Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel de Echoput

Spara
Dela
Amersfoortseweg 86, 7346 AA Apeldoorn Nederländerna
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Snaptravel
Orbitz.com
travelup.com
Visa alla 11 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Resenär (174)
Middag (61)
Svit och rum (41)
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.

Om

Nr 3 av 8 hotell i Apeldoorn
Läge
Renlighet
Service
Standard

Välkommen till Hotel de Echoput! Det här hotellet blir som ditt "andra hem" när du besöker Apeldoorn och erbjuder många bekvämligheter som är framtagna för att ge dig en bättre vistelse.

Rummen på Hotel de Echoput har en plattskärms-tv, luftkonditionering och en minibar för utmärkt komfort och smidighet, och gäster kan använda internet tack vare kostnadsfritt wifi.

Rumservice är en av de bekvämligheter som erbjuds på det här hotell. En pool och en lounge kommer också att göra din vistelse ännu mer speciell. Om du kör till Hotel de Echoput finns fri parkering tillgänglig.

Och det bästa av allt är att Hotel de Echoput gör det enkelt att uppleva många fantastiska sevärdheter i Apeldoorn som Park Berg en Bos och Oranjepark, som är några populära parker.

Hotel de Echoput ser till att det bästa av Apeldoorn finns nära till hands, vilket gör att din vistelse blir både avslappnande och trevlig.

Läs mer
Helhetsvy
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Pool
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Bar/lounge
Cykeluthyrning
Affärscenter med tillgång till internet
Konferensanläggningar
Wifi
Inomhuspool
Uppvärmd pool
Bastu
Restaurang
Frukostbuffé
Bankettrum
Mötesrum
Rökfritt hotell
Kemtvätt
Tvättservice
Visa fler
Rumsegenskaper
Luftkonditionering
Privat balkong
Rumsservice
Värdeförvaringsskåp
Minibar
Plattskärms-tv
Rumstyper
Rökfria rum
Sviter
Bra att veta
HOTELLKLASS
TYP AV HOTELL
Business
Talade språk
Nederländska
650omdömen3F+S0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 283
  • 233
  • 74
  • 48
  • 12
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Mer
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
arrotripadvise skrev ett omdöme juli 2017
Iceland59 inlägg41 hjälpsamhetsröster
Bodde ett par dagar för affärsverksamhet. Hotellet är mycket trevlig och rummen är stora och trevliga. WiFi: Mycket dålig. Sängkläder: Utmärkt Dusch: Utmärkta Eluttag: OK Frukost: Utmärkt och Långsam Totalt sett var vistelsen bra men det brist på WiFi är inte bra för affärer. Skulle inte bo här igen helt enkelt på grund av att de verkligen dålig WiFi. Det finns också en riktigt trevlig restaurang i hotellet men det är dyrt och den middag tar 2 timmar plus.
Läs mer
Datum för vistelsen: juni 2017
Standard
Service
Sovkvalitet
Restyp: Reste i arbetet
Language Weaver
Användbart
Dela
Dennis C skrev ett omdöme juli 2017
Roermond, Nederländerna297 inlägg79 hjälpsamhetsröster
5 * Hotell med tillräckligt med parkering, nära till stan men i vackra omgivningar, en skog. Rummen på baksidan har en balkong med utsikt in i skogen parkeringsplats och. Rummet är stort, två personer dusch och separat badkar, separat toalett. Ytterligare, precis vad du förväntar dig från 5 * accommodation men ingen dryck och kaffefaciliteter i vårt rum. Ett förbiseende? Personalen är vänlig. Frukosten serveras på Sunday from 08.00. Även om det var en händelse på på den palace som började på 9:00, den anledningen de flesta gästerna var det. Eftersom vi ville åka tidigare vi beställde en tidig frukost kvällen innan, som jag hämtade på receptionen. Jag hade pre - betalade för frukost kl. 22 , 50 euro per person. så den förväntan var bra. När jag kom till receptionen på morgonen fick jag vänta " för köket att avsluta förbereder den " . Vad jag fick var en stor, stor besvikelse. Två papper bärkassar med i varje: ett vitt bröd skinksmörgås kanske, och en vitt bröd ost smörgås både utan smör. En croissant utan smör, sylt eller något annat. En kan av orange juice, en apple och en mini Toblerone-. Ingen varm dryck! Ingen 5 * frukost. Vågar jag säga att jag har ätit bättre i Premier Inn?
Läs mer
Datum för vistelsen: juli 2017
Standard
Renlighet
Service
Restyp: Reste som ett par
Tips för att välja rum: rear of the hotel.
Visa fler tips på hur du väljer rum
Language Weaver
Användbart
Dela
Liz v skrev ett omdöme apr. 2017
Johannesburg, Sydafrika14 inlägg5 hjälpsamhetsröster
Läget är fantastiskt och hotellet utmärkt, men måltiderna var oerhört tråkigt! Servicen var mycket långsam på restaurang och mat lämnade oss tråkiga. Mina döttrar beställde pigeon som var rå och kall. Vi väntade över en timme mellan rätterna. Vi förväntade oss mycket mer av de recensioner.
Läs mer
Datum för vistelsen: maj 2016Restyp: Reste med familjen
Language Weaver
Användbart
Dela
Anna G skrev ett omdöme apr. 2017
Oegstgeest, Nederländerna5 inlägg7 hjälpsamhetsröster
Min man och jag tillbringade två nätter i detta hotell. Bra omgivningar med gott om möjligheter att ta långa vandringar. Vi njöt verkligen av den lyxiga middag, utmärkt mat! Sängen var bekväm och hälsocentret var också mycket trevligt! Vi var emellertid mindre roade av ett (tyvärr alltför stort) antal frågor relaterade till resten av vår vistelse: - se - upp spegeln i badrummet var trasig. Vi sa till receptionen om detta, de lovade att fixa den men gjorde aldrig. - De flesta elektricitet outlets (av vilka det finns inte att många av de sätt. . . ) Verkade trasiga. När du försöker ladda en telefon eller dator det tar evigheter. Vi berättade också receptionen, men inga åtgärder togs till rätta till detta. - One coffeecup i rummet var extremt smutsig. Medan det här kan hända det bör inte ske i ett sådant en dyr hotel. Vad viktigare är: när du går till receptionen för att klaga, medan jag tog emot en ren kopp ordet " ledsen " var tydligen för svårt att säga. . . - Bed linen är bara 50 % bomull, resterande 50 % POLYESTER. Jag finner detta oacceptabelt. - Jag skulle ha uppskattat mer än två krokar för handdukar och kläder. Också, en hel kropp spegel verkar att vara en del av den minimala krav för ett sådant en hög nivå (och dyr) hotel. - Rummet var rent förrän om 1 m 60 , ovan att det fanns massor av dammråttor. - Lösa kablar omgivande alla elektriska apparater. Bara inte till en mycket mysig känsla. - Det är wifi-men det är väldigt långsam. - I ett hotell som detta skulle jag ha väntat på minst en väckarklocka men förmodligen (med tanke dessa tider) en liten högtalare till ansluter din iPhone till. De flesta hög nivå hotell erbjuder det här service dessa dagar. Den sista punkten är förmodligen en fråga om smak. Rummet är mycket mörkt, på grund av mörka färgen på väggarna. Jag gjorde inte som det här och kommer definitivt hålla denna i åtanke under min nästa hotell reservationer.
Läs mer
Datum för vistelsen: april 2017
Standard
Läge
Service
Restyp: Reste som ett par
Language Weaver
Användbart
Dela
pdijjie7 skrev ett omdöme jan. 2017
Amsterdam, Nederländerna296 inlägg62 hjälpsamhetsröster
Bodde här med min fästman till hennes födelsedag och vår förlovning bröllopsdag. Hotel är känt för sin vilda meny, välkänd hotellägare och läget som är nära till Paleis Het Loo och the Veluwe som allt är runt. Allt var väl arrangerade. Blommor på rummet, en liten present från den hotel med särskilda kryddor med en recept. Vi njöt av en härlig middag (trots att den välkända restaurangen var stängd) alltid på en söndag och måndagen. Vi gillade middag i baren, med några bra vin ihopparningar och vild säsongsbetonad mat. Service är enastående, mycket vänlig, välutbildade och informerade, men ibland iallafall bara i restaurangen men lite långsam, och unnattentive. förutom det allt var underbart. Rummet är rymligt och modernt, badrum aswell, och vi gick en fin promenader i området. Hoppas komma tillbaka snart men sedan också äta på restaurangen.
Läs mer
Datum för vistelsen: januari 2017
Standard
Service
Sovkvalitet
Restyp: Reste som ett par
Language Weaver
Användbart
Dela
Föregående
PRISKLASS
117 US$ - 210 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
NederländernaProvinsen GelderlandApeldoorn
ANTAL RUM
42
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt
Vanliga frågor och svar om Hotel de Echoput
Vilka populära sevärdheter ligger nära Hotel de Echoput?
Närliggande sevärdheter inkluderar Park Berg en Bos (3,8 km), Paleis Het Loo (4,4 km) och Apenheul (3,3 km).
Vilka är några av de bekvämligheter som finns på Hotel de Echoput?
Några av de populäraste bekvämligheterna som erbjuds är inomhuspool, kostnadsfritt wifi och restaurang.
Vilka rumsbekvämligheter finns på Hotel de Echoput?
De bästa bekvämligheterna inkluderar minibar, luftkonditionering och plattskärms-tv.
Vilka alternativ för mat och dryck finns på Hotel de Echoput?
Under vistelsen kan du ta del av restaurang och lounge.
Finns det parkering vid Hotel de Echoput?
Ja, fri parkering är tillgängligt för gäster.
Vilka restauranger ligger i närheten av Hotel de Echoput?
Restauranger med bra läge inkluderar Sizzles, De Heerlijckheyt Het Loo och Huisje James.
Finns det möjligheter att träna på Hotel de Echoput?
Ja, gästerna har tillgång till inomhuspool, träningsanläggning och bastu under vistelsen.
Erbjuds städtjänster på Hotel de Echoput?
Ja, kemtvätt och tvättservice erbjuds åt gästerna.
Erbjuder Hotel de Echoput några företagstjänster?
Ja, det erbjuder företagscenter, mötesrum och bankettrum.
Finns det några historiska platser nära Hotel de Echoput?
Många resenärer gillar att besöka Het Verscholen Dorp (11,4 km) och Molen Lana Mariana Harskamp (14,8 km).
Är Hotel de Echoput handikappanpassat?
Ja, det erbjuder anpassat för rullstol, handikappanpassade rum och bekvämligheter för funktionshindrade gäster. För specifika förfrågningar rekommenderar vi att du ringer tidigare för att bekräfta.