Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.
Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nyhet! Hitta och boka det perfekta hotellet på TripAdvisor – och få de lägsta priserna

Hotel The Neighbour's Magnolia

Kolla priser
Nr 112 av 363 hotell i Amsterdam
Certificate of Excellence
Boka på TripAdvisor
Pålitlig partner. Vi samarbetar med för att göra din bokning så enkel som möjligt.
Säkra betalningar. Vi använder branschledande teknik för att skydda din information.
Ange datum för att hitta de bästa priserna
drivs av Prisletaren
1 rum
Incheckning Utcheckning
Ange resedatum för att fortsätta
Visa tillgänglighet
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Hotel The Neighbour's Magnolia
Panoramabilder (8)
Visa karta
Lägg till en bild
{"widget":{"template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"moduleList":["handlers","shims"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))","shims":"(ta.prwidgets.getjs(this,'shims'))"},"name":"ibex_photo_carousel"},"containerClass":null}
Lägg till bild Skriv ett omdöme

776 omdömen från TripAdvisors användare

Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Mer
Filtrerat efter: Svenska
Amsterdam, Nederländerna
1 omdöme
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs juli 5 2016

Lugnt läge lite vid sidan av de värsta turistströmmarna. Vi hade ett rum med egen altan och kände oss som hemma. Hjälpsam personal och vänligt bemötande. Rent och mysigt. God frukost. Enda lilla minuset var att vi bara hade kallt vatten i duschen två morgnar av tre, men det gjorde ingenting i det här i övrigt så fina sammanhanget. Här vill vi bo igen.

  • Bodde där i Juni 2016, reste med familjen
    • 5 av 5 stjärnor Standard
    • 5 av 5 stjärnor Läge
    • 5 av 5 stjärnor Sovkvalitet
    • 5 av 5 stjärnor Rum
    • 5 av 5 stjärnor Renlighet
    • 5 av 5 stjärnor Service
Mer 

Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com

Till hjälp?
Tack 798larsb
Lund, Skane Lan, Sweden
Nivå Skribent
45 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 hjälpsamhetsröster
2 av 5 stjärnor Omdömet skrevs november 2 2015

Vid ankomsten blev vi väldigt väl emottagna av en mycket serviceminded receptionist som tog hand om oss på bästa sätt, detta bådade ju gott tänkte vi och gjorde att vi stod ut med att redan första kvällen få somna in till grannens tvättmaskin (den tystnade vid 23-tiden). Frukosten var inte stor men det gick att äta även om kaffet var undermåligt. Lite väl dyr för vad som erbjöds tyckte vi. Det var tyvärr väldigt dåligt städat. Damm i alla hörn och badrummet var under all kritik - svartmögel i ducshen, trasig duschstång, halv-stopp i vasken... Städ kom varje dag men det gjorde det inte bättre, hår i dusch och vask, dammet bara sopades runt (en dag såg det värre ut efter städning än före), handdukarna torkade inte då städpersonalen vek i hop dem så när vi skulle duscha efter 24 timmar var de fortfarande blöta, då hängde jag handduken över en stol ute i rummet istället men då hade de minsann vikt ihop den också så den fortfarande var blöt. Hotellet har små lappar överallt om hur viktigt det för dem att spara på miljön och har ett samarbete med ett el-taxiföretag, men vid första bokningen fick vi en inrökt gammal taxi-van med en förare som pratade i mobil hela vägen och tog dubbelt så mycket betalt än vad vi hade fått som prisangivelse när vi bokade i receptionen. Receptionisten som hjälpte oss med den bokningen var väldigt otrevlig och nonchalant och tog ett långt telefonsamtal även om det bara tog 20 sekunder att avsluta det vi höll på med. Att det kan vara lyhört på hotell kan man inte rå för men detta hotell valde vi för att så många par tyckt det var ett romantiskt ställe, men det är tyvärr inte så romantiskt när man har en barnfamilj i rummet brevid och hör varenda litet pip och alla samtal som om dörren var öppen. Vi reste för att få lite romantik utan vår kära son men fick en bäbis som väckte oss flera gånger om natten istället. Det hade jag kunnat stå ut med om det inte vore för den hemskt dåliga städningen. Receptionisten som tog emot oss ska ha all eloge dock, hon var verkligen trevlig och hjälpsam! Och när vi väl fick vår el-taxi var den underbar, mycket serviceinriktad förare som verkligen kunde köra bil och kostnaden stämde överrens med vad vi hade fått för uppgifter. Hade bara städningen varit OK hade allt annat varit förlåtet. För det priset vi betalade så kändes det otroligt ovärt.

  • Bodde där i Oktober 2015, reste som ett par
    • 3 av 5 stjärnor Läge
    • 1 av 5 stjärnor Rum
    • 3 av 5 stjärnor Service
Mer 

Till hjälp?
Tack k0pla
Ichun
1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
2 av 5 stjärnor Omdömet skrevs augusti 22 2011
Detta omdöme har översatts från engelska. Visa original

Enkelrum 1. ingen hiss, branta trappor. 2. kallt (kan inte styra temperaturen själv) 3. badrummet är för litet. Duschanläggning är för nära sängen. Varmvattnet kommer inte konstant. Rutten lukt i duschen>.<

  • Bodde där i Oktober 2015, reste ensam
    • 3 av 5 stjärnor Läge
    • 1 av 5 stjärnor Rum
    • 3 av 5 stjärnor Service

Till hjälp?
1 Tack sunshineson

450 bilder på det här hotellet

Bilder från resenärer: Se vad andra resenärer har sett

Visade
Alla resenärsbilder (182)
Visade
Hotell och övriga anläggningar (30)
Visade
Rum/svit (41)
Visade
Badrum (8)
Visade
Middag (7)
Visade
Utsikt från rummet (5)
Visade
0:33
Videoklipp (1)
Visade
Annat (90)

TripAdvisor-bilder: Professionella bilder enbart för TripAdvisor

Visade
Alla TripAdvisor-bilder (198)
Visade
Dubbelrum deluxe (67)
Visade
Middag (31)
Visade
Enkelrum superior (22)
Visade
Standarddubbelrum (31)
Visade
Standardenkelrum (25)
Visade
Hotellet (22)

Bilder från ledningen: Sköts av ansvariga för verksamheten

Visade
Alla bilder från ledningen (70)
Visade
Rum/svit (31)
Visade
Middag (4)
Visade
Hotell och övriga anläggningar (23)
Visade
Affärscentrum/grupprum (4)
Visade
Utsikt från rummet (1)
Visade
Badrum (2)
Visade
Annat (5)
Incheckning Utcheckning
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Amsterdamhotell
Museum Quarter (Museumkwartier)
Conscious Hotel Museum Square
Conscious Hotel Museum Square
Nr 90 av 363 i Amsterdam
4.0 av 5 stjärnor 831 omdömen
Museum Quarter (Museumkwartier)
Hotel Aalders
Hotel Aalders
Nr 48 av 363 i Amsterdam
4.5 av 5 stjärnor 1 175 omdömen
Vondelpark
Hotel Apple Inn
Hotel Apple Inn
Nr 87 av 363 i Amsterdam
4.0 av 5 stjärnor 438 omdömen
Visa priser
Visa priser
Visa priser
Vondelpark
Conscious Hotel Vondelpark
Conscious Hotel Vondelpark
Nr 96 av 363 i Amsterdam
4.0 av 5 stjärnor 1 074 omdömen
377 House - Amsterdam
Nr 45 av 363 i Amsterdam
4.5 av 5 stjärnor 200 omdömen
Museum Quarter (Museumkwartier)
Hotel JL No76
Hotel JL No76
Nr 30 av 363 i Amsterdam
4.5 av 5 stjärnor 791 omdömen
Visa priser
Visa priser
Visa priser

Bekvämligheter

Höjdpunkter
  • Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi)
Om det här boendet
  • Rökfritt hotell
  • Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna )
Rumstyper
  • Rökfria rum
  • Familjerum
Internet
  • Kostnadsfritt internet
  • Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi)
  • Offentligt Wi-Fi
Tjänster
  • Tvättservice
  • Flerspråkig personal
  • Kemtvätt

Ytterligare information om Hotel The Neighbour's Magnolia

Adress: Willemsparkweg 205, 1071 HB Amsterdam, Nederländerna (Tidigare Hotel Zandbergen)
Region: Nederländerna > Noord-Holland > Amsterdam > Museum Quarter (Museumkwartier)
Prisklass: 972 kr - 2 165 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Hotel The Neighbour's Magnolia 3*
Antal rum: 21
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Orbitz, Expedia, Booking.com, Hotels.com, Hotwire, TripOnline SA, Odigeo, Priceline, Agoda, Travelocity och Cheap Tickets så att du tryggt kan boka med Hotel The Neighbour's Magnolia. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Zandbergen Hotel Amsterdam
Typ av hotell:
Nr 25 av Affärshotell i Amsterdam
Nr 52 av Familjehotell i Amsterdam
Nr 65 av Romantiska hotell i Amsterdam
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig som ägare av ditt objekt
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning Utcheckning
Prissätt din vistelse