Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.
Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De senaste omdömena. De lägsta priserna. Det perfekta stället att leta hotell på.

DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station

Kolla priser
Nr 57 av 362 hotell i Amsterdam
Certificate of Excellence
Ange datum för de lägsta priserna
drivs av Prisletaren
Incheckning Utcheckning
1 rum 2 vuxna 0 barn
Vi kontrollerar över 200 webbplatser för att hitta de senaste och lägsta priserna.
Professionella bilder
DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station
Visa karta
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Lägg till bild Skriv ett omdöme

6 412 omdömen från TripAdvisors användare

Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Mer
Det finns nyare omdömen om DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station
Visa de senaste omdömena
Filtrerat efter: Svenska
Amsterdam, Nederländerna
Omdömet skrevs februari 18 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
Caroline_Receveur, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarade på det här omdömet
Google-översättning

London, United Kingdom
Omdömet skrevs februari 18 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
Caroline_Receveur, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Cherry Hill, United States
Omdömet skrevs februari 18 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
 Anmäl
Caroline_Receveur, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarade på det här omdömet
Google-översättning

swindon, United Kingdom
Omdömet skrevs februari 18 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
 Anmäl
Caroline_Receveur, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarade på det här omdömet
Google-översättning

wirral merseyside
Omdömet skrevs februari 18 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
Caroline_Receveur, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Surbiton, Storbritannien
Omdömet skrevs februari 17 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
Caroline_Receveur, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Middlesbrough, Storbritannien
Omdömet skrevs februari 16 2016 från mobil enhet
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
Caroline_Receveur, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Edinburgh, Storbritannien
Omdömet skrevs februari 16 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
Caroline_Receveur, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Melbourne, Australien
Omdömet skrevs februari 16 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
Caroline_Receveur, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Omdömet skrevs februari 15 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
 Anmäl

2 543 bilder på det här hotellet

Bilder från resenärer: Se vad andra resenärer har sett

Visade
Alla resenärsbilder (2124)
Visade
Hotell och övriga anläggningar (347)
Visade
Middag (126)
Visade
Rum/svit (476)
Visade
Utsikt från rummet (253)
Visade
Badrum (138)
Visade
Pool/strandområde (2)
Visade
Familj/lekområde (2)
Visade
Affärscentrum/grupprum (2)
Visade
0:48
Videoklipp (2)
Visade
Annat (776)

TripAdvisor-bilder: Professionella bilder enbart för TripAdvisor

Visade
Alla TripAdvisor-bilder (237)
Visade
Bekvämligheter (97)
Visade
Citysvit med king size-säng (61)
Visade
Hotellet (79)

Bilder från ledningen: Sköts av ansvariga för verksamheten

Visade
Alla bilder från ledningen (182)
Visade
Rum/svit (41)
Visade
Middag (32)
Visade
Hotell och övriga anläggningar (32)
Visade
Utsikt från rummet (4)
Visade
Badrum (3)
Visade
Affärscentrum/grupprum (1)
Visade
Annat (69)
Incheckning Utcheckning
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Amsterdamhotell
Östra hamnområdet (Oostelijk Havengebied)
Movenpick Hotel Amsterdam City Center
Red Light District (De Wallen)
Radisson Blu Hotel, Amsterdam
Centrum
Grand Hotel Amrath Amsterdam
Visa priser
Visa priser
Visa priser
Kanalringen (Grachtengordel)
Hotel Sebastian's
Hotel Sebastian's
Nr 7 av 362 i Amsterdam
1 310 omdömen
Hilton Amsterdam
Nr 42 av 362 i Amsterdam
2 674 omdömen
Centrum
Art'otel Amsterdam
Art'otel Amsterdam
Nr 31 av 362 i Amsterdam
1 288 omdömen
Visa priser
Visa priser
Visa priser

Bekvämligheter

Höjdpunkter
  • Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi)
  • Fitnesscenter med gym/träningsrum
  • Rumservice
  • Restaurang
  • Bar/lounge
Om det här boendet
  • Anpassat för rullstol
  • Rökfritt hotell
Mat och dryck på hotellet
SkyLounge
SkyLounge
Kök: Holländskt, Bar, Europeiskt, Vinbar
Starbucks
Starbucks
Kök: Café
Saker att göra
  • Fitnesscenter med gym/träningsrum
  • Restaurang
  • Bar/lounge
Rumstyper
  • Sviter
  • Rökfria rum
  • Familjerum
  • Handikappanpassade rum
På ditt rum
  • Luftkonditionering
  • Kylskåp på rummet
  • Minibar
Internet
  • Kostnadsfritt internet
  • Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi)
  • Betalt Wi-Fi
Tjänster
  • Affärscenter med tillgång till internet
  • Rumservice
  • Tvättservice
  • Kemtvätt
  • Mötesrum
  • Concierge
  • Bankett-rum
  • Flerspråkig personal
  • Konferensanläggningar
  • Barnpassning
  • Frukost tillgängligt

Ytterligare information om DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station

Adress: Oosterdoksstraat 4 | 1011 DK, 1011 DK Amsterdam, Nederländerna
Region: Nederländerna > Noord-Holland > Amsterdam > Centrum
Prisklass: 1 699 kr - 4 361 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station 4*
Antal rum: 557
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Expedia, Hilton EMEA, Booking.com, Orbitz, Despegar.com, Priceline, Agoda och Jetsetter så att du tryggt kan boka med DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Typ av hotell:
Nr 21 av Familjehotell i Amsterdam
Nr 27 av Affärshotell i Amsterdam
Nr 41 av Romantiska hotell i Amsterdam
Nr 41 av Lyxhotell i Amsterdam
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig som ägare av ditt objekt

Frågor och svar

Här ser du vad resenärerna frågat samt svaren från representanter för DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station och andra resenärer.
141 frågor
Ställ en fråga
Har du några frågor? Få svar från personal och tidigare gäster på DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station.
Riktlinjer för publicering
Vanliga frågor:
  • Går det att köpa biljetter i receptionen till sevärdheter i närområdet?
  • Måste jag betala extra för minibaren?
  • Vilka tider öppnar poolen varje dag?

Se vilka rum andra resenärer föredrar

“Ta hellre ett annat hotell!”
 av 5 bubblor 196staffans, maj 7 2016 | Läs omdöme
“Rekommenderar rum med stadsutsikt och på 5e våningen”
 av 5 bubblor Clinga, maj 2 2016 | Läs omdöme
2 av 2