återvände mina samtal, så jag ringde igen och äntligen svarade en kille. Han sa att han var ledsen, det var helt deras fel, någon anställd som skulle svara på telefonen gjorde aldrig det, och om jag ville avbryta hela bokningen (4 nätter till en kostnad av 385 euro) skulle han göra det och det skulle vara ingen kostnad. Så jag var lite lättad en stund men det var inte länge. Några dagar senare var avgiften fortfarande i mitt kreditkort och ingen ersättning gjordes. Så jag ringde numret och samma kille sa att han tog problemet på kontoret och de skulle svara på en vecka. En vecka senare, igen INTE, så jag ringde igen, och killen sa att han var ledsen att informera att ägaren till hotellet sa nej. SÅ ENKELT SOM DET! Han skulle inte ersätta mig för nätterna jag aldrig ens stannade där. Jag frågade killen varför sa han till mig att det inte skulle bli avgift om han inte hade den myndigheten och han hängde bara på mig. Nu ska jag försöka genom bokningen (den webbplats jag använde för bokningen) eller till och med rättsligt om inget annat fungerar, för att jag inte betalar för det här! ! ! HÄR ÄR RÅDET, ÄR ALDRIG EVER BOKA DETTA! ! !Mer

Datum för vistelsen: mars 2018
Visa fler omdömen
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på A Small Hotel.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
75 US$ - 116 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
NederländernaSydhollandRotterdamCool
ANTAL RUM
6
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt