Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Amsterdam - De Roode Leeuw

Spara
Resenär (274)
Svit och rum (330)
Middag (41)
Du kanske också gillar
Visa alla
Hotell i närheten
Översikt
  • Utmärkt31 %
  • Mycket bra41 %
  • Medel17 %
  • Dåligt6 %
  • Hemskt5 %
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Frukostbuffé
Luftkonditionering
Rökfritt hotell
Restaurang
Bar/lounge
Concierge
4-stjärnigt hotell
All hotellinformation
Du kanske också gillar
Visa alla
Hotell i närheten
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Omdömen (1 015)
Det finns nyare omdömen om Hotel Amsterdam - De Roode Leeuw
Visa de senaste omdömena
Filtrera omdömen
422 resultat
Medlemsbetyg
149
187
58
14
14
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
149
187
58
14
14
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
391395 av 422 omdömen
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 14 juli 2011

Mer

Svar från De_Roode_Leeuw, General Manager för Hotel Amsterdam - De Roode LeeuwSvarade 4 augusti 2011
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 29 juni 2011

Mer

Svar från De_Roode_Leeuw, General Manager för Hotel Amsterdam - De Roode LeeuwSvarade 30 juni 2011
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 28 mars 2011

Mer

Svar från De_Roode_Leeuw, General Manager för Hotel Amsterdam - De Roode LeeuwSvarade 11 april 2011
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 13 mars 2011

Mer

Svar från De_Roode_Leeuw, General Manager för Hotel Amsterdam - De Roode LeeuwSvarade 11 april 2011
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 9 mars 2011

Mer

Svar från De_Roode_Leeuw, General Manager för Hotel Amsterdam - De Roode LeeuwSvarade 13 mars 2011
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
De mest bokade verksamheterna i Amsterdam
Visa allaVisa alla
Om
Bekvämligheter
Bästa bekvämligheter
Restaurang
Bar/lounge
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Bekvämligheter
Kemtvätt
Tvättservice
Concierge
Flerspråkig personal
Bekvämligheter på rummet
Luftkonditionering
Minibar
Saker att göra
Restaurang
Bar/lounge
Information
Prisklass
187 US$ - 392 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Typ av hotell
Nr 87 av Lyxhotell i Amsterdam
Nr 107 av Romantiska hotell i Amsterdam
Rumstyper
Rökfria rum
Information
Prisklass
187 US$ - 392 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Typ av hotell
Nr 87 av Lyxhotell i Amsterdam
Nr 107 av Romantiska hotell i Amsterdam
Rumstyper
Rökfria rum
Resenär (274)
Svit och rum (330)
Middag (41)
Bekvämligheter (2)
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Hotel Amsterdam - De Roode Leeuw.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Rumstips
"Bodde på fjärde våningen och det hördes bara lite från omgivningen med öppet fönster."
Läs omdöme
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt