Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Milan Marriott Hotel

Spara
Resenär (494)
Svit och rum (156)
Middag (20)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"moduleList":["handlers"]}}
Om
Mat och dryck på hotellet
La Brasserie de Milan Restaurant
39 omdömen
Kök: Från Medelhavet
Hotellklass
Kontaktinformation
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Restaurang
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Rumservice
Bar/lounge
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Affärscenter med tillgång till internet
Anpassat för rullstol
Bankett-rum
Barnpassning
Concierge
Flerspråkig personal
Frukost tillgängligt
Konferensanläggningar
Luftkonditionering
Minibar
Mötesrum
Rökfritt hotell
Tvättservice
Precis vid stranden
Spa
Frukost ingår
Pool
Fri parkering
Typ av hotell
Romantiskt
,
Lyxigt
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum, Familjerum, Handikappanpassade rum
Hotellklass
Kontaktinformation
Typ av hotell
Romantiskt
,
Lyxigt
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum, Familjerum, Handikappanpassade rum
Antal rum
321
Prisklass
113 US$ - 528 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Kallas också
Marriott Milan
,
Milan Marriott
Plats
Italien > Lombardiet > Milano
Omdömen (1 419)
Filtrera omdömen
425 resultat
Medlemsbetyg
99
200
91
24
11
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
99
200
91
24
11
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 425 omdömen
Omdömet skrevs 18 juni 2014

Mycket trevligt hotel med bra rum (jag blev uppgraderad till en suite). Personalen är hjälpsam och trevlig. Loungen är liten med med mycket trevlig och hjälpsam personal. Wifi kopplade ner sig flera gånger under ena dagen men det hade nog med hög belastning att göra....Mer

Tack Johan H
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Tråkigt att säga detta är en Marriott; checkas in efter 15 timmar reser med leksaker. Äntligen lägger sig till sängs för att hitta hår i vår så kallade ren säng, äckligt! Vi ringde receptionen de skickade någon att rengöra lakan Min fru går in i...minibaren för att ta en flaska vatten Halva drack flaskor med juice halvtryck flaskor vatten äckligt Vi ringde receptionen de sa att de kommer tillbaka till oss. . . . . . Nästa dag vi pratar med dem igen sa de att de kom tillbaka till oss. . . . . När vi kollade ut pratade vi om det, de sa att de kom tillbaka till oss. . . . :: Hahahah kommer verkligen tillbaka till oss? när nästa gång. Inte i ditt liv När du betalar översta euro för varumärket Marriott, förväntar jag mig ett rent rum Receptionen här dosnt vårdMer

Svar från Guest R, Front Office Manager för Milan Marriott HotelSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

Incheckning Receptionen Oerfaren auktoritär personal som inte förstår hur man kommunicerar med resande gäster. I stället för att välkomna sin gäst till Marriott ser personalen upp, det vill säga om de stör sig och letar efter ditt pass. Även med mitt pass och mitt bokningsnummer...tog det fortfarande över 25 minuter att checka in. Det är mycket obekväma och icke-professionella eller kvalificerade för Marriott standard välkommen. Men vänta. . . Vi tilldelades ett rum på 2 nd våningen vilket var som en roadside motell. Det första som slog oss var de extremt bleka gardinerna, smutsiga färgade mattan, 2 gamla stolar med djupa hål i centrum från århundraden sedan. Badrummet är mycket mörk kakel, mycket smal och obekväma att röra sig extremt extremt deprimerande. Det var hår och smuts på linne. Vi ringde receptionen för ett rumsbyte. Efter många förfrågningar fick vi veta att hotellet är fullbokat och måste tillbringa natten i det rummet. Allt vi kan göra för dig är att byta ditt linne. Vi är horrified om gästfrihet av detta hotell och dess kalla personal. Vi tillbringade över 45 väntar på maid att ändra hotell smutsiga linne som används av andra gäster som hotellet borde ha gjort innan fördelning av rummet till oss. Detta förstörde vårt affärschema. Personalen är mycket arroganta och smala sinnade. Oavsett om de är chefer eller receptionister, är de alla på samma okastbara instruktioner till personalen. Hotell och särskilt Marriott bör i alla fall vara åtkomliga och professionella. Det fanns massor av målning och konstruktion i lobbyn utan några försiktighetsåtgärder för andra gäster. När vi frågade vi fick veta av bellman det var för konventionen. Så lobbyn blir en byggarbetsplats, de har inte konferenslokaler för konventet tillräckligt stora. Men alla gäster andas dessa giftiga ångor och ingenting att skydda oss. Inga fans för ventilation. Bara stanna där och andas allt in. Men vänta. . . Detta Marriott Milano är en extremt gammal förvaltning och dess verksamhet. Det är inte hälsosamt eller hygieniskt för gästerna. Om det är denna orena och ohälsosamma framsidan av huset för gästerna, måste ryggen vara mycket värre. Aj. Och du betalar för att bli behandlad fritt. Bra saker. Marriott måste aldrig ha kontrollerat den här egenskapen. Det är överlägset inte upp till Marriott standarder. Det är så, så ohygieniskt! Loungen är föråldrad, halvvägs fylld med flygbolag piloter från Asiens företag. Dess ganska mörkt och luktar oren. Medan vi var där, flög in från balkongduvorna och började äta nötterna och öppna mellanmål i baren. Ouch igen! Vi kastade oss borta. Men igen är det inte ens värt att rapportera eftersom du kommer att träffas med stenmur, kalla och oförskämda receptionister. De ger verkligen inte en darn om vad som händer där. Då kommer kanske en chef att lära känna. Och kanske skickar de någon till loungen och stänger dörren. Bara några minuter senare kommer en annan gäst och sitta på balkongen och dess duva tid igen. Det är verkligen inte fiktivt att säga att det här är en stenålders egendom. Dryckerna är alla varma på hylla, de lämnar en stor hink av is och du måste kyla allt i ditt glas. Det finns prongs men många sätter bara in handen för att få isen. Kan inte skylla på kunden, det borde åtminstone vara lite kylning eller åtminstone sätta dryckerna på is. Från vilken åldersperiod är denna chef? Stenåldern? Vem sätter ut alla varma läskedrycker, varmt vatten på sommaren. Förmodligen har de ingen kylning. Precis som rummen utan AC fungerar. Det är ett stort problem för gästerna ingen ventilation i sommaren kvävande hela natten. Om en hälsoavdelning, eller om Marriott kom för att se detta, kan inte tro att det kan bli ett pass. Fåglar som äter maten? Varje dricker han möjlighet att sprida infektion! Kom Marriott väcka. Helt föråldrad. Marriott låter bara denna plats springa, samla dina pengar, behandla gästerna illa och driva fastigheten i marken. Om du inte behöver komma hit för en konvention, finns det ingen bra anledning att komma hit. Det finns inget att göra om det. Dess i ett bostadsområde. Om vi ​​någonsin kom till en konvention här igen, osannolikt, men vi skulle välja ett bättre uppdaterat hotell och resa till det för dagen. INGEN WAY kan vi stanna kvar i detta ohälsosamma, osäkra, dåligt förvaltade hotell.Mer

Svar från Guest R, Front Office Supervisor för Milan Marriott HotelSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Stannade här för en medicinsk konferens. Medan faciliteterna är ok har detta hotell definitivt åldrats under åren. Platsen är bekväm med restauranger inom gångavstånd. Taxi lätt tillgänglig och kan också bokas via concierge.Mer

Svar från Guest R, front desk supervisor för Milan Marriott HotelSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Jag stannade på detta hotell under en konferens Det är mycket rent med mycket bekväma sängar. Det är inrett i en klassisk stil som jag gillar Det är 20 minuter till mitten av röret Det finns gott om trevliga restauranger inom gångavstånd Badrummet var dekorerad...med marmor som jag gillade men badkar och kranar behöver renovering som trots att de är slitna Övergripande ett stiligt hotell och en trevlig vistelseMer

Svar från Guest R, front desk supervisor för Milan Marriott HotelSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Milan Marriott Hotel.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt