Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Caesar's Hotel

Spara
Dela
Via Charles Darwin 2, 09126, Cagliari, Sardinien Italien
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Booking.com
Visa alla 15 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Resenär (183)
Svit och rum (31)
Middag (24)
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.

Om

Nr 9 av 35 hotell i Cagliari
Läge
Renlighet
Service
Standard

Caesar's Hotel är ett utmärkt val för resenärer på besök i Cagliari. Det har en familjevänlig miljö samt många användbara bekvämligheter som finns där för att göra din vistelse bättre.

Rummen på Caesar's Hotel har luftkonditionering, en minibar och ett kylskåp för utmärkt komfort och smidighet, och gäster kan använda internet tack vare kostnadsfritt wifi.

Rumservice är en av de bekvämligheter som erbjuds på det här hotell. En restaurang kommer också att göra din vistelse ännu mer speciell. Om du kör till Caesar's Hotel finns fri parkering tillgänglig.

Närliggande sevärdheter som Bastione di Saint Remy (2,4 km) och Marina Piccola (2,6 km) gör Caesar's Hotel till ett fantastiskt ställe att bo på under ett besök i Cagliari.

När du befinner dig i Cagliari ska du se till att testa lokala favoriter som tempura på Ristorante Luigi Pomata.

Under resan får du inte glömma bort att besöka några av de populära historiska byggnaderna, till exempel Santuario e Basilica di Bonaria, Quartiere Villanova och Cripta di S. Restituta.

Ha så trevligt i Cagliari!

Läs mer
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Badtunna
Bar/lounge
Cykeluthyrning
Affärscenter med tillgång till internet
Konferensanläggningar
Portier
Wifi
Restaurang
Frukostbuffé
Bankettrum
Mötesrum
Rökfritt hotell
Kemtvätt
Tvättservice
Visa fler
Rumsegenskaper
Luftkonditionering
Skrivbord
Rumsservice
Värdeförvaringsskåp
Minibar
Kylskåp
Plattskärms-tv
Rumstyper
Rökfria rum
Sviter
Familjerum
Bra att veta
HOTELLKLASS
TYP AV HOTELL
Bostadsområde
Lugnt
Talade språk
Engelska
396omdömen0F+S0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 132
  • 166
  • 71
  • 16
  • 11
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Mer
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
HoffySig73 skrev ett omdöme okt. 2019
Reykjavik, Island198 inlägg77 hjälpsamhetsröster
Detta hotell ligger inte i stadens centrum, men bara 10 minuters promenad dit kan du ta en buss och dess INTE LÅG. Vissa människor är bara snöiga och gillar inte att gå. De har ett gratis parkeringsgarage och det är svårt att hitta i Cagliari. Hotellet är ok. Jag var bara en natt. Så jag gjorde inget emot
Läs mer
Datum för vistelsen: september 2019
Läge
Renlighet
Service
Google
Användbart
Dela
AlsterHamburg skrev ett omdöme juli 2019
Cannes, Frankrike8079 inlägg1636 hjälpsamhetsröster
Plats: Detta 4-stjärniga hotell ligger långt ifrån centrum av Cagliari. Det ligger nästan från ingenstans. Ett busshållplats är långt borta. Här finns inga affärer i närheten. Mittemot en mycket upptagen gata är inte långt borta. Hotellet ligger i ett bostadsområde. Vi ville besöka deras utmärkt betygsatt restaurang Caesare. Detta är listat på TA även till lunch. För att vara på den säkra sidan har vi bett vårt hotell att ringa sin restaurang för att göra en reservation. Sedan fick hotellets personal information från Hotel Caesare att endast en lunchbuffé erbjuds idag! Denna information om Hotel Caesare var fel! ! Men vid den här tiden kunde vi inte känna igen det. Så vi gjorde en reservation för två personer. Sedan beställde vi en taxi för att nå Hotel Caesare. Vid 1: 50 s. m. Vi har nått hotellet och gick till receptionen för att informera dem om vår bokning. Nu (!!) Fick vi veta att restaurangen Caesare är stängd. Buffén finns i restaurangen "Patio". När vi anlände till denna restaurang vid första anblicken såg vi att det var (var) ser väldigt enkelt ut. Inuti såg det också ut som en billig matsal. Det fanns inga privata eller enskilda gäster. Endast en stor turistgrupp var i detta rum. På varje bord placerades en meny. Namnet på menyn var:  "Gran Buffet Caesar Hotel". Till ett pris av 23,00 € erbjuds buffén inklusive "bibite och Liquori". Med andra ord inklusive drycker och sprit. Ingen sprit serverades när som helst. Alla måltider var kalla! Varför? Personalen har glömt att tända värmare! ! Vi har tagit bilder. Du kan se den publicerad på restaurang Caesare. Som huvudrätt  "Secondo del giorno" bara små burgare var tillgängliga! ! Varje erbjuden fisk var kall! Vinlistan var endast tillgänglig i / på den elektroniska enheten av servitören. Den enkla flaskan vitt vin (Stellato) belastades med 25,00 €. Påfyllning av vin i glaset var självbetjäning. Min personliga subjektiva betyg för denna restaurang är: Service: 1 poäng Kvalitet och beredning av måltider:  1 poäng Prisvärdhet: 1 poäng Ambiance: 2 poäng Nu gick vi till receptionen och informerade personalen om att vi ville prata med chefen! Efter 10 minuter såg en dam fram. Hon introducerade sig bara med hennes namn "Ines". Vi trodde att hon skulle vara den beställda och önskade generaldirektören. Så vi blev mycket förvånade över att hon sa att hon inte kan tala engelska! ! Och då visade det sig att hon sa att hon är mottagningschef! ! Försök att föreställa dig att den ansvariga personen i receptionen inte kan tala engelska! ! Återigen har vi bett henne att vi vill prata med generalchefen. Vi tillade att om han inte är tillgänglig skulle hon skriva ner sitt namn och sin adress. Denna konversation gjordes / hålls i Italiano av en lärare i Italiano. Naturligtvis har vi inte fått namn och postadress till generalchefen. Efter att ha väntat en annan 10 minuter och engelsktalande "manager" dök upp. Hans namn var "Andrea". Han sa att han är chef för restaurang Caesare. Efter att vi informerat honom om våra detaljerade erfarenheter han  1. : bekräftade att - med sina ord - båda restaurangerna "Patio" och "Caesare" är som svartvita! !  2. : Han bekräftade också att kocken och köket (som köket!!) Är detsamma!  3. : Endast personalen (servitörer, servrar) är (är) annorlunda!  4. : Han har också frågat oss: "Varför har du inte återvänt tillbaka när du har sett allt detta"? Som ett resultat av detta uttalande av restaurangchefen kan du nu säga att kvaliteten och förberedelsen av båda restaurangerna är densamma. Sedan har jag bett honom om ersättning. Hans enda svar var "Varför kommer du inte på kvällen till vår restaurang" Caesare "? För att få samma kvalitet och förberedelse? ? Med andra ord var det ingen kompensation alls! Naturligtvis har den här chefen inte gett oss namnet och postadressen till generalchefen. Men var säker på att jag kommer att ta reda på det! Förhoppningsvis kommer det att läsas av ledningen! Så vi kan säga att personalen gömmer detta problem från denna ledning. Nu kan du föreställa dig vad som händer när en bosatt i detta hotell har ett problem eller ett klagomål!
Läs mer
Datum för vistelsen: juli 2019Restyp: Reste med vänner
Google
2 hjälpsamhetsröster
Användbart
Dela
Daniel K skrev ett omdöme sep. 2017
1 inlägg
rummet hade följande problem: AC fungerade inte. toalett fungerade inte. duschen fungerade inte. Hotellet luktade av mögel. Den stora atriumcellningen var antingen glas eller plast. på många ställen var det svart. Jag antog därför att det var mögel. några av personalen var trevliga och några inte hjälpsamma. när jag bad att prata med chefen vägrade han ta telefonen. Frukost var dock mycket bra. Daniel K.
Läs mer
Datum för vistelsen: augusti 2017
Standard
Renlighet
Service
Restyp: Reste som ett par
Tips för att välja rum: i would never stay there again
Visa fler tips på hur du väljer rum
Google
1 hjälpsamhetsröst
Användbart
Dela
Katherine A skrev ett omdöme sep. 2017
Santa Monica, California, USA15 inlägg1 hjälpsamhetsröst
Hotellet byggdes förmodligen på 50 s och uppdaterades aldrig. Under duschen brände jag nästan på grund av det faktum att hotellet glömde att aktivera kallt vatten till mitt rum. Luftkonditioneringen hade en rolig avlägsen men så många andra funktioner på hotellet fungerade inte - och sover i en klibbig och stuffy rum med smutsiga windows var ganska obehagligt. Jag blev mycket förvånad över att hotellet hade 4 stjärnor - i USA skulle det knappt kvalificera sig som ett motell. Receptionisterna var utlänningar och nästan ingen av dem talade engelska eller försökte kommunicera. Skulle aldrig rekommendera någon att stanna kvar - det förstör något gott minne om Sardinien och lämnar en frustrerad och olycklig - speciellt med oförskämd och okunnig personal.
Läs mer
Datum för vistelsen: augusti 2017
Rum
Renlighet
Service
Restyp: Reste med familjen
Tips för att välja rum: Stay away from this slam operation
Visa fler tips på hur du väljer rum
Google
1 hjälpsamhetsröst
Användbart
Dela
Hiso67 skrev ett omdöme dec. 2016
Boortmeerbeek, Belgien2 inlägg2 hjälpsamhetsröster
Efter välkomnade av personalen i receptionen vi hade ett annat härligt välkomnande i rummet: på sängen placerade handdukar vikta till söta hundar surrounded by flower löv. Det var en mycket rymliga rum med en king size-säng som var otroligt bekväma. Badrummet hade ett utmärkt dusch och allt var skaffat; tvål, schampo, vävnader. . . . . Frukosten var fantastisk: så mycket variation, en trevlig buffé. Vi åt även middag på restaurangen och igen mycket god mat. Nackdelen med detta ögonblick: alla de kurser kom ganska snabbt efter varandra. Mer tid mellan varje kurs skulle vara trevligt. Detta är ett utmärkt hotell med vänlig personal, mycket trevliga rum och god mat. Det är en 20 minuters bilresa från flygplatsen och det är beläget i ett lugnt område. Jag skulle definitivt valde detta hotell igen och rekommenderar det till andra människor.
Läs mer
Datum för vistelsen: december 2016
Standard
Läge
Service
Restyp: Reste med familjen
Language Weaver
Användbart
Dela
Föregående
PRISKLASS
105 US$ - 136 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
caesars hotel cagliari, caesar's hotel
PLATS
ItalienSardinienProvince of CagliariCagliari
ANTAL RUM
48
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt
Vanliga frågor och svar om Caesar's Hotel
Vilka populära sevärdheter ligger nära Caesar's Hotel?
Närliggande sevärdheter inkluderar Maneggio Caddhos (0,9 km), Monte Urpinu (1,4 km) och Parco Naturale Molentargius-Saline (0,3 km).
Vilka är några av de bekvämligheter som finns på Caesar's Hotel?
Några av de populäraste bekvämligheterna som erbjuds är kostnadsfritt wifi, restaurang och lounge.
Vilka rumsbekvämligheter finns på Caesar's Hotel?
De bästa bekvämligheterna inkluderar minibar, luftkonditionering och plattskärms-tv.
Vilka alternativ för mat och dryck finns på Caesar's Hotel?
Under vistelsen kan du ta del av restaurang och lounge.
Finns det parkering vid Caesar's Hotel?
Ja, fri parkering är tillgängligt för gäster.
Vilka restauranger ligger i närheten av Caesar's Hotel?
Restauranger med bra läge inkluderar Ristorante L'Officina Del Gusto, Cesare och Ristorante Kilimangiaro.
Erbjuds städtjänster på Caesar's Hotel?
Ja, kemtvätt och tvättservice erbjuds åt gästerna.
Erbjuder Caesar's Hotel några företagstjänster?
Ja, det erbjuder företagscenter, mötesrum och bankettrum.
Finns det några historiska platser nära Caesar's Hotel?
Många resenärer gillar att besöka Santuario e Basilica di Bonaria (1,5 km) Quartiere Villanova, (2,5 km) och Cripta di S. Restituta (4,7 km).
Är Caesar's Hotel handikappanpassat?
Ja, det erbjuder anpassat för rullstol och handikappanpassade rum. För specifika förfrågningar rekommenderar vi att du ringer tidigare för att bekräfta.