Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Milan Marriott Hotel

Besök hotellets webbplats
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotellbekvämligheter
Channel 1
Restaurang
Affärscenter med tillgång till internet
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Betalt wifi
Betalt internet
Anpassat för rullstol
Rumservice
Bar/lounge
Offentligt wifi
Mötesrum
Tvättservice
Concierge
Bankett-rum
Flerspråkig personal
Konferensanläggningar
Barnpassning
Rökfritt hotell
Frukost tillgängligt
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Visa fler
Rumsegenskaper
Sviter
Rökfria rum
Luftkonditionering
Familjerum
Handikappanpassade rum
Minibar
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Bostadsområde
Klassiskt
HOTELLKLASS
Hotellänkar
Besök hotellets webbplats
Specialerbjudande:Klicka för mer information
Hotellerbjudanden
Hotellpaket
Plats
Helhetsvy
92Perfekt för de som vill promenera
Bedömning: 92 av 100
646restaurangerinom 0,5 km
103sevärdheterinom 0,5 km
Omdömen med mera
1 442omdömen
517bilder
9F+S
0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 299
  • 632
  • 325
  • 106
  • 80
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
  • Filtrera
  • Svenska
Hitta omdömen som nämner
Mycket trevligt hotel med bra rum (jag blev uppgraderad till en suite). Personalen är hjälpsam och trevlig.
Loungen är liten med med mycket trevlig och hjälpsam personal.
Wifi kopplade ner sig flera gånger under ena dagen men det hade nog med hög belastning att göra. (Hotellet
Läs mer
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Som en erfaren platinummedlem i livet, vet jag vad en välskött, välskött, välkomnande Marriott ser ut. Detta är inte en. Så många problem / utmaningar under vår vistelse, det skulle jag tyvärr rekommendera att du bor någon annanstans.
Läs mer
Svar från Guest R, Fron Desk Supervisor för Milan Marriott Hotel
Svarade 25 okt. 2018
Dear TNCUSOON, Greetings from Milan Marriott Hotel! First of all we would like to thank you for leaving your feedback on TripAdvisor, which is fundamental to us to better improve our service. We are truly sorry to read that your experience with us didn't meet your expectation and we couldn't provide you with a satisfying service. We understand how hard can be travelling sometimes and we alway try our best to give our dear guests our sincerest greeting and welcome. We apologize if we couldn't show you how much we care about our guest's experience. We wish you a lovely day and hope we will have another chance to better welcome you again at Milan Marriott Hotel. Best Regards Giusy Massimino Front Desk Supervisor mhrs.milit.fosupervisor@marriotthotels.com 00390248521
Läs mer
Incheckning Receptionen
Oerfaren auktoritär personal som inte förstår hur man kommunicerar med resande gäster.
I stället för att välkomna sin gäst till Marriott ser personalen upp, det vill säga om de stör sig och letar efter ditt pass. Även med mitt pass och mitt bokningsnummer
Läs mer
Svar från Guest R, Front Office Supervisor för Milan Marriott Hotel
Svarade 9 okt. 2018
Dear SusanB, thank you for choosing to share with us your experience at Milan Marriott Hotel. We are very sorry for not being able to exceed your expectations. Please be informed that I shared all feedbacks given with the management team in order to offer an increasingly efficient and quality service. We assure you that we are constantly training out team to approach the client needs in a very personalize way and we are very sorry if in this case we did not get opportunity to show you the service standard we are used to. We extend our best regards. Sincerely, Giusy Massimino Front Desk Supervisor Milan Marriott Hotel mhrs.milit.fosupervisor@marriotthotels.com 00390248521
Läs mer
Stannade här för en medicinsk konferens. Medan faciliteterna är ok har detta hotell definitivt åldrats under åren. Platsen är bekväm med restauranger inom gångavstånd. Taxi lätt tillgänglig och kan också bokas via concierge.
Läs mer
Svar från Guest R, front desk supervisor för Milan Marriott Hotel
Svarade 6 okt. 2018
Dear YKPng, greetings from Milan and thank you for sharing your recent experience in our property. We are happy you enjoyed all the facilities of the hotel and all the attractions around and we hope you spent a nice stay with us. Please, feel free to give us more information and tell us if we could do something more to improve your stay. We understand the classic style of the hotel can't always meet the expectations of all guests, accordingly to preferences but we give so much importance to every comments, and for this we will share your comment within the entire team, especially to improve our service. We are thankful you chose Milan Marriott Hotel and we hope to welcome you again very soon. Sincerely, Giusy Massimino Front Desk Supervisor Milan Marriott Hotel mhrs.milit.ays@marriotthotels.com 00390248521
Läs mer
Jag stannade på detta hotell under en konferens
Det är mycket rent med mycket bekväma sängar. Det är inrett i en klassisk stil som jag gillar
Det är 20 minuter till mitten av röret
Det finns gott om trevliga restauranger inom gångavstånd
Badrummet var dekorerad med marmor som jag
Läs mer
Svar från Guest R, front desk supervisor för Milan Marriott Hotel
Svarade 6 okt. 2018
Dear Mina G, greetings from Milan! First of all thank you for leaving your feedback, very important for us to improve our service day by day. We are very happy to read you spent a nice stay in our property and our service met your expectations since our first purpose is satisfy our clients, make their stay unforgettable and comfortable, especially during a working stay where needs are different and work can be stressfull. We are happy you enjoyed your stay during the conference and you find the hotel nice according your preferences. We are always on work to improve our service and to find new ways to better welcome all our guests. We thank you for choosing Milan Marriott Hotel and we are looking forward to welcoming you again. Best Regards, Giusy Massimino Front Desk Supervisor Milan Marriott Hotel mhrs.milit.ays@marriotthotels.com 00390248521
Läs mer
Föregående
Kategorier på album
Alla bilderResenärSvit och rumMiddagFöretagscenter och evenemangsrum
Bilden tillhandahållen av ledningenMilan Marriott Hotel
Guest room
Bilden tillhandahållen av ledningenMilan Marriott Hotel
Guest room
Bilden tillhandahållen av ledningenMilan Marriott Hotel
Suite
Bilden tillhandahållen av ledningenMilan Marriott Hotel
Suite
Bilden tillhandahållen av ledningenMilan Marriott Hotel
Meeting room
Föregående
Can 3 people stay in a standard room?
Hello! Thank you for your kind question! Standard rooms are all set for 2 people, with one or two queen size bed, but is possible to add a third bed upon request of the guest without any problem. Have a nice day! Best Regards, Milan Marriott Team
0 röster
Visa alla svar
Hi I am staying at this Hotel and am wondering the distance from the hotel to the soccer stadium. We are attending the coldplay concert and wondered how far will we need to travel.Is there another Marriott closer?
I do not know the exact distance to the stadium, but I recall this hotel is rather well-connected to the city because it is close to the train and subway stations. Surely the concierge at the hotel can help you find the way to the stadium. I am pretty sure this is the only Marriott in the area so it will be your best bet.
0 röster
Hi, I will be staying at Milan Marriott on the 21 Jan 2017.I would like to know about the taxi service from the airport that's provided by the hotel.I will be arriving from terminal 1.Thank you.
Dear rehanaell, Greetings from Milan ! Thank you for contacting our trip advisor social media and also choosing our Hotel for you visit. To be able to arrange the car service we may need your flight details. Normally our drivers wait for guest at the arrival hall showing a Marriott sign with guest’s name written on it. It cost €100 from Malpensa Airport and €55 from Linate airport. You can pay with a credit card or cash directly to the driver or to your room bill with 22% extra charge. Looking forward in welcoming you in our property. Warm regards, Maximus Zipoli.
0 röster
Visa alla svar
Will be arriving in late December of this year...can anyone recommend reliable/reasonable airport transport to the property? do not want to take taxi..prefer limousine...there are six of us..thanx ever so much...
BlackLane
0 röster
Visa alla svar
Hello! My wife and I are traveling into Malpena Airport this Thursday at 8 am. What is the quickest and safest route from there to the Marriott?
Dear guest, the quickest way from Malpensa to our hotel is by car. You can decide to take a city taxi otherwise, if you like, we can arrange an airport pick-up with the Limo company. If you prefer the second option, we need to know the flight details to provide the best service. We remain at your disposal for any additional request. Best regards, Milan Marriott team
0 röster
Visa alla svar
Föregående
12
FöregåendeNästa
11
PRISKLASS
105 US$ - 515 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
marriott milanmilan marriott
PLATS
ItalienLombardietMilanoWashingtonZone 7
ANTAL RUM
321
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt