Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.
Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Är du ute efter de lägsta hotellpriserna? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kontrollerar över 200 webbplatser åt dig.

Hotel Okura Amsterdam

Vinnare av utmärkelsen Travellers' Choice
Ange datum för de lägsta priserna
drivs av Prisletaren
Incheckning Utcheckning
1 rum 2 vuxna 0 barn
Vi kontrollerar över 200 webbplatser för att hitta de senaste och lägsta priserna.
Professionella bilder
Hotel Okura Amsterdam
Visa karta
{"scriptFlags":null,"containerClass":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}}}
Lägg till bild Skriv ett omdöme

2 252 omdömen från TripAdvisors användare

Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Mer
Filtrerat efter: Svenska
Börja skriv på omdömet om Hotel Okura Amsterdam
 Klicka för att sätta betyg
Stockholm, Sverige
Omdömet skrevs december 10 2016 från mobil enhet

Tredje gången gillt på Hotel Okura. Denna gång ett dubbelrum superior på 14e våningen med fin utsikt över Amsterdam. Trevligt rum med väldigt sköna sängar. Badrum med glasvägg mot rummet (med en elstyrd gardin om man inte vill ha insyn). Fint badrum med dusch och ett djupt badkar. Bra service - nästan för många frågor om jag har det bra...

 Anmäl
Till hjälp?
Tack Tina Z
Stockholm, Sverige
Omdömet skrevs juni 30 2015 från mobil enhet

Ett hotell med lyxkänsla som innehåller ett antal restauranger med Guide Michelin-stjärnor. Tyvärr hade jag inte möjlighet att testa någon av dessa - men menyerna såg lovande ut. Konferensarrangemangen höll väldigt hög klass - god mat och trevlig personal. Ligger dock en bit från själva centrum men det finns spårvagnar inom några hundratals meter om man inte vill promenera.

 Anmäl
Till hjälp?
1Tack Siv W
Stockholm, Sverige
Omdömet skrevs juni 30 2015 från mobil enhet

Väldigt bra hotell med fantastiska rum, stor frukost. Rent o snyggt, trevlig o service inriktad personal. Tyvärr fick vi inte tid till o äta på de tre Michelin restaurangerna. Trevlig bar bar på 23 våningen. Lite långt från centrum ca 20-30 minuters promenad eller spårvägen.

 Anmäl
Till hjälp?
1Tack narome56
Stockholm, Sverige
Omdömet skrevs januari 25 2015

Underbart hotell, mycket vacker inrett och utsikten är fantastisk! Minus för läget som tyvärr är rätt långt utanför city och att det inte ingår frukost, vilket man tycker att det borde göra till det priset. Men jag rekommenderar verkligen det här hotellet.

 Anmäl
Till hjälp?
1Tack memilyn
Umeå, Västerbottens Län, Sweden
Omdömet skrevs januari 2 2015

Det bästa hotellet vi har bott på någonsin. Rummen var fräscha och moderna med glasvägg till toaletten och regnskogsdusch. Vi åt inte på hotellet för det blev för dyrt för oss, men det fanns flera restauranger längre ned på gatan att välja på. Det var ca 3 km in till stadens centrum men det gick ganska snabbt och gå. På...

 Anmäl
Till hjälp?
Tack Malin T
Stockholm, Sverige
Omdömet skrevs juli 1 2014

Mycket bra hotell. Snyggt och smakfullt inrett. Lyxigt. Badrummet var fantastiskt. Ligger på gångavstånd till RAI mässan. Frukosten ingick inte i rumspriset och var ganska dyr, därför valde vi att inte äta den på hotellet.

 Anmäl
Till hjälp?
1Tack gbmoni
Roma, Sverige
Omdömet skrevs juni 19 2014

Hotellet har fantastisk service. Rummen har allt du kan önska. Inredningen vacker, ljus och så rent och fräsch så man skulle kunna tro att man var första gästen i det. Le Camelia restaurant rekommenderar jag varmt.

 Anmäl
Till hjälp?
1Tack annelie507
Helsingborg, Sverige
Omdömet skrevs februari 3 2013

Jag rekommenderar detta hotell. Mycket bra service och trevlig personal. Frukosten var fantastisk. Detta är det bästa hotell jag någonsin har varit på. Läget är kanske inte optimalt men läget är inte dåligt heller.

 Anmäl
Till hjälp?
1Tack Ingela10
Bukarest, Rumänien
Omdömet skrevs för 5 dagar sedan NYHETfrån mobil enhet
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
Zürich, Schweiz
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl

1 524 bilder på det här hotellet

Bilder från resenärer: Se vad andra resenärer har sett

Visade
Alla resenärsbilder (924)
Visade
Rum/svit (221)
Visade
Utsikt från rummet (67)
Visade
Badrum (91)
Visade
Hotell och övriga anläggningar (159)
Visade
Pool/strandområde (8)
Visade
Middag (30)
Visade
Affärscentrum/grupprum (14)
Visade
Familj/lekområde (2)
Visade
4:55
Videoklipp (3)
Visade
Annat (329)

TripAdvisor-bilder: Professionella bilder enbart för TripAdvisor

Visade
Alla TripAdvisor-bilder (521)
Visade
Bekvämligheter (130)
Visade
Exklusivt rum (71)
Visade
Middag (177)
Visade
Superior-rum (67)
Visade
Hotellet (76)

Bilder från ledningen: Sköts av ansvariga för verksamheten

Visade
Alla bilder från ledningen (79)
Visade
Middag (23)
Visade
Affärscentrum/grupprum (6)
Visade
Utsikt från rummet (2)
Visade
Pool/strandområde (1)
Visade
Rum/svit (21)
Visade
Hotell och övriga anläggningar (15)
Visade
Badrum (1)
Visade
Annat (10)
Incheckning Utcheckning
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Amsterdamhotell
Hilton Amsterdam
Nr 42 av 361 i Amsterdam
2 623 omdömen
De Pijp
Sir Albert Hotel Amsterdam
Sir Albert Hotel Amsterdam
Nr 31 av 361 i Amsterdam
1 191 omdömen
Red Light District (De Wallen)
Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Visa priser
Visa priser
Visa priser
Centrum
Grand Hotel Amrath Amsterdam
Kanalringen (Grachtengordel)
Andaz Amsterdam Prinsengracht
Visa priser
Visa priser
Visa priser

Bekvämligheter

Höjdpunkter
  • Pool
  • Rumservice
  • Restaurang
  • Fitnesscenter med gym/träningsrum
  • Bar/lounge
  • Spa
  • Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi)
Om det här boendet
  • Rökfritt hotell
  • Anpassat för rullstol
Saker att göra
  • Pool
  • Restaurang
  • Fitnesscenter med gym/träningsrum
  • Bar/lounge
  • Spa
  • Bubbelpool
Rumstyper
  • Sviter
  • Rökfria rum
  • Handikappanpassade rum
På ditt rum
  • Luftkonditionering
  • Minibar
Internet
  • Betalt Wi-Fi
  • Betalt internet
  • Kostnadsfritt internet
  • Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi)
Tjänster
  • Affärscenter med tillgång till internet
  • Rumservice
  • Mötesrum
  • Kemtvätt
  • Tvättservice
  • Concierge
  • Bankett-rum
  • Flerspråkig personal
  • Konferensanläggningar
  • Flygplatstransport

Ytterligare information om Hotel Okura Amsterdam

Adress: Ferdinand Bolstraat 333, 1072 LH Amsterdam, Nederländerna
Region: Nederländerna > Noord-Holland > Amsterdam > De Pijp
Prisklass: 1 623 kr - 3 256 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — Hotel Okura Amsterdam 5*
Antal rum: 300
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Travelocity, Agoda, Orange Marketing Services, Japan Co., Ltd., Booking.com, Ctrip TA och Jetsetter så att du tryggt kan boka med Hotel Okura Amsterdam. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Okura Hotel Amsterdam
Amsterdam Okura Hotel
Typ av hotell:
Nr 5 av Affärshotell i Amsterdam
Nr 8 av Spahotell i Amsterdam
Nr 17 av Romantiska hotell i Amsterdam
Nr 18 av Familjehotell i Amsterdam
Nr 22 av Lyxhotell i Amsterdam
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig som ägare av ditt objekt

Frågor och svar

Här ser du vad resenärerna frågat samt svaren från representanter för Hotel Okura Amsterdam och andra resenärer.
87 frågor
Ställ en fråga
Har du några frågor? Få svar från personal och tidigare gäster på Hotel Okura Amsterdam.
Riktlinjer för publicering
Vanliga frågor:
  • Går det att köpa biljetter i receptionen till sevärdheter i närområdet?
  • Måste jag betala extra för minibaren?
  • Vilka tider öppnar poolen varje dag?