Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Radisson Blu Hotel, Amsterdam

Besök hotellets webbplats
Om
Hotellbekvämligheter
Rumsegenskaper
Bra att veta
TYP AV HOTELL
HOTELLKLASS
Hotellänkar
Besök hotellets webbplats
Specialerbjudande:Klicka för mer information
Hotellerbjudanden
Plats
Helhetsvy
Vägbeskrivning
Schiphol Amsterdam flygplats12 km
Rotterdams flygplats55 km
Nieuwmarkt5 min.
Waterlooplein6 min.
Restauranger i närheten
Sevärdheter i närheten
Omdömen (3 828)
Filtrera omdömen
1 398 resultat
Medlemsbetyg
694
554
121
21
8
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
694
554
121
21
8
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 1 398 omdömen
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Mer

Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Datum för vistelsen: mars 2018
Svar från Roy K, General Manager för Radisson Blu Hotel, AmsterdamSvarade 3 april 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Bra hotell med trevlig personal och ett superbt läge. Lätt att hitta parkering utanför, dessutom har hotellet parkering. Stor, god frukost i trevlig lokal. Enda missen var att de inte bytte ut till dunfria sängkläder trots att de fått information vid bokning och dessutom vid...Mer

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack MariahcW
Svar från MrPGadet, General Manager för Radisson Blu Hotel, AmsterdamSvarade 9 augusti 2017

Tack för att ta sig tid att betygsätta vårt. Vi gläds åt din positiva feedback och ser fram emot för att välkomna dig igen!

Omdömet skrevs 21 mars 2017 från mobil enhet

Mycket centralt och bra läge, endast ca 15 min promenad från Centralstationen. Vi hade fönster ut mot lugn gata. Stort och rymligt rum, fräscht! Bra utbud på frukostbuffén. Mycket nöjda med vår helg i Amsterdam! Det enda minus var sen städning av rummet, de kom...Mer

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack 474ulrikae
Svar från MrPGadet, Manager för Radisson Blu Hotel, AmsterdamSvarade 22 mars 2017

Tack för din stor översyn och vi är glada att du haft din vistelse hos oss! Ursäkter rengöring gjordes inte vid en tidpunkt du hade väntat, om du vill i framtiden, är du alltid välkommen att fråga vår personal. Vi ser fram emot att ha...Mer

Omdömet skrevs 20 mars 2017 från mobil enhet

För att vara ett fyrstjärnigt hotell är det otroligt dåligt isolerat på rummen. Väldigt lyhört, när någon gick förbi i korridoren utanför rummet lät det som att de pratade i samma rum. Detta gjorde att en helg som skulle ge en vila blev en helg...Mer

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack 827ceciliam
Svar från MrPGadet, Manager för Radisson Blu Hotel, AmsterdamSvarade 21 mars 2017

Tack för att du tog dig tid och ansträngning för att lämna oss en online-recension. Vi är glada att du haft vår Super frukost. Dessutom, vi är ledsen att det verkade rummet var inte så tyst som du vill ha som det ska vara. Såvitt...Mer

Omdömet skrevs 14 december 2016

Spenderade helgen som var i Amsterdam och på detta hotell med min familj samt svärföräldrar. Som Club carlson Gold member hade jag bokat en övernattning där lördagen var en frinatt. Redan vid incheckning så började saker inte gå riktigt som planerat. Fick betala för en...Mer

Datum för vistelsen: december 2016
1  Tack Alexander C
Svar från MrPGadet, General Manager för Radisson Blu Hotel, AmsterdamSvarade 15 december 2016
Google-översättning

Thank you for sharing this feedback on Tripadvisor. We are sorry so to hear your experience was not a positive...Mer

Visa fler omdömen
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Radisson Blu Hotel, Amsterdam.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Rumstips
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt